Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laten jullie baby's nu ook water drinken?

+18
NoName88
sanne-84
Vixen
blondje1313
Sylvana
Linda
Pink!
SarahKey
Caroow
Pompoen
PapillonRose
M-G
Ellebel
Flower_L
Limburg85
Sun88
Laurientje
Printje
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  sanne-84 di 18 jun 2013 - 10:27

En alsof ze weer weet dat ik t over haar heb. Voor de nacht drinkt ze maar 60cc melk.. Vooral met dit weer zou ze toch meer moeten drinken?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 10:32

Lastig he, N krijgt al heel lang die avondfles niet meer. Maar misschien alleen meer water en dezelfde hoeveelheid voeding?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  NoName88 wo 19 jun 2013 - 1:14

K wil echt niks anders drinken dan zn melk. Ik heb water, lauwwarme thee en diksap geprobeerd 3 verschillende tuitbekers, de fles met verschillende spenen en ern gewone beker  maar niks werkt! waar dronken jullie kindjes als eerste iers anders dan melk uit?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  loesje wo 19 jun 2013 - 1:18

mijn dochtertje wil ook kwa drinken niks anders dan der melkflesjes. diksap vind ze lekker maar vult der maag niet dus gaat ze gillen Sad
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  NoName88 wo 19 jun 2013 - 3:03

Loesje heeft ze honger? Eet ze verder wel goed?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  loesje wo 19 jun 2013 - 6:30

@noname88 ze eet en drinkt verder goed maar nu met het warme weer had ik der wel extra willen geven maar dat wil ze niet. nouja dan niet.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Roos wo 19 jun 2013 - 8:55

sanne-84 schreef:Mijn dochter drinkt 5x120cc (ik weet het, is niet veel, maar meer drinkt ze niet). Omdat ze nu een paar dagen redelijk haar flesjes leeg dronk ben ik vandaag begonnen met 150cc, ook ivm weer. Alleen die van 11uur heeft ze op, andere keren kwam ze niet verder dan 120. 
Mag ik haar morgen evt na 2 uur wel wat water aanbieden? Geen idee of dat op deze leeftijd al mag..

Waarom geef je haar na 2 uur dan niet een beetje voeding? 
Ik heb ook een kind wat te weinig drinkt, en hij krijg nu ipv om de 4 uur om de 3 uur een voeding. 

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  sanne-84 wo 19 jun 2013 - 9:14

Roos schreef:
sanne-84 schreef:Mijn dochter drinkt 5x120cc (ik weet het, is niet veel, maar meer drinkt ze niet). Omdat ze nu een paar dagen redelijk haar flesjes leeg dronk ben ik vandaag begonnen met 150cc, ook ivm weer. Alleen die van 11uur heeft ze op, andere keren kwam ze niet verder dan 120. 
Mag ik haar morgen evt na 2 uur wel wat water aanbieden? Geen idee of dat op deze leeftijd al mag..

Waarom geef je haar na 2 uur dan niet een beetje voeding? 
Ik heb ook een kind wat te weinig drinkt, en hij krijg nu ipv om de 4 uur om de 3 uur een voeding. 


Ik heb haar vandaag geen extra vocht gegeven. Maar als ik haar na 2 uur melk had gegeven ipv water, dan had ze misschien met de volgende voedingen niet genoeg hger gehad. En water vult dan minder.
ze groeit nog goed, dus dan zal ze ook wel niet veel nodig hebben. Verder slaapt ze ook best veel, dus als ik haar om de 3 uur zou voeden dan zou ik haar nig vaker wakker moeten maken.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Snoes vr 21 jun 2013 - 4:24

Mijn zoontje wil nog niet echt water drinken, maar ik had er nog niet bij stilgestaan om evt extra water in de flessen te doen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Charles vr 21 jun 2013 - 4:26

Wij zetten elke avond een flesje met water in hun bedje en dat hebben ze 's ochtends meestal helemaal leeggedronken.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? - Pagina 2 Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum