Lekker eten met warm weer
+8
Mizz_S
Elliot
Bubbelicious
Rush
SarahKey
M-G
MissBlunt
snowflakes
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lekker eten met warm weer
De titel zegt het al: wat eten jullie als het echt warm weer is?
Ik merk dat mijn eetlust sowieso minder is zodra het erg warm is, dus tips voor lekkere gerechten zijn welkom!
Ik merk dat mijn eetlust sowieso minder is zodra het erg warm is, dus tips voor lekkere gerechten zijn welkom!
snowflakes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Lekker eten met warm weer
Mijn vriend had vandaag een salade gemaakt met sla en allerlei soorten fruit. Banaan, aardbei, watermeloen, komkommer, etc. Was echt heerlijk en lekker fris! Aardappelbolletjes en een hamburger erbij en klaar. Sowieso eet ik niet graag warme groenten met dit weer, morgen is het dus wederom sla, of witlofsalade.
Pastasalades zijn ook lekker, of gewoon soep met een broodje.
Pastasalades zijn ook lekker, of gewoon soep met een broodje.
Gast- Gast
Maaltijdsalades! Sla, komkommer, paprika, ui, augurk, tomaat, wortel, witte kool, peulvruchten etc. Met erbij iets van gekookt eitje , krieltjes, nootjes, kaas, crostini, kipfilet, vis etc. etc.Vinaigrette erbij. Maar vooral veel groente.
MissBlunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10
Je hebt er waarschijnlijk niet veel aan maar hier gaat morgen de BBQ aan, heerlijk. Salades erbij (rundvlees, aardappel), stokbrood en vlees, veel en verschillende soorten vlees. Verder eet ik eigenlijk niet veel met dit weer... salades of een broodje.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Gisteren aten we mexicaans, zo klaar en we hebben het lekker buiten opgegeten.
Vandaag zetten we ook de bbq aan. Maar eigenlijk eten wij dan gewoon alles wel. Nasi/pasta's etc alleen dan buiten.
Vandaag zetten we ook de bbq aan. Maar eigenlijk eten wij dan gewoon alles wel. Nasi/pasta's etc alleen dan buiten.
Gewoon, net als anders.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gisteren een quiche gemaakt, kan je eventueel een salade bij maken. Niet te zwaar, en makkelijk buiten op te eten.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn favoriet met warm weer is denk ik pastasalade (of gewoon barbecueën natuurlijk). Verder eet ik graag sla met een broodje hamburger of quiche. Of een maaltijdsalade. Eigenlijk alles wat al genoemd is in dit topic dus, haha!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Wij eten gewoon dezelfde dingen als normaal.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Rush schreef:Gewoon, net als anders.
Hier ook. Alleen wordt het vlees dan wel vaker buiten op de plaat gebakken en eten we iets vaker sla en rauwkost. En ik probeer zo min mogelijk de oven te gebruiken want die geeft echt veel warmte af.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Lekker wat lichts inderdaad, salades vooral! Heerlijk . Pastasalade en couscoussalade voor de afwisseling maar een normale salade vind ik ook al helemaal prima.
Gast- Gast
Wij eten met warm weer ook regelmatig verse broodjes met carpaccio of filet americain e.d
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Meer salades, maar dan doen wij sowieso in de zomer omdat ik een beetje rekening probeer te houden met seizoensgroenten. En inderdaad hartige taart die we dan vaak koud op eten en net zoals Bisq (een soepje met) een lekker broodje, of wraps met een koude vulling bijvoorbeeld.
Maar ook de gewone dingen, maar over het algemeen eten we wel wat minder zware gerechten dan in de winter. Als het buiten rond de 19 a 20 graden of warmer is eten wij standaard buiten, daar houdt ik verder geen rekening mee, het is voor mij niet meer moeite om een onderzetter en wat borden op het balkon tafeltje te zetten dan op de eettafel.
Maar ook de gewone dingen, maar over het algemeen eten we wel wat minder zware gerechten dan in de winter. Als het buiten rond de 19 a 20 graden of warmer is eten wij standaard buiten, daar houdt ik verder geen rekening mee, het is voor mij niet meer moeite om een onderzetter en wat borden op het balkon tafeltje te zetten dan op de eettafel.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik eet met warm weer niet anders dan met koud weer eigenlijk. Ik vind salade lekker maar in de winter maak ik dat ook gerust klaar.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend houdt niet van barbecuen, als het over een tijdje misschien weer lekker wordt, zetten wij gewoon een avond het gourmetstel buiten, en gaan we buiten gourmetten.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Geen zin in warm eten met warm weer. Andere opties?
» Eten met warm weer?
» wat te eten met (heel) warm weer?
» Wat voor warm eten jullie met dit weer?
» Warm eten op kdv?
» Eten met warm weer?
» wat te eten met (heel) warm weer?
» Wat voor warm eten jullie met dit weer?
» Warm eten op kdv?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: