Je eerste keer
+50
Suus
munk
Hannah_
M-G
Lavendel
*Bloempje*
Summerlovin
Caroow
Exogenesis
Sea of Trees
Tania
Merai
Elliot
Bolleke
Marsy28
SarahKey
Slakje
xxjojootjexx
SoGood
Sterre
Bosjesvrouw
Ooh La La!
Burn
Parel
liesje
Sneeuwvlok
Shisha
Carmen_
Snirp
Dazzle
Caramba
Toet
Minx
Tabbert
Sorella
Sarah1985
_Lacey_
Rush
Bacio
Bliss
Phileine
Atelier Madame
Marin
Lonely Goatherd
Razz
Parisienne
Bazinga
PapillonRose
Nyx
SuperGrover
54 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Je eerste keer
Parel schreef:Ooh la la in dat tussenuur ook echt haha
Erg he?
School zat bij ons thuis om de hoek en ik ging vaak in tussen uren even naar huis.
Die ene keer ging hij dus mee. We waren ruim op tijd voor de volgende les terug op school hahaha.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Mijn eerste keer was toen ik 16 was, ik was op dat moment 3 maanden samen met mijn toenmalige vriendje en we waren al wel aan het ontdekken geweest. We voelden ons heel fijn bij elkaar en het was heel ontspannen. Hij was ook nog maagd. De eerste paar seconden deed het pijn en daarna werd het eigenlijk direct heel fijn. Zo van 'ah ja, dit is dus wat ze bedoelen'
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Toet schreef:Zus schreef:Ik was een jaar of 19 en weet wel met wie het was (mijn vriendje) maar ik kan me de echte eerste keer niet meer herinneren. Best gek eigenlijk...
Ik heb dat ook! Ik was 16 en we waren al een paar maanden bij elkaar, we hadden ook al wel het een en ander gedaan. Dit was de eerste keer dat ik bij hem bleef slapen en verder kan ik me er eigenlijk weinig van herinneren. Het was wel gewoon fijn in ieder geval..
Ja hier dus precies hetzelfde. Ik kan me bijvoorbeeld wel het moment herinneren dat we een stapje verder gingen dan alleen zoenen. Maar de daad zelf, ik heb echt geen flauw idee meer. De seks was nooit heel erg boeiend tussen ons maar ik had ook verder geen vergelijkingsmateriaal of zo. Achteraf bleek hij wel enorm geschapen te zijn haha! Ik heb me weleens afgevraagd of de ervaring negatief is geweest, dat ik het verdrongen heb. Echt iedereen lijkt het zich te kunnen herinneren. Vind jij het niet vreemd dat je het niet meer weet? Het was gewoon met mijn vriendje, we hadden al 9 maanden en het was een lieve, goede jongen dus ik kan me verder niet voorstellen dat het een traumatisch iets is geweest hoor maar ik begrijp het gewoon niet .
Gast- Gast
Ik weet het ook niet meer precies, ik weet uiteraard nog wel met wie en ik was 17 maar verder weet ik het echt niet meer.
Laatst aangepast door Tania op do 27 jun 2013 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was 16 jaar en ik deed het met een jongen waar ik een enorme zwak voor had, hij heeft heel lang impact op me gehad op een manier die nog niemand anders gelukt is.
Hij had mijn hart, en ondanks dat de relatie ronduit kut was, heb ik er absoluut geen spijt van.
Hij had mijn hart, en ondanks dat de relatie ronduit kut was, heb ik er absoluut geen spijt van.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik was 20 en het was met mijn huidige man. Eerder had ik de kans ook wel rijkelijk, maar ik was er niet aan toe. Zelfs nauwelijks voorwerk. Dan haakte ik af.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Zus schreef:
Ja hier dus precies hetzelfde. Ik kan me bijvoorbeeld wel het moment herinneren dat we een stapje verder gingen dan alleen zoenen. Maar de daad zelf, ik heb echt geen flauw idee meer. De seks was nooit heel erg boeiend tussen ons maar ik had ook verder geen vergelijkingsmateriaal of zo. Achteraf bleek hij wel enorm geschapen te zijn haha! Ik heb me weleens afgevraagd of de ervaring negatief is geweest, dat ik het verdrongen heb. Echt iedereen lijkt het zich te kunnen herinneren. Vind jij het niet vreemd dat je het niet meer weet? Het was gewoon met mijn vriendje, we hadden al 9 maanden en het was een lieve, goede jongen dus ik kan me verder niet voorstellen dat het een traumatisch iets is geweest hoor maar ik begrijp het gewoon niet .
Ja haha ik vind dat ook heel vreemd! Ik kan me inderdaad ook nog preciés herinneren hoe hij vroeg of ik er klaar voor was maar verder helemaal niks. Ik heb daarna nog 5,5 jaar een relatie met hem gehad en er zijn genoeg specifieke momenten (ook van helemaal in het begin) die ik me nog wel kan herinneren maar juist die eerste keer totaal niet meer. We hadden het er een paar jaar later eens over en hij wist het allemaal nog wel precies, dat was ook lekker stom. Hij was niet klaar gekomen die eerste keer (van de spanning ofzo denk ik) en hij verbaasde zich dat ik dat niet meer wist, had ie zich daar voor niks maanden druk om gemaakt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zus schreef:Huh Tania, je weet het niet meer maar toch weer wel?
Ik weet het niet meer precies, alleen hoe oud ik was en met wie het was. En dat weet ik omdat het mijn eerste vriendje was waar ik twee jaar wat mee gehad heb.
**
Laatst aangepast door Tania op do 27 jun 2013 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik was 16 jaar, het was mijn eerste echte vriend, maar hoe het echt was weet ik niet meer... Maar die jongen is zó knap nog steeds
Gast- Gast
Ik was 16 en het was tijdens een hittegolf. Met mij eerste vriendje, ik heb 4 jaar met hem gehad. Hij was zo stoned als wat, maar wist ik veel, ik was hartstikke naïef.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was jong, te jong. Ik was 13 (bijna 14.) was in de tweede van de middelbare school. Het was met mijn vriendje die toen bij mij in de klas zat. We waren stapelgek op elkaar en hebben tot onze 17e wat met elkaar gehad. Achteraf vind ik het wel heel erg jong. Maar ik heb er geen spijt van dat mijn eerste keer seks met hem geweest is.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik was nog net 22 en was met mijn huidige vriendje Was bij hem thuis toen hij nog thuis woonde en ik bij hem 's avonds film ging kijken, waren toen net 2-3 maandjes samen. Vond het toen erg spannend, hij had al wat ervaring maar stelde mij zo op m'n gemak dat het als vanzelf ging en heb het dus eigenlijk wel als prettig ervaren.
Inmiddels zijn we bijna 5 jaar samen!
Inmiddels zijn we bijna 5 jaar samen!
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Ik was net 16 en het was in een tentje op lowlands met mijn toenmalige vriendje. De eerste nacht mislukte het want het condoom was te klein, hij was vrij groot geschapen haha. Het was wel lief en fijn maar ook een beetje pijnlijk.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik was 15 en had een jongen leren kennen via het internet waar ik helemaal verliefd op was en hij op mij (zei hij). Tijdens de eerste ontmoeting hebben we eerst wat gegeten en eenmaal in de auto heb ik mijn eerste keer met hem beleefd. Het viel mij ontzettend mee qua pijn maar nu moet ik eerlijk zeggen dat we ook poppers hadden gehad en dat werkt bevorderend voor de lust. Niet dat het uitmaakt want ik had allang in mijn hoofd dat het die avond moest gebeuren met hem. Eigenlijk heb ik er wel van genoten. Ik heb nog 3 maanden met hem aangerommeld toen hij vertelde dat hij al jaren een vriendin had. Toen mocht ik kiezen van hem (goh wat gul!), doorgaan met hem terwijl hij een vriendin had of stoppen. Ik heb toen gekozen voor het laatste, die jongen wilde ik niet meer zien. (nou ja gekozen, ik was behoorlijk pissed off en toen was de keuze voor hem duidelijk)
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik was net 17. De ouders van mijn toenmalige vriendje waren zoveel jaar getrouwd. Zij hielden daarvoor een feest op een camping in zeeland. Ik was ook uitgenodigd. Ex en ik sliepen in een oude kip caravan ergens op een veldje achterop de camping. Daar in die kip caravan heb ik voor het eerst seks gehad.
Hannah_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13
Ik was 17, met mijn huidige man. Maar echt fijn was het niet. Ik heb altijd pijn gehad tijdens de seks, door mijn zwangerschap en mijn verloskundige heb ik goed leren ontspannen en sindsdien doen het geen pijn meer en heb ik echt plezier in. Pas twee jaar geleden ervaarde ik dus pas 'dat is dus wat ze bedoelen', sindsdien is er dus ook geen houden meer aan , hahaha.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Munk, jij haalt de schade nu dus goed in! Wel erg vervelend dat je het eerder niet als prettig hebt ervaren.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik was al 21 en had al een paar maanden met die jongen. Hoewel ik hem heel leuk vond en hij ook lief voor mij was, vond ik er toch niet veel aan. Het had van mij op dat moment eigenlijk nog niet gehoeven, maar aan de andere kant vond ik het ook wel eens tijd worden. Pas in mijn huidige relatie ben ik ervan gaan genieten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik was net 16 jaar en het was voor mijn vriend en ik de eerste keer. Het ging best stuntelig, dat was wel grappig. Het deed ook echt heel zeer in het begin en heb best wat gebloed. Toch vond ik het erg speciaal. Gelukkig kunnen we het nu wel een stuk beter .
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Exogenesis, klopt. Achteraf gezien had mijn huisarts toen mij ook door moeten sturen naar de seksuologe, maar ik reeg die doorverwijzing niet. Ik kreeg letterlijk te horen dat het wel de bedoeling was dat ik aan voorspel moest doen. Duuuh, dat weet ik zelf ook wel. Het ging er ook niet over dat ik niet opgewonden was, maar mijn bekkenbodem spieren spande ik gewoonweg te veel aan. Mijn dokter begreep dat echt niet. Uiteindelijk is het dus allemaal goed gekomen (waar mijn zwangerschap en mijn lieve verloskundiges toch allemaal goed voor is geweest, haha). Jammer is het wel ja... maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. :-)
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Ik was 17, ik had op mijn 15e een vervelende ervaring gehad en kon daarna heel moeilijk ontspannen. Mijn man heeft me toen heel rustig voorbereid, hij kreeg er eerst zelfs nog geen vinger in en heeft gewacht tot ik er zelf aan toe was. Uiteindelijk deed het toch wel pijn, ik vond het wel fijn om zointiem met hem te zijn. Eigenlijk bleef ik de jaren daarna ook nog bloeden elke keer weer en daarna voelde het altijd nogal rauw aan. Pas daarna kon ik voldoende ontspannen om ook van de penetratie zelf echt te genieten. Daarvoor vond ik alles er omheen en het 'idee' fijner dan dat zelf.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mijn eerste keer was ook niet vrijwillig dus die tel ik eigenlijk nooit mee.
Toen ik 15 was had ik verkering met een oudere jongen die nog maagd was, dus we hebben samen maar wat geprobeerd. Ik vond het erg fijn en was hartstikke gelukkig omdat ik er van kon genieten, dat had ik nooit gedacht.
Hij is nog jaren mijn vriend geweest dus ik heb geen spijt dat ik op die leeftijd ben begonnen en met hem.
Toen ik 15 was had ik verkering met een oudere jongen die nog maagd was, dus we hebben samen maar wat geprobeerd. Ik vond het erg fijn en was hartstikke gelukkig omdat ik er van kon genieten, dat had ik nooit gedacht.
Hij is nog jaren mijn vriend geweest dus ik heb geen spijt dat ik op die leeftijd ben begonnen en met hem.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Leuk om te lezen al die verhalen.
Mijn eerste keer was toen ik 16 was met nu mijn man.. Was erg stuntelig en niet echt fijn..
Daarna nog twee anderen gehad en toen officieel bij mijn man gekomen en nu is het Goed. Beide wat ervaring opgedaan en daardoor is het veel beter geworden.
Mijn eerste keer was toen ik 16 was met nu mijn man.. Was erg stuntelig en niet echt fijn..
Daarna nog twee anderen gehad en toen officieel bij mijn man gekomen en nu is het Goed. Beide wat ervaring opgedaan en daardoor is het veel beter geworden.
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Eerste keer..
» Nav Hoe vond je je eerste keer seks?
» Eerste keer sex.
» De eerste keer doorslapen
» Eerste keer kapper?
» Nav Hoe vond je je eerste keer seks?