Kleine of grote geluksmomenten van de dag!
+31
Charles
Pinkel
NoMercy
Tania
Aziraphale
Paper Crown
Parel
Bisq
nina
Caro
Bolleke
Lady4
Sorella
SarahKey
Ibbeltje
Arwyn
Exogenesis
Ilovethe90s
Stuiterbal
Carra
Taeda
Saga
Summerlovin
Minx
Burn
Bazinga
Marin
Snirp
Happinaz
Nyx
SoGood
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kleine of grote geluksmomenten van de dag!
Burn heel veel plezier !!! En ik wil wel verslag he.
Mijn geluksmoment; "Dat ik dadelijk weer naar mijn vriendje ga en de kriebels al in mijn buik heb omdat ik blij ben hem weer te zien"
"En dat mijn doktersafspraak vandaag waar ik echt enorm bang voor was, gelukkig tot nu toe mee viel. Nu een paar dagen afwachten of het idd ook zo is"
Mijn geluksmoment; "Dat ik dadelijk weer naar mijn vriendje ga en de kriebels al in mijn buik heb omdat ik blij ben hem weer te zien"
"En dat mijn doktersafspraak vandaag waar ik echt enorm bang voor was, gelukkig tot nu toe mee viel. Nu een paar dagen afwachten of het idd ook zo is"
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Vandaag een nieuwe lamp gekocht
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Burn, wat een spannend en leuk vooruitzicht toch! Ik moet uiteraard ook verslag van je krijgen
Stuiter, wat fijn, die kriebels!
Ik ben intens gelukkig. Vooral wanneer ik op bed lig en met beide handen mijn 'pakketje' kan omvatten. Het lijkt met de dag groter te worden.
Ik ben intens gelukkig. Vooral wanneer ik op bed lig en met beide handen mijn 'pakketje' kan omvatten. Het lijkt met de dag groter te worden.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Er komt wel een verslag dames! Sowieso zondag!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Taeda: Wat goed, gefeliciteerd!!
Burnie: Ontzettend veel plezier morgen! En ben benieuwd wat je van de film vindt vanavond. Het boek vind ik erg mooi.
Exo:
Ik kom niet echt veel verder dan: yay, het is weekend!
Burnie: Ontzettend veel plezier morgen! En ben benieuwd wat je van de film vindt vanavond. Het boek vind ik erg mooi.
Exo:
Ik kom niet echt veel verder dan: yay, het is weekend!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Maar weekend hebben is gewoon ook een fijn geluksdingetje
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Dat ik écht weekend heb & dat mijn salaris gestort is, en mijn belastinggeld & mijn zorgtoeslag.
Gast- Gast
Dat zeker!Exogenesis schreef:Maar weekend hebben is gewoon ook een fijn geluksdingetje
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
De lama's op tv hahah dat vind ik zo leuk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat mijn salaris weer is gestort
En de lach van mijn kind
En de lach van mijn kind
Leuk om te lezen van iedereen!
Mijn grote geluksmoment van vandaag was het paardrijden vanochtend. Hij liep echt supergoed, alles wat ik al een tijd probeer en wat steeds niet lukte ging nu gewoon perfect Ik ben verliefd op mijn paard
Mijn grote geluksmoment van vandaag was het paardrijden vanochtend. Hij liep echt supergoed, alles wat ik al een tijd probeer en wat steeds niet lukte ging nu gewoon perfect Ik ben verliefd op mijn paard
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Een roze cover van Maison Scotch voor mijn iPhone 5. Ik had hem laatst gezien voor dertig euro, wat ik iets te prijzig vond. Zonet kwam ik hem tegen op hun site, in de sale met 50% korting.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Gisteren had ik niet echt een fijne dag, eigenlijk al de hele week niet. Ik liep in de stromende regen naar huis en had net gehoord dat een kennis van ons op sterven lag. En ik liep daar in de regen en besefte me dat ik zo dankbaar mag zijn in mijn leven. Alles waar ik mij zo down over voel zijn maar relatief kleine dingen, en dat was dus eigenlijk mijn "geluksmomentje" van gisteren.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
sterkte bolleke met die kennis.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ga dat idee van de vriendin van Happinez ook doen! Echt een goed idee
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik heb ook een geluksmoment van gisteren.
Donderdagavond vertelde mijn vriend dat hij met de auto naar het werk moest omdat hij allemaal spullen mee moest nemen. Dan zou ik op de fiets. Dat vind ik niet echt leuk maar ja ik moet 10 km naar mijn werk en hij 20 en hij gaat elke dag met de fiets en ik altijd met de auto dus voor een keer vond ik het wel prima. Hij betaalt tenslotte ook de helft (ja wij hebben het nog zo gescheiden) van de benzine/belasting/auto/enz. voor de auto die ik altijd gebruik.
Maar nu maakte hij mij vrijdagochtend wakker en zei: Nina, ik ga toch maar met de bus want ik heb net op buienradar gezien dat het om 8 uur (als ik weg zou moeten) gaat regenen.
Nu kon ik toch gewoon met de auto, dat vond ik echt heel erg lief.
Donderdagavond vertelde mijn vriend dat hij met de auto naar het werk moest omdat hij allemaal spullen mee moest nemen. Dan zou ik op de fiets. Dat vind ik niet echt leuk maar ja ik moet 10 km naar mijn werk en hij 20 en hij gaat elke dag met de fiets en ik altijd met de auto dus voor een keer vond ik het wel prima. Hij betaalt tenslotte ook de helft (ja wij hebben het nog zo gescheiden) van de benzine/belasting/auto/enz. voor de auto die ik altijd gebruik.
Maar nu maakte hij mij vrijdagochtend wakker en zei: Nina, ik ga toch maar met de bus want ik heb net op buienradar gezien dat het om 8 uur (als ik weg zou moeten) gaat regenen.
Nu kon ik toch gewoon met de auto, dat vond ik echt heel erg lief.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Dat we in augustus al gaan trouwen zodat we eindelijk verder kunnen met ons leven, dat voelt zo als een opluchting.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Exogenesis schreef:Burn, wat een spannend en leuk vooruitzicht toch! Ik moet uiteraard ook verslag van je krijgen
Exo, het is ook wel de bedoeling dat het met de dag groter wordt haha, maar ik snap je!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Net.. Ben echt zo ontroerd. Ik legde Julian neer op zijn kleedje en hij begon hartverscheurend te huilen en ik wist echt niet waarom dus ik tilde hem op en keek naar zijn gezichtje wat heel zielig traantjes had dus ik vroeg een paar keer terwijl ik hem aankeek: 'wat is er beertje??' En hij stak een beetje zijn armpjes naar me toe zeg maar en toen knuffelde ik hem en stil! Hij wilde gewoon een knuffel van mama.. Haha ik moest er van huilen..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oh PC wat klinkt dat lief!
Verder nog nieuwe geluksmomentjes?
Ik had een geluksmomentje toen ik mijn nieuwe spijkerjasje net aandeed, en hij is zoo leuk! Vind nooit jasjes voor de zomer die ik leuk vind dus ik ben blij
Verder nog nieuwe geluksmomentjes?
Ik had een geluksmomentje toen ik mijn nieuwe spijkerjasje net aandeed, en hij is zoo leuk! Vind nooit jasjes voor de zomer die ik leuk vind dus ik ben blij
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Mijn geluksmomentje van vandaag was dat m'n man twee van die vierkante meter moestuin bakken voor me heeft getimmerd en we allerlei groenteplantjes hebben gekocht vanmiddag! Ik wil al heel lang een eigen moestuintje en nu komt er echt eens van. Morgen gaan we de bakken vullen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was vanmorgen met mijn kinderen naar het Studio100 zomerfestival en ze zaten zo te genieten, daar werd ik heel gelukkig van. Mijn dochtertje ging echt helemaal uit haar dak toen Bumba op het toneel kwam, ze ging op me staan en trappelen met haar beentjes, twee armen in de lucht zwaaien, wijzen naar Bumba en "Bumba" gillen. Ze stond ook onwijs te dansen op K3. Mijn zoontje heeft anderhalf uur alleen maar stil en bewonderend voor zich uit zitten staren, echt een uniek moment want hij zit echt nooit stil.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Oh Azi dat is zo leuk!!
Mijn geluksmomentje was dat ik mij realiseerde een jurk van de hema te passen terwijl ik die nooit paste EN dat terwijl ik mij de laatste dage opgeblazen en dik voel hahah
Mijn geluksmomentje was dat ik mij realiseerde een jurk van de hema te passen terwijl ik die nooit paste EN dat terwijl ik mij de laatste dage opgeblazen en dik voel hahah
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Tania schreef:Ik was vanmorgen met mijn kinderen naar het Studio100 zomerfestival en ze zaten zo te genieten, daar werd ik heel gelukkig van. Mijn dochtertje ging echt helemaal uit haar dak toen Bumba op het toneel kwam, ze ging op me staan en trappelen met haar beentjes, twee armen in de lucht zwaaien, wijzen naar Bumba en "Bumba" gillen. Ze stond ook onwijs te dansen op K3. Mijn zoontje heeft anderhalf uur alleen maar stil en bewonderend voor zich uit zitten staren, echt een uniek moment want hij zit echt nooit stil.
Hey leuk! Wij zijn ook geweest, naar de voorstelling van 17.00! Was super leuk, zoontje heeft ook errug genoten.
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Momenteel hangt mijn leven van geluksmomentjes aan elkaar!!
Vandaag bijvoorbeeld hadden we verse harde Italiaanse bollen bij de bakker gehaald. Rosbief van de slager erop, en oh wat heb ik zitten smullen!
En voor de rest heb ik dagelijks meerdere geluksmomentjes met mijn dochtertje! :heart:Als ze naar me lacht als ik haar uit bedje haal, haar groentehapje geef, en als ze zich helemaal tegen mij aandrukt als ze op schoot zit, echt zo lief vind ik dat.
Vandaag bijvoorbeeld hadden we verse harde Italiaanse bollen bij de bakker gehaald. Rosbief van de slager erop, en oh wat heb ik zitten smullen!
En voor de rest heb ik dagelijks meerdere geluksmomentjes met mijn dochtertje! :heart:Als ze naar me lacht als ik haar uit bedje haal, haar groentehapje geef, en als ze zich helemaal tegen mij aandrukt als ze op schoot zit, echt zo lief vind ik dat.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Grote zus & Kleine Zus T-Shirts
» 12 kleine cadeautjes
» Het grote kleine prematuren/dysmaturen topic!
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Kleine beurt / grote beurt
» 12 kleine cadeautjes
» Het grote kleine prematuren/dysmaturen topic!
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Kleine beurt / grote beurt
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: