Kinderen en de felle zon...
+24
_Lana_
Vixen
Jezzie
*Lookie*
Steep
SarahKey
Liadan
Tania
Bolleke
Floor
Sanne
Pink!
snoezel
Surya
Razz
VeryCherry
Manderijn
Shopaholic
Susan
kwebbeltje
Parisienne
Pinkel
Océane
Printje
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kinderen en de felle zon...
Ik hou mijn kinderen tussen 12-16 uur helemaal uit de zon, we zitten dus ook al sinds die tijd binnen met alles dicht. Ik ga voor of na die tijd met ze naar buiten en smeer ze dan goed in.
Laat jij je kinderen in de zon spelen?
Laat jij je kinderen in de zon spelen?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kinderen en de felle zon...
Mijn kinderen spelen dan wel in de tuin of op straat (Lise dan) ik smeer ze ook altijd goed in en zorg dat ik wel een schaduwplek in de tuin heb. Ik ga ze niet binnenhouden van 12 tot 16 want dan zijn ze niet te genieten.
Gast- Gast
Ja hoor, ingesmeerd met factor 50 gaan ze hier gewoon naar buiten, dat is geen doen binnen, maar goed het was hier dan vandaag ook 39 graden op het warmste moment.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik ben vanmorgen voor die tijd even boodschappen gaan doen, en toen was het al erg warm buiten. Ik heb wel haar beentjes, voetjes, handjes en armen ingesmeerd en haar gezichtje ook. De rest van de dag blijven we lekker binnen. Ze wilde vanmiddag ook bijna niet drinken, dus geef haar vanavond wel een extra flesje.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Ja hoor. Ik smeer haar goed in en zoek, als het even kan, wat schaduw op. Verder lopen en zitten we ook heus gewoon in de zon. Ik ga niet een halve middag binnen zitten.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn zoon komt net terug van school en is gewoon buiten spelen.
Kan hem trouwens niet binnenhouden ook , hij wordt 7 in de zomervakantie en wil gewoon met zn vrienden spelen buiten.
Kan hem trouwens niet binnenhouden ook , hij wordt 7 in de zomervakantie en wil gewoon met zn vrienden spelen buiten.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Hier is het binnen heerlijk, en ik vind dit zelf ook veel te warm, het is hier ongeveer 32 Gr.
Printje- Lady Post-a-lot
Wij zijn net met Yrsa naar het meertje geweest, Ezra speelt nu in de tuin. Hier is de zon helemaal niet zo fel, maar anders zou ik een schaduwrijke plek zoeken of de parasol opzetten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
De kleine meid ligt in de romper in de box, uit de zon en Y. hobbelt gewoon van binnen naar buiten.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Het is niet dat ik ze vol in de zon zet. Maar ik hou ze ook niet binnen! Ik ben van 1 tot 2 met min jongste wezen fietsen. Oudste heeft op school gewoon buiten gespeeld.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ja hoor, N gaat gewoon naar buiten. Ik smeer hem in met factor 50 en er zijn hier in de buurt veel schaduwplekken. Hem binnenhouden is geen doen, dan wordt hij strontchagrijnig.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik smeer S. sowieso altijd goed in en hij mag rond dat tijdstip gewoon naar buiten. Wel het liefst in de schaduw maar af en toe in de zon is geen probleem.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Hier gaan ze gewoon naar buiten maar ik smeer ze wel goed in. De tuin staat een badje, het zonnescherm staat uit en ze lopen gewoon in en uit.
Zon is niet alleen maar gevaarlijk. Hij is ook belangrijk.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Hier gaan ze gewoon naar buiten maar ik smeer ze wel goed in. De tuin staat een badje, het zonnescherm staat uit en ze lopen gewoon in en uit.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Ja hoor, vanochtend heerlijk naar een strandje in de buurt geweest, van 13.00 tot 15.00 geslapen. Nog even boodschapjes gehaald en gewoon weer naar buiten. Inderdaad factor 50, ik heb een badje in de tuin met daarboven lekker een parasol.. Onze tuinset ligt ook in de schaduw
Nou moet ik zeggen dat het vandaag niet echt nodig was, sinds het middaguur is het hier gewoon bewolkt...
Nou moet ik zeggen dat het vandaag niet echt nodig was, sinds het middaguur is het hier gewoon bewolkt...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Mijn kinderen zijn de hele dag buiten, er zijn schaduw plekken en een badje voor verkoeling. Ook smeer ik ze in met zonnebrand.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik smeer mijn dochter in met factor 50 en dan spelen we gewoon buiten, in dit geval aan zee of aan het zwembad. Ik hou haar, als het kan, wel uit de zon en doe haar na verloop van tijd wel een t-shirt aan, maar de zon echt vermijden doen we niet.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
ja hoor hij speelt gewoon buiten, de hele dag, al vanaf vanmorgen half 9 tot net 17 uur. Gewoon in de zon, hij blijft niet in de schaduw. Nu heb ik hem even naar binnen gehaald omdat ik zo wil eten en hij moet dan even rustig worden (dus zit voor de tv).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Maar het advies is juist om tussen 12-16 uur het juist niet op te zoeken en zo veel mogelijk binnen te blijven of in de schaduw.
Ik weet ook echt wel dat zon ook goed is maar 35 Gr. Niet
Ik weet ook echt wel dat zon ook goed is maar 35 Gr. Niet
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb hem in de tuin gehouden met het badje op maar nu is hij buiten spelen, in de felle zon mocht hij niet buiten gaan rennen van mij zonder verkoeling maar nu is de zo'n minder fel en is hij lekker buiten de poort. Hij moet zijn energie toch kwijt. Wat het advies is boeit me niet zoveel Want dan mag je bijna niets meer. Zon is inderdaad ook gewoon goed voor je.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Wij zijn in de Beekse Bergen en liepen in de dierenruin tot een uur of 3. Goed gesmeerd en petjes op, veel ijsjes en drinken. Daarna lekker gezwommen im af te koelen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tussen 12 en 3 houd ik ze wel vaak binnen met warm weer. Mijn zoon slaapt dan vaak een uur of 1,5 uur en dochter gaat dan binnen iets doen. Maar het gebeurt ook dat we nog even weggaan in die tijd of dat ze buiten in het zwembadje onder de parasol spelen (uiteraard goed ingesmeerd met factor 50).
Mijn dochter gaat naar school en daar spelen ze tussen 13 en 15 uur ook buiten met dit weer.
Mijn dochter gaat naar school en daar spelen ze tussen 13 en 15 uur ook buiten met dit weer.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik laat hem niet in de zon spelen. Wel in de schaduw. Vanmiddag ging ik de stad in dan moet hij wel mee. 2 keer ingesmeerd, zonnehoed op, beker water mee en gaan met die banaan.
We waren in burgers zoo vandaag en rond die tijd gewoon buiten. Goed smeren, veel drinken, petjes op en af en toe shaduw opzoeken. Gaat prima!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind je hebt zon en zon en ik vond het hier in het Zuiden veel en veel te warm om buiten te spelen. Nu hebben wij wat dat betreft ook een nadelige tuin, daar staat de hele dag de zon. Zelfs onder de parasol is dan geen doen. En vooral N is nog veel te klein vind ik.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bloot en kinderen
» Koudwatervrees (kinderen)
» Gezinnen met 3 kinderen
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Afvallen bij kinderen
» Koudwatervrees (kinderen)