Wie stuur je allemaal een verhuisbericht?
+3
Ella
June
Fortissimo
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie stuur je allemaal een verhuisbericht?
Wij willen een verhuisbericht sturen, maar wie stuur je wel een en wie niet? Stuur je je naaste familie ook een? En familie waar je niet echt veel contact mee hebt?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Re: Wie stuur je allemaal een verhuisbericht?
Als ik kaarten zou sturen, zou ik dat doen naar naaste familie en vrienden en de rest zou ik mailen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
ik heb toen wij verhuizen alle familie en vrienden een kaartje gestuurd. Heb niet met alle familie veel contact maar krijg van de meeste wel een kerstkaartje dus tja dan is het wel zo netjes om een verhuiskaartje te sturen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga straks ook naar alle familie een kaartje sturen denk ik, iig iedereen waarvan we weleens post krijgen (ook al is het alleen maar een kerstkaart). Ben alleen nog op zoek naar een leuk en niet te duur verhuiskaartje, of een idee om iets zelf te maken.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben al zo vaak verhuisd dat mijn familie het niet meer bij kan houden haha! Dus ze vragen mijn adres wel als ze het nodig hebben.
Verder geef ik gewoon mijn adres als iemand er om vraagt of als diegene langskomt en er nog nooit geweest is. Een verhuiskaartje is leuk, maar ik heb geen adresboek haha!
Verder geef ik gewoon mijn adres als iemand er om vraagt of als diegene langskomt en er nog nooit geweest is. Een verhuiskaartje is leuk, maar ik heb geen adresboek haha!
Gast- Gast
Ik heb nu de ooms en tantes van beide kanten (niet eens allemaal, want van sommigen horen we nooit wat), vrienden en vriendinnen, oma, vrienden van mijn schoonouders die ons regelmatig een kaartje sturen. Voor de rest zou ik het echt niet weten.
Fortissimo- Kletskop
Ik had alleen goeie vrienden en beide ouders en m'n zus gedaan.
De rest heb ik en kerstkaart gestuurd met ons adres er in (wij zijn in nov. verhuisd).
De rest heb ik en kerstkaart gestuurd met ons adres er in (wij zijn in nov. verhuisd).
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Wij kregen de sleutel in november en ik heb alle mensen die een kerstkaart van ons krijgen ook ons nieuwe adres gegeven en dat hield in: ooms/tantes/neven/nichten/vrienden/collega's/kennissen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik heb een aantal verhuizingen gehad maar nooit een verhuisbericht gestuurd eigenlijk. Ja naar bedrijven via de mail of telefonisch, vroeger nog per post maar dat is het dan ook wel.
Gast- Gast
Op de kerstkaarten hebben we de vorige keer ook gedaan inderdaad, maar dat is nog zo ver weg hé?
Fortissimo- Kletskop
Haha ik bedoelde ook meer dezelfde mensen, ik heb dezelfde adreslijst gebruikt
Gast- Gast
Ja, begreep ik hoor ;)Maar diegene die wij allemaal een kaartje hebben gestuurd, daar hebben we niet eens een kaartje van terug gehad. :PMeer uit fatsoen dat we destijds nog een kaartje gestuurd hebben.
We hebben nu ooms en tantes (en niet een allemaal), vriendinnen en oma. Naaste familie heeft het adres sowieso wel.
We hebben nu ooms en tantes (en niet een allemaal), vriendinnen en oma. Naaste familie heeft het adres sowieso wel.
Fortissimo- Kletskop
Een adreswijziging heb ik voornamelijk gestuurd naar bedrijven waar ik iets mee te maken heb. Verder heb ik een adreswijziging gestuurd naar familie per e-mail waar ik contact mee heb, vrienden, mijn werk en kennissen waar ik per post ook mee te maken hebt.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» "Ik stuur je een pm" in verkooptopics
» Stuur e-smile
» Kerstkaarten, stuur jij die?
» Vakantiekaart stuur topic
» Kaarten-stuur-topic
» Stuur e-smile
» Kerstkaarten, stuur jij die?