De eerste keer doorslapen
+4
Ayla
SarahKey
Lejow
Aimee
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
De eerste keer doorslapen
Mijn zoontje heeft vannacht voor het eerst een soort van doorgeslapen. Normaal komt hij rond 12u nog een keer, rond 3u weer en dan rond 6u is hij wakker. Vannacht kwam hij om half 1 voor het laatst. Ik heb van 5.30 tot 6.30 wakker gelegen omdat ik bang was dat ik hem levenloos in z'n bedje zou vinden Uiteindelijk heb ik mijn vriend eruit gestuurd die even aan hem gevoeld heeft, waarop hij wakker werd...
Vonden jullie de eerste keer doorslapen van je kindje ook zo eng?
Vonden jullie de eerste keer doorslapen van je kindje ook zo eng?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: De eerste keer doorslapen
Ja, ik schrok wakker om een uur of 8 en bedacht me dat ik haar nog helemaal niet gehoord had. Stond binnen 2 seconde naast haar bedje, waar madam nog heerlijk lag te slapen!
De dag erna deed ze het weer, maar werd ik wel vroeg wakker en heb ik 2 uur liggen denken: ze zal zo wel wakker worden, ze zal zo wel wakker worden.
De dag erna deed ze het weer, maar werd ik wel vroeg wakker en heb ik 2 uur liggen denken: ze zal zo wel wakker worden, ze zal zo wel wakker worden.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn zeg! En ja, ik had dat inderdaad bij de oudste twee ook, de oudste lag niet meer bij ons op de kamer toen hij door ging slapen en ik durfde bijna niet te gaan kijken. De jongste heeft gisternacht doorgeslapen van 22u tot 8u en vannacht zelfs tot 8.30u, maar hij staat pal naast mijn bed dus ik zie nu meteen dat alles goed is.
Gast- Gast
Haha oké ik ben dus niet overdreven angstig Hij slaapt ook net pas 2 nachten op zijn eigen kamertje, dus vind het ook gewoon naar dat ik niet even snel een blik op hem kan werpen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Lejow schreef:Ja, ik schrok wakker om een uur of 8 en bedacht me dat ik haar nog helemaal niet gehoord had. Stond binnen 2 seconde naast haar bedje, waar madam nog heerlijk lag te slapen!
haha hier net zo, lagen wij wakker en meneer sliep nog heerlijk. De eerste keer werden we wakker van de wekker en meteen: OHHHHH we hebben S nog helemaal niet gehoord, roetsj, daar gingen we allebei haha.
Hier niet echt, maar dat kwam ook doordat ik eerder wakker was als haar. Ze slaapt al vanaf het begin bijna 6 uur door, toen met een week of 6-8 al 8 uur. Ze kreeg om 9 uur 's avonds de laatste fles, dan ging ik met mijn vriend mee naar bed, hij stond om 3 uur op waar zij dan wakker van werd. Eerste keer dat ze niet wakker werd toch maar wakker gemaakt, tweede nacht laten slapen en toen werd ze dus om 5 uur wakker. Toen heb ik de laatste fles naar 23:00 verplaatst en die wilde ze met 4 mnd niet meer dus toen sliep ze van 7 tot 7. Ze ligt ook bij ons dus kan ook wel horen of alles oke is. Wel een keertje gehad toen ze 4 weken was dat ik haar 's nachts niet gehoord had dat ze 10 uur geslapen had, maar dat is maar op het nippertje goed gegaan. Als vriend vrij geweest was en niet om 7 uur op moest had het anders af kunnen lopen.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik schrok me ook rot toen ik zelf wakker werd, snel mijn man wakker gemaakt en zijn samen meteen gaan kijken.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Oh ik had ook een hartverzakking die eerste keer!
Meteen mijn vriend wakker gemaakt en die moest gaan kijken, ik vond het doodeng
Meteen mijn vriend wakker gemaakt en die moest gaan kijken, ik vond het doodeng
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
De eerste keer doorslapen was hier eigenlijk echt te eng!
We waren 's avonds weggeweest, N. was in de auto in de Maxi Cosi in slaap gevallen. Rond 22.00 waren we thuis. Aangezien ze nog lekker sliep heb ik haar met Maxi Cosi en al in de box gezet. Ze werd altijd rond 00.00 uur wakker voor een voeding, dus wij zijn in bed gaan liggen met de gedachte: we kunnen even zo'n 1,5 uur slapen voordat N. ons wakker maakt. Om 06.00 uur schrok ik wakker. N. hadden we dus niet gehoord. Ik rende naar de box en daar lag ze nog heerlijk te slapen. Ze had dus al die tijd in de Maxi Cosi geslapen, blijkbaar lag het erg lekker. Maar wat voelde ik me vreselijk!
We waren 's avonds weggeweest, N. was in de auto in de Maxi Cosi in slaap gevallen. Rond 22.00 waren we thuis. Aangezien ze nog lekker sliep heb ik haar met Maxi Cosi en al in de box gezet. Ze werd altijd rond 00.00 uur wakker voor een voeding, dus wij zijn in bed gaan liggen met de gedachte: we kunnen even zo'n 1,5 uur slapen voordat N. ons wakker maakt. Om 06.00 uur schrok ik wakker. N. hadden we dus niet gehoord. Ik rende naar de box en daar lag ze nog heerlijk te slapen. Ze had dus al die tijd in de Maxi Cosi geslapen, blijkbaar lag het erg lekker. Maar wat voelde ik me vreselijk!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vond het toen ook heel eng, ik werd wakker van stuwing en zag dat het al ochtend was! Maar toen ik ging kijken lag meneertje heerlijk te slapen haha.
Gast- Gast
Bij de oudste vond ik het niet eng. Bij de jongste schrok ik wel even, maar hij sliep voor het eerst pas een keer door toen hij precies 12 maanden was.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn! Hopelijk houd hij dit vol.
Bij de eerste schrok ik niet echt, zij had meteen een heel goed schema en na 3 weken sliep ze door.
Bij de tweede schrok ik wel. Hij was echt een rommelkont en had totaal geen schema/ritme.
Hij kwam meestal zo om de 2/3 uur, dag en nacht. Toen met 7 weken sliep hij van 22.00/04.00 en de eerste keer schrok ik me wild. Heb mijn man toen uit bed gestuurd om te gaan kijken want ik durfde niet.
Hij moest ook van mij gaan kijken toen A. 3½ maand was, toen sliep hij ineens tot 06.00
Bij de eerste schrok ik niet echt, zij had meteen een heel goed schema en na 3 weken sliep ze door.
Bij de tweede schrok ik wel. Hij was echt een rommelkont en had totaal geen schema/ritme.
Hij kwam meestal zo om de 2/3 uur, dag en nacht. Toen met 7 weken sliep hij van 22.00/04.00 en de eerste keer schrok ik me wild. Heb mijn man toen uit bed gestuurd om te gaan kijken want ik durfde niet.
Hij moest ook van mij gaan kijken toen A. 3½ maand was, toen sliep hij ineens tot 06.00
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Eerste keer kapper?
» Eerste keer..
» eerste keer peuterspeelzaal in aantocht
» Eerste keer psz
» Eerste keer naar het cb
» Eerste keer..
» eerste keer peuterspeelzaal in aantocht
» Eerste keer psz
» Eerste keer naar het cb
Pagina 1 van 1