Twijfel, wél gekocht en heel blij mee? :-)
+7
Nyx
vlinder-2011
Katrien
Marin
Minx
Sissi
Happinaz
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Twijfel, wél gekocht en heel blij mee? :-)
Ik wist even geen andere titel!
Ik heb altijd gezegd dat ik geen schoenen zoals 'ecco's 'of 'gezondheidschoenen' zou kopen zolang mijn voeten hier geen medische noodzaak voor zouden hebben.
Gisteren liep ik in de winkel voor nieuwe sleehak sandalen en toen heb ik eigenlijk voor de grap deze instap 'klompsandalen' gepast omdat ik benieuwd was hoe dat zou staan en eigenlijk verwachtte hierom te moeten grinniken.
Eenmaal aan wilde ik ze NOOIT meer uit doen. Nét pantoffeltjes. Lang getwijfeld of het wel echt hip genoeg was en lekker toch gekocht.
En stiekem vind ik ze toch best geinig, ik hou ze!
][/url]
Hebben jullie wel eens dingen gekocht waarvan je van tevoren nooit gedacht had dat je het zou kopen en er achteraf heel blij mee was?
Ik heb altijd gezegd dat ik geen schoenen zoals 'ecco's 'of 'gezondheidschoenen' zou kopen zolang mijn voeten hier geen medische noodzaak voor zouden hebben.
Gisteren liep ik in de winkel voor nieuwe sleehak sandalen en toen heb ik eigenlijk voor de grap deze instap 'klompsandalen' gepast omdat ik benieuwd was hoe dat zou staan en eigenlijk verwachtte hierom te moeten grinniken.
Eenmaal aan wilde ik ze NOOIT meer uit doen. Nét pantoffeltjes. Lang getwijfeld of het wel echt hip genoeg was en lekker toch gekocht.
En stiekem vind ik ze toch best geinig, ik hou ze!
][/url]
Hebben jullie wel eens dingen gekocht waarvan je van tevoren nooit gedacht had dat je het zou kopen en er achteraf heel blij mee was?
Laatst aangepast door Happinaz op do 20 jun 2013 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Twijfel, wél gekocht en heel blij mee? :-)
Die zijn best leuk ja!
Dat had ik vroeger met puntlaarzen. Inmiddels zijn die ook weer helemaal uit, geloof ik, en destijds wilde ik er nog niet dood in gevonden worden. Ook omdat ik al maat 42 heb en ik dacht dat ik er dan helemaal Pipo de clown voeten door zou krijgen. En toch hadden de zwarte suede laarzen die ik echt helemaal kapot gedragen heb ook een puntneus. Ik vond ze ook echt leuk staan. Inmiddels ben ik er wel weer helemaal vanaf
Dat had ik vroeger met puntlaarzen. Inmiddels zijn die ook weer helemaal uit, geloof ik, en destijds wilde ik er nog niet dood in gevonden worden. Ook omdat ik al maat 42 heb en ik dacht dat ik er dan helemaal Pipo de clown voeten door zou krijgen. En toch hadden de zwarte suede laarzen die ik echt helemaal kapot gedragen heb ook een puntneus. Ik vond ze ook echt leuk staan. Inmiddels ben ik er wel weer helemaal vanaf
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Ze zijn echt leuk hoor!
En iets waarvan ik altijd dacht dat ik het nooit zou kopen, maar waar ik stiekem wel blij mee ben is eh... Corrigerend ondergoed!
En iets waarvan ik altijd dacht dat ik het nooit zou kopen, maar waar ik stiekem wel blij mee ben is eh... Corrigerend ondergoed!
Gast- Gast
Mijn uggs en mijn birckenstocks. Nou heb ik niet de standaard ugg maar een wat stoerder en meer schoen model. En mijn oma riep altijd dat ik birckenstocks moest kopen maar vond het maar lelijke dingen (ver voor de gizeh en Madrid tijd).
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind de hak nog leuk ook! Alleen de bloemetjes en de bandjes beetje oubollig ogen, maar boeie! Ik kan me voorstellen dat ze heerlijk zitten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Heb je ook een aan foto?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pritt schreef:Ze zijn echt leuk hoor!
I feel you!
Happinaz- Kletskop
Minx schreef:Heb je ook een aan foto?
Nou...mijn voeten moeten nog even summerproof worden. Dusnuevenniet. Haha
Happinaz- Kletskop
Hij kon ze wel waarderenPritt schreef:Hoe vond B ze trouwens?
Happinaz- Kletskop
Minx schreef:Mijn uggs en mijn birckenstocks.
Hier ook beide, Uggs wil ik echt niet meer zonder. Birckenstocks vind ik nog steeds niet heel mooi, maar wat zitten ze fijn. Ik loop de hele dag op het werk, eerder had ik in de zomer (met warm weer) altijd hele zere voeten, maar met Birckenstocks helemaal niet meer.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Birckenstocks.. Heerlijk op het werk en stiekem in mijn vrije tijd ook..
en 2 jaar terug of zo die leren leggings, dacht dat is niks voor mij maar uiteindelijk wel 1 gekocht en erg blij mee geweest..
en 2 jaar terug of zo die leren leggings, dacht dat is niks voor mij maar uiteindelijk wel 1 gekocht en erg blij mee geweest..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Birckenstocks. Ik draag ze erg graag. Want ze zitten goed en lopen heerlijk. Maar laatst viel me op dat er heel raar naar beneden werd gekeken, echt met zo'n afkeurende blik. Ach, hij doet maar. Ze zitten lekker en ik blijf ze dragen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Birkenstocks. Mooi is anders, maar ze zitten heerlijk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ook de birckenstocks! Heb net toch deze besteld.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=2B2&ArtikelNummer=563797&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=birckenstock&Nao=16&Prijsmin=35&Prijsmax=55&Ns=&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid&F=1
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=2B2&ArtikelNummer=563797&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=birckenstock&Nao=16&Prijsmin=35&Prijsmax=55&Ns=&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid&F=1
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Bij mij ook Uggs en Birkenstocks. Wat een heerlijke schoenen zijn Uggs. Zo lekker warm in de winter, daar kan niks tegenop.
En die Birkenstocks zijn ook echt zo fijn. Op vakantie loop ik er hele dagen op en in het weekend/'s avonds ook als het kan.
En die Birkenstocks zijn ook echt zo fijn. Op vakantie loop ik er hele dagen op en in het weekend/'s avonds ook als het kan.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Zit bij Birkenstocks dat dingetje niet vervelend tussen je tenen? Dat is wat mij zou tegenhouden om ze aan te schaffen. Bij normalen slippers gaat dat op een gegeven moment zo zeer doen bij mij.
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Ik zag eens een jurkje dat ik zo ontzettend lelijk vond dat ik het MOEST passen. Toen vond ik hem zo leuk dat ik hem kocht. Heb hem later trouwens ook nog hier weten te verkopen haha .
Gast- Gast
Heb je nog een foto? Ik ben nu wel benieuwd!Zus schreef:Ik zag eens een jurkje dat ik zo ontzettend lelijk vond dat ik het MOEST passen. Toen vond ik hem zo leuk dat ik hem kocht. Heb hem later trouwens ook nog hier weten te verkopen haha .
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Sissi schreef:Zit bij Birkenstocks dat dingetje niet vervelend tussen je tenen? Dat is wat mij zou tegenhouden om ze aan te schaffen. Bij normalen slippers gaat dat op een gegeven moment zo zeer doen bij mij.
De Gizeh (dat model wat je het meeste ziet) doet mij pijn tussen de tenen. Ik heb zelf de Piazza, die zit mij heerlijk. Ook heb ik de Madrid, daar zit niks tussen je tenen, die zit mij ook heerlijk. Hier staan alle modellen op: http://www.birkenstockshop.nl/Birkenstock.htm
Katrien- Prater
Ik heb bij Gizeh nergens last van, bij goedkope teenslippers wel.Katrien schreef:Sissi schreef:Zit bij Birkenstocks dat dingetje niet vervelend tussen je tenen? Dat is wat mij zou tegenhouden om ze aan te schaffen. Bij normalen slippers gaat dat op een gegeven moment zo zeer doen bij mij.
De Gizeh (dat model wat je het meeste ziet) doet mij pijn tussen de tenen. Ik heb zelf de Piazza, die zit mij heerlijk. Ook heb ik de Madrid, daar zit niks tussen je tenen, die zit mij ook heerlijk. Hier staan alle modellen op: http://www.birkenstockshop.nl/Birkenstock.htm
Madrid kreeg ik allemaal blaren van op m`n wreef.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb bij Gizeh nergens last van, bij goedkope teenslippers wel.Katrien schreef:Sissi schreef:Zit bij Birkenstocks dat dingetje niet vervelend tussen je tenen? Dat is wat mij zou tegenhouden om ze aan te schaffen. Bij normalen slippers gaat dat op een gegeven moment zo zeer doen bij mij.
Madrid kreeg ik allemaal blaren van op m`n wreef.
Het is per persoon heel verschillend, maar er zijn zo veel modellen, volgens mij zit er bij iedereen wel eentje goed.
Katrien- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» twijfel twijfel
» Waar kun je jou nu heel blij mee maken?
» Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
» Naar new york alleen?
» Twijfel.
» Waar kun je jou nu heel blij mee maken?
» Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
» Naar new york alleen?
» Twijfel.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: