Voor wie...
+19
Razz
Laurientje
Sun88
Vixen
Jasmine
Silver
M-G
Twellie
Lady Starstruck
Slakje
Sanne
Linda
Roos
Annie24
Happydobby
Lejow
Printje
Susan
kwak
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Voor wie...
Zwanger zijn en bevallen doe ik graag, wil dit ook wel van iemand ondernemen;) de kraamweek, hechtingen en alle ellende nadien mag je zo hebben;)
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Nou dat wordt nog wat... Ik keek er niet tegenop maar hoe meer verhalen ik lees, hoe meer ik denk owkey.... wat staat mij eigenlijk nog meer te wachten...??
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoor voor mij niet, ook al vind ik bevallen geen pretje ik kan nu al bijna niet meer wachten om opnieuw zwanger te zijn!!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik wil het allemaal graag nog wel een keer. Heel graag zelfs!
Het enige waar ik tegenop zie tegen die tijd is de geplande keizersnede. Maargoed dat overleven we ook wel weer.
Het enige waar ik tegenop zie tegen die tijd is de geplande keizersnede. Maargoed dat overleven we ook wel weer.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Zo herkenbaar, ik wil heeeeel graag nog eens een zwangerschap maar vooral de bevalling mee maken. Ik vond het zooooo mooi.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Bij deze bied ik mijn bevalling aan. Ik zie er enorm tegenop! Dit komt door mijn 1e ( traumatische bevalling ) Heb er al uitgebreid over gepraat met de Gynaecoloog maar toch blijft het een moment waar ik absoluut niet naar kan uitkijken. Alleen het moment waarop de baby daadwerkelijk wordt geboren en dat ik haar kan vastpakken
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Voor mij niet, wil het allemaal nog heel graag zelf meemaken! En hopelijk kan een tweede kindje dan ook een uur of langer bij mij liggen na de bevalling.
Al vind ik bevallen niet het fijnste qua pijn maar het kan vele malen erger dus ik mag niet klagen.
Al vind ik bevallen niet het fijnste qua pijn maar het kan vele malen erger dus ik mag niet klagen.
Ik vond het moment waarop zoon uit mijn buik werd gehaald heel mooi, maar de bevalling zelf echt niet. Als ik weer zoveel pijn zou moeten krijgen voor een tweede zou ik ernstig gaan twijfelen of ik dat wel moet willen. Gelukkig is de gyn het met me eens en wordt de volgende een geplande ks.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: