Voor wie...
+19
Razz
Laurientje
Sun88
Vixen
Jasmine
Silver
M-G
Twellie
Lady Starstruck
Slakje
Sanne
Linda
Roos
Annie24
Happydobby
Lejow
Printje
Susan
kwak
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Voor wie...
Mag ik bevallen???
Ik heb gewoon zin om weer te bevallen. Vond het z'n gave ervaring, gaf mijn z'n mooi gevoel dus wie bied zich aan
Ik heb gewoon zin om weer te bevallen. Vond het z'n gave ervaring, gaf mijn z'n mooi gevoel dus wie bied zich aan
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: Voor wie...
Ik zou het ook nog heel graag een keer mee willen maken (inclusief zwangerschap) maar dan wel voor mezelf.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoef niet perse zwanger te zijn, dat was niet bepaald mijn ding tenminste bij J.
Ik beval liever.
Ik beval liever.
kwak- Ratel
hahaha nou bevallen wil ik nooit van mijn leven meer maar zwanger wil ik best voor iemand zijn.
Ik vind aan bevallen niets moois en dan viel de pijn hier nog zelfs reuze mee haha.
Ik vind aan bevallen niets moois en dan viel de pijn hier nog zelfs reuze mee haha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mag ik dan van iemand de kraamtijd?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja hoor lejow, dat is niets voor mij. En ik gun het je van harte, alleen een beetje jammer dat ik nooit geen derde meer wil.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Ja hoor lejow, dat is niets voor mij. En ik gun het je van harte, alleen een beetje jammer dat ik nooit geen derde meer wil.
Foei!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Voor mij (als ik weer zwanger mag worden ooit)
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Printje schreef:Ja hoor lejow, dat is niets voor mij. En ik gun het je van harte, alleen een beetje jammer dat ik nooit geen derde meer wil.
Foei!
Printje- Lady Post-a-lot
Ik wil héél graag nog een keer zwanger zijn, maar nooit meer bevallen, nooit meer een kraamtijd en nooit meer een baby.
Voorstel: ik zwanger, kwak bevallen en lejow de kraamtijd? Kleine notitie: ik wil de baby wel graag terug als hij 1 is
Voorstel: ik zwanger, kwak bevallen en lejow de kraamtijd? Kleine notitie: ik wil de baby wel graag terug als hij 1 is
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
hahaha Annie, ik wilde ook nooit geen baby meer maar N heeft bewezen dat baby's ook leuk en gezellig kunnen zijn hahaha. Maar hierna ben ik er echt wel klaar mee. Alleen zo jammer dat ik nooit meer zwanger zal zijn.... de rest hoef ik niet meer;)
Printje- Lady Post-a-lot
Na eerste had ik gezegd HEEL ERG GRAAG!, maar nu na de tweede doe ik een evt. derde toch liever zelf. Idd een gave prachtige ervaring!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Haha!
Ik zou ook nog wel eens zwanger willen zijn en willen bevallen. Maar dan moet het wel zijn zoals de laatste keer. Dat zwanger zijn was echt genieten! En in bad bevallen was ook een bijzondere en relaxte ervaring, dat zou ik graag nog een keer willen doen.
Een kind hoef ik niet.
Ik zou ook nog wel eens zwanger willen zijn en willen bevallen. Maar dan moet het wel zijn zoals de laatste keer. Dat zwanger zijn was echt genieten! En in bad bevallen was ook een bijzondere en relaxte ervaring, dat zou ik graag nog een keer willen doen.
Een kind hoef ik niet.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
hahaha Linda.
Wat vinden jullie eigenlijk mooi aan bevallen? Het doet pijn, je ziet er niet uit en daarna is het daar beneden helemaal niets. En dan mag ik eigenlijk nog niet eens klagen want de pijn veel mee, had geen scheurtje en hobbelde meteen daarna weer rond. Maar mooi vind ik het niet.
Wat vinden jullie eigenlijk mooi aan bevallen? Het doet pijn, je ziet er niet uit en daarna is het daar beneden helemaal niets. En dan mag ik eigenlijk nog niet eens klagen want de pijn veel mee, had geen scheurtje en hobbelde meteen daarna weer rond. Maar mooi vind ik het niet.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik wil ook wel graag weer bevallen, maar daar moet nog wel het een en ander voor gebeuren. Gelukkig zitten vriend en ik op een lijn, dus ik mag nog een keer (of drie)
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Printje, bij J heb ik echt maar een half uur pijn gehad en toen deed het nog niet zoveel pijn dat ik dacht dat ik dood ging ofzo. Heb ergere pijn gehad en die pijn was voor niks dus erger !
Ik had in de zwangerschap van J gewoon zin om te bevallen. Wij willen ooit nog een derde en ik kijk nu al uit naar die bevalling. Denk dat ik dan ook het bad ga proberen dan heb ik de meest gangbare bevalstanden gehad haha
Ik had in de zwangerschap van J gewoon zin om te bevallen. Wij willen ooit nog een derde en ik kijk nu al uit naar die bevalling. Denk dat ik dan ook het bad ga proberen dan heb ik de meest gangbare bevalstanden gehad haha
kwak- Ratel
Ik vond de pijn ook wel meevallen, alleen het laatste stukje bij N ging snel en deed zeer maar voor de rest ging het idd wel maar ik kan me toch echt wel vele leukere dingen bedenken hahahha
Printje- Lady Post-a-lot
Doe hier maar. Ik ben het zwangerzijn grondig beu. Nog drie weekjes en dan ga ik actief seksen, wandelen, winkelen, ...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Mag je voor mij doen in de toekomst. Het lijkt mij echt dood eng
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Voor mij alsjeblieft .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik weet trouwens wel dat áls ik nog eens zwanger zou raken, ik tijdens de bevalling waarschijnlijk denk: FUCK, WAT DACHT IK TOEN IK BESLOOT OM DIT NOG EENS TE DOEN, HIERNA ECHT NOOOOOOIT MEER!! Om dan een halve week later te denken: oh, wat een mooie herinnering, ik wil nog eens.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik denk dat ik dat zelf wil doen:), alleen wil ik een eventuele volgende keer iets meer "bij" zijn.
Op het moment van de weeënstorm dacht ik echt dit NOOIT weer. Ik heb ook nog iets tegen mijn vriend gezegd van de volgende koop je maar in de winkel .
Een week later dacht ik er al heel anders over en wilde ik het best nog eens over doen (in de toekomst dan) en dan wil ik het graag echt helemaal meemaken (nu zat ik deels nog onder de medicatie). Achteraf gezien vond ik het een hele mooie ervaring en wil ik het graag nog eens meemaken.
Op het moment van de weeënstorm dacht ik echt dit NOOIT weer. Ik heb ook nog iets tegen mijn vriend gezegd van de volgende koop je maar in de winkel .
Een week later dacht ik er al heel anders over en wilde ik het best nog eens over doen (in de toekomst dan) en dan wil ik het graag echt helemaal meemaken (nu zat ik deels nog onder de medicatie). Achteraf gezien vond ik het een hele mooie ervaring en wil ik het graag nog eens meemaken.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Slakje schreef:Doe hier maar. Ik ben het zwangerzijn grondig beu. Nog drie weekjes en dan ga ik actief seksen, wandelen, winkelen, ...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Sorry, de bevalling is zo ongeveer het enige waar ik níet tegenop zie, dus die doe ik liever zelf.
Wat je wel van mij mag overnemen zijn mijn buik die in de weg zit, die eeuwige pijn van mijn ribben tot mijn heupen en de slapeloze nachten. Het getrappel en gedraai van kleine man wil ik overigens wel weer zelf houden.
Kortom: bevallen vind ik niet erg, maar zwanger zijn wil ik echt nóóit meer meemaken.
Wat je wel van mij mag overnemen zijn mijn buik die in de weg zit, die eeuwige pijn van mijn ribben tot mijn heupen en de slapeloze nachten. Het getrappel en gedraai van kleine man wil ik overigens wel weer zelf houden.
Kortom: bevallen vind ik niet erg, maar zwanger zijn wil ik echt nóóit meer meemaken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik wil het ook allemaal best nog wel een keertje mee maken, maar dan wel de laatste 4 weken van de zwangerschap en bevalling van de jongste en de kraamweek van de oudste. Daarna wil ik mijn baby wel inleveren en me oude zelf weer hebben.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: