Ervaring Sony Cybershot? of andere
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring Sony Cybershot? of andere
Ik zoek een nieuwe digitale camera voor max. 150,-
Ik zag de Sony Cybershot W350 (14,1 megapixels, 4x optische zoom en 26mm-groothoek, HD-film, LCD-scherm van 6,7 cm.)
Maar hoor ook goede ervaringen over Canon camera's..
Wat zouden jullie aanraden en waar kijk je dan allemaal naar qua specificaties?
Ik zag de Sony Cybershot W350 (14,1 megapixels, 4x optische zoom en 26mm-groothoek, HD-film, LCD-scherm van 6,7 cm.)
Maar hoor ook goede ervaringen over Canon camera's..
Wat zouden jullie aanraden en waar kijk je dan allemaal naar qua specificaties?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Ervaring Sony Cybershot? of andere
Ik heb al jaren canon en uit eigen ervaring gaan die ook langer mee. Mijn moeder gebruikt nu al 5 a 6 jaar haar canon terwijl mijn tante al 3 cybershots in die periode heeft gehad.
Misschien is mijn tante gewoon onhandig, kan ook....
Misschien is mijn tante gewoon onhandig, kan ook....
Gast- Gast
Cybershot is niks mis mee. Kijk anders even op kieskeurig naar de reviews van de canon en de cybershot? Misschien dat er een aantal ervaringen zijn waarvan mensen heel duidelijk zeggen waarom je die camera niet moet nemen?
Gast- Gast
wolletjes schreef:Cybershot is niks mis mee. Kijk anders even op kieskeurig naar de reviews van de canon en de cybershot? Misschien dat er een aantal ervaringen zijn waarvan mensen heel duidelijk zeggen waarom je die camera niet moet nemen?
Dat is dus heel erg wisselend.. vandaar dat ik het hier vroeg, er zitten hier aardig wat kenners toch
Gigi_- Fluisteraar
Gigi, ik denk dat het voor compacts heel erg persoonlijk is met wat je wilt. Wij hebben hier een canon ixus (een oud model) en een cybershot gehad. Persoonlijk vind ik de Ixus prettiger in gebruik, minder blokkerig, handiger in 1 hand vast te houden, etc, in vergelijking met de cybershots die we hadden. Maar dat is heel erg persoonlijk!
Welke Canon heb je op het oog? Post anders beide links (van cybershot en canon) van kieskeurig even hier? Kunnen anderen er ook naar kijken!
Welke Canon heb je op het oog? Post anders beide links (van cybershot en canon) van kieskeurig even hier? Kunnen anderen er ook naar kijken!
Gast- Gast
Ik twijfelde tussen de cybershot w350 en de Canon Ixus 105..
lees alleen nu veel over de te harde foto's van de cybershot dus denk toch niet dat dat 'm wordt!
Iemand ervaring met de Canon Ixus 105? Welke heb jij Wolletjes?
lees alleen nu veel over de te harde foto's van de cybershot dus denk toch niet dat dat 'm wordt!
Iemand ervaring met de Canon Ixus 105? Welke heb jij Wolletjes?
Gigi_- Fluisteraar
ik vind de recensies van de Ixus 105 erg slecht hoor! Wat is je budget?
Gast- Gast
wolletjes schreef:ik vind de recensies van de Ixus 105 erg slecht hoor! Wat is je budget?
Ja ik zie het nu ook.. is per site erg wisselend
Maximaal 150,- denk ik.. Heel misschien wat meer haha! Ligt eraan of de camera dan echt veel beter is..
Gigi_- Fluisteraar
ik zou dan -persoonlijk- eens kijken naar de Canon Ixus 100, die heeft betere recensies dan de 105. Anders misschien een nikon coolpix
Gast- Gast
Ik heb al jaren Cybershot..
Echt een super toestel vind ik het..
Echt een super toestel vind ik het..
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Ik vind sony cybershots wel goed. Ik heb er 2 gehad (1 gestolen, de andere in een fontein gevallen) en heb er nu weer een de DSC-HX5V en die bevalt me erg goed.
Ik vind de sony's in het algemeen erg makkelijk in gebruik, maak er mooie foto's mee, de automatische stand maakt mooie foto's, gaan lang mee en ze zien er ook nog leuk uit. Mooie prijs-kwaliteit verhouding.
Heb zelf geen andere camera's gehad dus daar weet ik niks over.
Ik vind de sony's in het algemeen erg makkelijk in gebruik, maak er mooie foto's mee, de automatische stand maakt mooie foto's, gaan lang mee en ze zien er ook nog leuk uit. Mooie prijs-kwaliteit verhouding.
Heb zelf geen andere camera's gehad dus daar weet ik niks over.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb de ixus 105 en hij is prima. Echter, als je 150 euro te besteden heb, neem dan de ixus 130. Die zit er weer twee stappen bovenop.
Gast- Gast
Ik heb een sony powershot gehad en vond hem verschrikkelijk slechte fotos maken. Heb nu een panasonic, die gewoon ronduit prachtige fotos maakt!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Ik heb een sony powershot gehad en vond hem verschrikkelijk slechte fotos maken. Heb nu een panasonic, die gewoon ronduit prachtige fotos maakt!
En welke heb je?
Gigi_- Fluisteraar
Iemand nog tips?
Ga straks kijken!
Ga straks kijken!
Gigi_- Fluisteraar
Ik heb de canon ixus 105 en ben er heel tevreden over. Maar ik maak niet super veel foto's.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon
Ik zeg, kies een Canon....
Gast- Gast
Dolores schreef:Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon Canon
hahaha duidelijk! Maar welke dan? over de Ixus 105 lees ik dat de kleuren niet mooi zijn...
Gigi_- Fluisteraar
Ik heb een knalroze (!!!) ixus 95IS
Maar ik zou doen wat je budget toelaat, een goede Canon.
Maar ik zou doen wat je budget toelaat, een goede Canon.
Gast- Gast
Ik heb ook Canon!
Als er van Canon een goede (endanbedoelikheelergsupergoede) digitale spiegelreflexcamera is wil ik die. Anders weet ik het nog niet.
Als er van Canon een goede (endanbedoelikheelergsupergoede) digitale spiegelreflexcamera is wil ik die. Anders weet ik het nog niet.
Gast- Gast
Oh ja, ik heb de Sony Cybershot gehad en ik vond het echt een slechte camera. Hij was na een jaar ook stuk, en ik had er niks geks mee gedaan.
Gast- Gast
Ik had altijd een Cybershot, maar nu ik sinds kort een Ixus 107 heb, wil ik echt nooit meer een Cybershot. Deze is echt fijner. Maar goed.. ik kan niet over elke Cybershot en elke Ixus iets zinnigs zeggen natuurlijk!
Gast- Gast
Heb je als het goed is een pbtje teruggestuurd, maar ik heb een panasonic uit de DTZ serie, heel fijn toestel!Gigi_ schreef:Atelier Madame schreef:Ik heb een sony powershot gehad en vond hem verschrikkelijk slechte fotos maken. Heb nu een panasonic, die gewoon ronduit prachtige fotos maakt!
En welke heb je?
Maar heb ook hele goede ervaringen met Canon.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Heb je als het goed is een pbtje teruggestuurd, maar ik heb een panasonic uit de DTZ serie, heel fijn toestel!Gigi_ schreef:Atelier Madame schreef:Ik heb een sony powershot gehad en vond hem verschrikkelijk slechte fotos maken. Heb nu een panasonic, die gewoon ronduit prachtige fotos maakt!
En welke heb je?
Maar heb ook hele goede ervaringen met Canon.
Ja die heb ik gekregen, dankje!
En verder ook iedereen bedankt, ik ga zo eens even shoppen
Gigi_- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Sony Ericsson Xperia ray
» Sony Ericsson Xperia Pro: HELP
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Sony Vaio
» Sony Ericsson Experia Pro
» Sony Ericsson Xperia Pro: HELP
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Sony Vaio
» Sony Ericsson Experia Pro
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: