Sony Vaio
+11
Marin
Mamsie
Susan
Romee
Schaapke
Roza
Blair
Blond
Arwyn
Dribbel
Charles
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sony Vaio
Heeft iemand zo'n laptop? Zijn ze goed?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Sony Vaio
Ik heb mijne nu een jaar en hij bevalt goed.
Heb je er specifieke vragen over?
Heb je er specifieke vragen over?
Dribbel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10
Nou eigenlijk alleen welk model je dan hebt (wat kostte ie), is hij snel en loopt ie stabiel?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Deze was €579,99, gekocht bij de mycom.
Hij loopt stabiel ja. Kan me ook niet herinneren dat ie een keer is vastgelopen.
Ik vind dat hij wel snel opstart.
Hij loopt stabiel ja. Kan me ook niet herinneren dat ie een keer is vastgelopen.
Ik vind dat hij wel snel opstart.
Laatst aangepast door Dribbel op wo 12 jun 2013 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt
Dribbel- Fluisteraar
Vriend en ik hebben er beide een, bevalt erg goed!
Enige kuur die ze allebei hebben is dat de ventilator op een gegeven moment nogal een lawaai gaat maken. Ik was natuurlijk te lui om hier wat aan te doen, maar vriend is binnen de garantie periode ermee terug gegaan. Netjes gerepareerd en nu nergens last meer van! Hij heeft 'm nu 4,5 jaar ongeveer volgens mij en bevalt nog steeds erg goed! Ik heb die van mij nu ruim 2 jaar en afgezien van de ventilator (die overigens alleen lawaai maakt als ik een spelletje speel) en de linker muisknop die niet helemaal lekker meer werkt ben ik er ook nog steeds blij mee :)Van die muis heb ik trouwens niet vaker gelezen, dus daar heb ik denk ik gewoon pech mee.
Enige kuur die ze allebei hebben is dat de ventilator op een gegeven moment nogal een lawaai gaat maken. Ik was natuurlijk te lui om hier wat aan te doen, maar vriend is binnen de garantie periode ermee terug gegaan. Netjes gerepareerd en nu nergens last meer van! Hij heeft 'm nu 4,5 jaar ongeveer volgens mij en bevalt nog steeds erg goed! Ik heb die van mij nu ruim 2 jaar en afgezien van de ventilator (die overigens alleen lawaai maakt als ik een spelletje speel) en de linker muisknop die niet helemaal lekker meer werkt ben ik er ook nog steeds blij mee :)Van die muis heb ik trouwens niet vaker gelezen, dus daar heb ik denk ik gewoon pech mee.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
De problemen van Arwyn herken ik (gelukkig!) niet.
Dribbel- Fluisteraar
Ik ook! In juli heb ik hem 3 jaar. Ik heb een 17 inch laptop en hij heeft me destijds 800 euro gekost. Prima koop, loopt nooit vast, lekker snel. Ik moet wel bekennen dat ik hem vanwege het mooie design heb gekocht hoor, niet vanwege de specificaties ofzo.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb hem ook, heeft me destijds €1100 gekost, en gelukkig heb ik daar toen een verzekering op afgesloten, want bij mij gebeurde wat bij veel vaios gebeurd, muisknoppen gingen stuk, tot twee keer toe. Maar desondanks, ben ik er nog steeds blij mee, na de reparatie heb ik overigens geen last meer gehad van mankementen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik heb sinds anderhalve week een witte sony vaio. Kostte rond de € 600,00
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Mijn moeder, zusje en ik hebben alle drie een Vaio.
Die van mij is iets ouder als die van mijn moeder en zusje.
Ik vind het een goede degelijke laptop, zou voor een volgende laptop weer kiezen voor een Vaio.
Die van mij is iets ouder als die van mijn moeder en zusje.
Ik vind het een goede degelijke laptop, zou voor een volgende laptop weer kiezen voor een Vaio.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb er een, voor m'n werk. Ik weet dus niet wat ie gekost heeft, maar ik ben er erg blij mee!
Gast- Gast
Ik heb nu ook voor de 2e keer een sony vaio, bevalt prima! Volgens mij heb ik er 600 euro voor betaald.
Even gebruik maken van dit topic voor een vraagje! Bij mijn vorige laptop kon ik scrollen op dat muisding, bij deze niet. Weet iemand of ik dat nog ergens kan instellen?
Even gebruik maken van dit topic voor een vraagje! Bij mijn vorige laptop kon ik scrollen op dat muisding, bij deze niet. Weet iemand of ik dat nog ergens kan instellen?
Romee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb er ook eentje, niet een heel dure, rond de 500 euro. Ik ben er wel tevreden mee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben er 2, een dure en een gewone. Alle 2 werken super en ik vind het fijne laptops.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Duur maar zo mooi! Ik heb er geen maar zou t wel willen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik was fan van m'n Vaio, helaas is 'ie na vier jaar veelvuldig gebruik overleden. Als er ooit weer een nieuwe laptop komt (nu heb ik een netbook en een tablet), dan wordt het weer een Vaio.
Gast- Gast
Voordat wij overgingen op Apple hadden wij beide Vaio's. Mijn man wel een die een joekel was, maar hij gebruikte t ding niet voor internetten op t yesforum. Ik een kleine. Die van mij loopt nog steeds zonder 1 mankement sinds 2008! Ik pak hem nog steeds wel eens. Hij is nog steeds snel (wel windows opnieuw erop gezet) maar verder had ik nooit een klacht. En hij is vaak gevallen vanaf de bank, oops!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb er al jaren eentje eeeeh (even rekenen), nu zo'n 3 jaar zeker en hij doet het prima. Was ook iet van 600 euro kwijt geloof ik.
Gast- Gast
Ondertussen heb ik ook alweer 2,5 jaar een vaio. Superding!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Jaaaa i Sony Vaio!
Ik heb mijn laptop nu een jaar en ik vind hem de beste laptop die ik ooit heb gehad! Nooit vastlopers of rare fratsen, hij is echt snel opgestart (even snel als een MacBook..vriendin heeft er één en we hebben hem ooit naast elkaar gehouden maar de snelheid is hetzelfde), vanuit de stand-by stand ook snel! Ik heb een vrij nieuwe variant en mijn letters zijn in het donker verlicht..heel fijn typen! Ik heb een SVE variant, 15.6 inch en ik heb er €649,- voor betaald.. echt een topding!
Ik heb mijn laptop nu een jaar en ik vind hem de beste laptop die ik ooit heb gehad! Nooit vastlopers of rare fratsen, hij is echt snel opgestart (even snel als een MacBook..vriendin heeft er één en we hebben hem ooit naast elkaar gehouden maar de snelheid is hetzelfde), vanuit de stand-by stand ook snel! Ik heb een vrij nieuwe variant en mijn letters zijn in het donker verlicht..heel fijn typen! Ik heb een SVE variant, 15.6 inch en ik heb er €649,- voor betaald.. echt een topding!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik heb ook een vaio en ben er heel blij mee!
Gekocht voor rond de 600,-
Gekocht voor rond de 600,-
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ik heb een roze Sony Vaio, met glitters, haha! Fijn ding. Al is de Mac van m'n vriend fijner maar dat ding is ook 3x zo duur. Ik heb geen klachten!
Gast- Gast
Ik heb ook een roze! Zonder glitters .Harrison schreef:Ik heb een roze Sony Vaio, met glitters, haha! Fijn ding. Al is de Mac van m'n vriend fijner maar dat ding is ook 3x zo duur. Ik heb geen klachten!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Soortgelijke onderwerpen
» Sony Ericsson Xperia ray
» Ervaringen Sony PRS-T1 e-reader
» Sony Ericsson Experia Pro
» Sony Ericsson Xperia Pro: HELP
» Ervaring Sony Cybershot? of andere
» Ervaringen Sony PRS-T1 e-reader
» Sony Ericsson Experia Pro