Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Man werd niet goed

Ga naar beneden

Man werd niet goed Empty Man werd niet goed

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 8:58

Vanmorgen tijdens mijn werk werd een man niet goed. Bleek, zweten, misselijk, gapen totdat hij helemaal weg was. Wilde via de telefoon de alarmknop indrukken, maar die zag ik zo snel niet (meteen na het voorval geel gearceerd) dus de gang op gerend en geroepen dat ik NU een huisarts nodig had. Gelukkig kwam er meteen eentje aangerend. De meneer werd onderzocht, bloeddruk, saturatie en kwam weer bij. Nog op een ander kamertje een hartfilmpje gemaakt en alles bleek goed. Hij reageerde erg heftig op een pijnprikkel (hij draaide op de fiets met zijn benen door, terwijl hij dat nog niet kon en ook niet mocht doen van mij..).

Ik stond behoorlijk te shaken en dacht dat we, de huisarts en ik, nog wel even zouden napraten tijdens de koffie. De huisarts zat er al en keek niet naar mij op. Ik heb hem bedankt voor zijn snelle reactie en gezegd dat ik behoorlijk geschrokken ben, maar hij had er geen aandacht voor. Ook wel typisch die huisarts.

Heb er ook wel met andere collega's over gesproken. En die vinden dat ik goed gehandeld heb, dus ik hoef ook niet te denken dat de huisarts denkt dat ik het niet goed gedaan heb.

Weet niet wat ik hiermee bereiken wil, maar ik wilde het ff van mij afschrijven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man werd niet goed Empty Re: Man werd niet goed

Bericht  Highway wo 19 jun 2013 - 9:20

Je hebt het enorm goed gedaan zo te lezen. Erg schrikken he, zulke voorvallen.. Ik vind het inderdaad ook fijn om even na te praten. Je zou dit aan kunnen geven aan de huisarts en vragen of hij even tijd voor je wilt maken, waarschijnlijk staat de arts er niet bij stil dat dit bij ou een impact heeft gemaakt. Mocht je dat niet willen dan zou ik er zeker even met je leidinggevende op terug komen om het voor je gevoel af te ronden.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man werd niet goed Empty Re: Man werd niet goed

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 9:22

Nou...om het nu met de directeur hierover te hebben vind ik ook weer zoiets. Dan bespreek ik het liever met mijn naaste collega's waarvan er al twee heel erg geluisterd hebben. Ik bel morgen de meneer opnog even op om te vragen hoe het met hem is. En dan is het wel klaar denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man werd niet goed Empty Re: Man werd niet goed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum