Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koudwatervrees (kinderen)

Ga naar beneden

Koudwatervrees (kinderen) Empty Koudwatervrees (kinderen)

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 8:30

Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn vriend en het gaat super samen. We zijn beiden gek op kinderen. En we willen beiden graag kinderen. Alleen het probleem is dat ik uhmm klinkt raar last heb van koudwatervrees. Ik wil best wel maar ik zie zo erg op tegen het zwanger worden en het bevallen zelf. Ik ben ook erg bang dat er iets mis zal gaan met de kleine. Stom natuurlijk want de kans ik klein. Ook zou ik best nog een studie willen volgens iets wat ik altijd hebben willen doen. En mijn hoofd zegt de hele tijd dat kinderen en studeren niet samen gaan. Embarassed Terwijl er genoeg meiden hier zijn die het wel doen.

Is dit voor mederen meiden herkenbaar. En wie heeft er nog tips voor me of kan me even een schop onder mijn kont geven en met beiden benen op de grond zetten. Ik ben al een twijfelkont en het word al helemaal niet makkelijk omdat er vaak wordt gevraagd wanneer we aan kinderen gaan beginnen. (vandaag nog door een nicht van mijn vriend) Ben trouwens 27 en mijn vriend 30

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koudwatervrees (kinderen) Empty Re: Koudwatervrees (kinderen)

Bericht  TGR za 1 jan 2011 - 21:18

Misschien gewoon stoppen met het gebruiken van voorbehoedsmiddelen en dan zien waar het schip strandt? Jezelf er een beetje "inluizen" zeg maar. Soms is het moeilijk voor mensen om het uit te spreken. We hebben het dan ook niet over het nemen van een nieuwe bank, maar over het maken van een nieuw mensje.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum