Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie stuur je allemaal een verhuisbericht?

+3
Ella
June
Fortissimo
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wie stuur je allemaal een verhuisbericht? Empty Wie stuur je allemaal een verhuisbericht?

Bericht  Fortissimo ma 17 jun 2013 - 2:02

Wij willen een verhuisbericht sturen, maar wie stuur je wel een en wie niet? Stuur je je naaste familie ook een? En familie waar je niet echt veel contact mee hebt?

Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie stuur je allemaal een verhuisbericht? Empty Re: Wie stuur je allemaal een verhuisbericht?

Bericht  June ma 17 jun 2013 - 2:12

Als ik kaarten zou sturen, zou ik dat doen naar naaste familie en vrienden en de rest zou ik mailen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Wie stuur je allemaal een verhuisbericht? Empty Re: Wie stuur je allemaal een verhuisbericht?

Bericht  Ella ma 17 jun 2013 - 3:11

ik heb toen wij verhuizen alle familie en vrienden een kaartje gestuurd. Heb niet met alle familie veel contact maar krijg van de meeste wel een kerstkaartje dus tja dan is het wel zo netjes om een verhuiskaartje te sturen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* ma 17 jun 2013 - 23:35

Ik ga straks ook naar alle familie een kaartje sturen denk ik, iig iedereen waarvan we weleens post krijgen (ook al is het alleen maar een kerstkaart). Ben alleen nog op zoek naar een leuk en niet te duur verhuiskaartje, of een idee om iets zelf te maken.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 18 jun 2013 - 22:59

Ik ben al zo vaak verhuisd dat mijn familie het niet meer bij kan houden haha! Dus ze vragen mijn adres wel als ze het nodig hebben. 
Verder geef ik gewoon mijn adres als iemand er om vraagt of als diegene langskomt en er nog nooit geweest is. Een verhuiskaartje is leuk, maar ik heb geen adresboek haha!

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo wo 19 jun 2013 - 20:17

Ik heb nu de ooms en tantes van beide kanten (niet eens allemaal, want van sommigen horen we nooit wat), vrienden en vriendinnen, oma, vrienden van mijn schoonouders die ons regelmatig een kaartje sturen. Voor de rest zou ik het echt niet weten.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bosjesvrouw do 20 jun 2013 - 0:34

Ik had alleen goeie vrienden en beide ouders en m'n zus gedaan.
De rest heb ik en kerstkaart gestuurd met ons adres er in (wij zijn in nov. verhuisd).

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ilovethe90s do 20 jun 2013 - 3:17

Wij kregen de sleutel in november en ik heb alle mensen die een kerstkaart van ons krijgen ook ons nieuwe adres gegeven en dat hield in: ooms/tantes/neven/nichten/vrienden/collega's/kennissen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 7:03

Ik heb een aantal verhuizingen gehad maar nooit een verhuisbericht gestuurd eigenlijk. Ja naar bedrijven via de mail of telefonisch, vroeger nog per post maar dat is het dan ook wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 8:57

Naar dezelfde als de kerstkaarten Laughing

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo do 20 jun 2013 - 9:01

Op de kerstkaarten hebben we de vorige keer ook gedaan inderdaad, maar dat is nog zo ver weg hé? Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:02

Haha ik bedoelde ook meer dezelfde mensen, ik heb dezelfde adreslijst gebruikt Yes

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo do 20 jun 2013 - 9:04

Ja, begreep ik hoor ;)Maar diegene die wij allemaal een kaartje hebben gestuurd, daar hebben we niet eens een kaartje van terug gehad. :PMeer uit fatsoen dat we destijds nog een kaartje gestuurd hebben.
We hebben nu ooms en tantes (en niet een allemaal), vriendinnen en oma. Naaste familie heeft het adres sowieso wel.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  M-G vr 21 jun 2013 - 14:33

Een adreswijziging heb ik voornamelijk gestuurd naar bedrijven waar ik iets mee te maken heb. Verder heb ik een adreswijziging gestuurd naar familie per e-mail waar ik contact mee heb, vrienden, mijn werk en kennissen waar ik per post ook mee te maken hebt.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: