Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sony Ericsson Experia Pro

2 plaatsers

Ga naar beneden

Sony Ericsson Experia Pro Empty Sony Ericsson Experia Pro

Bericht  SuzieQ zo 20 mei 2012 - 1:57

Ik kan mijn vorige telefoontopic even niet meer vinden, toen twijfelde ik tussen de HTC Chacha en de Samsung Galaxy Y txt. Nu heb ik weer een andere ontdekt, de Sony Ericsson Experia Pro. Voordeel is dat ook deze een qwerty toetsenbord heeft maar daarnaast ook een groot touchscreen (je moet het toetsenbord uitschuiven). Het formaat lijkt me minder handig dan de andere 2, maar deze heeft dan wel een een heel goede camera (8 mp).
Dus, wie kent dit toestel? En is het wat? Dan neem ik wel een abonnement erbij (wilde eigenlijk sim only met los toestel, maar dit toestel vind ik dan wat duur (300 euro)).

http://cdn-android.iculture.nl/wp-content/uploads/2011/02/Sony-Ericsson-Xperia-pro.jpg
(Plaatje plakken lukt niet)

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sony Ericsson Experia Pro Empty Re: Sony Ericsson Experia Pro

Bericht  Arwyn zo 20 mei 2012 - 2:12

Ik heb de Vivaz Pro gehad. Buitenkant lijkt erg op elkaar, qua specificaties weet ik het niet..
Het uitschuifbare toetsenbordje vond ik erg fijn. Aan Qwerty ben je gewoon gewend, waardoor het typen van smsjes en dergelijk veel sneller ging dan nu op mijn touchscreen.
De Vivaz Pro vond ik op een gegeven moment niet meer fijn omdat heel veel apps er niet op konden en dergelijke, maar verder vond ik het een prima telefoon.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: