Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

+26
Bruintje Beer
Liadan
Flower_L
Filoria
Printje
Sophiee
LDJ
M@niek
Twellie
Caroow
Darius
Puggle
Dora
iloverose
Jezzie
Mida4you
Annie24
Laurientje
Annemie
Purpleflower
SarahKey
Theezakje13
Ibbeltje
Shopaholic
Linda
Steep
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Laurientje zo 16 jun 2013 - 22:49

Darius schreef:
Laurientje schreef:Het regent hier nu Sad
Ik zag het op de buienradar ja. Maar volgens mij wordt het bij jullie ook mooi weer! Scheelt weer de tuin sproeien, moet je maar denken!

Haha ja das waar, ik hoop dat t snel opklaart en we toch nog even naar t strand kunnen!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Mida4you zo 16 jun 2013 - 23:13

Dora schreef:
Mida4you schreef:
Dora schreef:Naar de kinderboerderij, het zwembad, een ijsje eten, gourmetten. Kortom, wij gaan straks op vakantie naar CP.

Leuk! Wij zitten deze week ook op cp! Op welk park zitten jullie?

Wij gaan naar Erperheide. Jullie ook? Meeten?

Nee dat wordt hem niet. Wij zitten op de Huttenheugte :-)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Dora zo 16 jun 2013 - 23:19

Mida4you schreef:
Dora schreef:
Mida4you schreef:
Dora schreef:Naar de kinderboerderij, het zwembad, een ijsje eten, gourmetten. Kortom, wij gaan straks op vakantie naar CP.

Leuk! Wij zitten deze week ook op cp! Op welk park zitten jullie?

Wij gaan naar Erperheide. Jullie ook? Meeten?

Nee dat wordt hem niet. Wij zitten op de Huttenheugte :-)

Daar hebben we ook naar zitten kijken, maar uiteindelijk dus Erperheide geworden.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  M@niek zo 16 jun 2013 - 23:51

Wij gaan zo naar de efteling. De rest van de week moet ik werken:(
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  LDJ zo 16 jun 2013 - 23:55

Wij gaan vanmiddag lekker wandelen.
Misschien van de week nog een keer naar de speeltuin.
M. is gek op andere kindjes. Voor de rest nog niet echt plannen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  M@niek ma 17 jun 2013 - 0:23

En het regent Sad
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Sophiee ma 17 jun 2013 - 0:28

We hebben de hele ochtend gewandeld. L. is nu bij oma zodat ik even verder kan met inpakken (we verhuizen eind deze week). Ik verwacht dat ze daar in de tuin aan het spelen zijn en ook nog even naar het dorp wandelen. Morgenochtend en begin van de middag zet ik het badje op in de tuin en zullen we lekker bij huis blijven. Om half drie moet ik gaan werken en komt mijn vriend thuis. Hij zal L. meenemen naar zijn broer. Zij wonen aan het water. Kunnen ze daar samen zwemmen.
Woensdag moet ik de hele dag werken. L. gaat naar oma. Ik denk met een badje in de tuin en 's middags even naar de kinderboerderij (daar hebben ze ook badjes staan).
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Printje ma 17 jun 2013 - 4:50

Ze voorspellen hier 35 graden dan kom ik niet buiten met ze maar doe alle luiken dicht en probeer het zo koel mogelijk te houden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Filoria ma 17 jun 2013 - 8:45

Printje schreef:Ze voorspellen hier 35 graden dan kom ik niet buiten met ze maar doe alle luiken dicht en probeer het zo koel mogelijk te houden.
Dat ja.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Flower_L ma 17 jun 2013 - 8:47

ik werken

morgen komen oma en opa hier. Denk dat ze een ommetje maken, en in de tuin gaan eten.
woensdag gaan ze naar het kdv. Voor de zekerheid gooi ik een zwembroek + handdoek in de koffer.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Liadan ma 17 jun 2013 - 8:50

Morgen moet ik werken, ik heb de watertafel van mijn kinderen in de auto liggen om mee te nemen naar mijn werk (dan hebben we er daar 3 in totaal en kunnen de kinderen wat meer).
Voor Y. en K. staat het zwembadje in de tuin en ik heb een sproeier voor ze gekocht voor in de tuin.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Bruintje Beer ma 17 jun 2013 - 8:50

Morgen drukke dag. en s'avonds werken. woensdag gaan we lekker naar het Boschbad. Lekker verkoeling zoeken!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  NoMercy ma 17 jun 2013 - 8:52

Ik zit nog in twijfel tussen speelland (speelpark met zwembad enz) of gewoon hier naar het zwembad.
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Flower_L ma 17 jun 2013 - 8:58

ik denk dat het woensdag echt vreselijk druk is overigens bij al die recreatieplassen...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Printje ma 17 jun 2013 - 8:59

Flower_L schreef:ik denk dat het woensdag echt vreselijk druk is overigens bij al die recreatieplassen...

Ik denk het juist niet want er wordt geadviseerd om tussen 12-15/16 zo veel mogelijk binnen te blijven. Vooral met jonge kinderen luister je daar denk ik wel goed naar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Flower_L ma 17 jun 2013 - 9:02

dat sowieso. ik moet er ook niet aan denken om daar dan te zijn,  ben eigenlijk wel blij dat ik moet werken. Hoop alleen dat mijn mannetjes er niet zoveel last van hebben, van de warmte.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Printje ma 17 jun 2013 - 9:12

Flower, daar ben ik ook benieuwd naar. Ze zijn nu al een paar keer beiden wakker geworden, ik denk vd warmte.

Ik sluit ons morgen binnen op met alles potdicht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Susan ma 17 jun 2013 - 9:15

Ik heb een nieuw opblaasbadje gehaald bij de Zeeman. Verder zie ik het wel. Woensdag is het zomerfeest bij Ezra, dus dan is hij sowieso wel buiten. Ik vind het wel zonde dat het precies tijdens dat feest zo ontzettend heet is, maar het is niet anders, hopelijk staat er ook iets van een zwembad of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Annemie ma 17 jun 2013 - 9:16

Mijn zoontje is dinsdag en woensdag bij mijn schoonouders, zie het niet zo zitten, aangezien zij zelf de hele dag in de zon liggen te bakken, hopelijk houden ze mijn zoontje uit de zon of binnen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Susan ma 17 jun 2013 - 9:20

Volgens het laatste weerbericht (ik kijk altijd op Foreca, klopt meestal wel aardig) wordt het woensdag hier in de stad maar 27 graden, dat is al beter. Morgen 28/29 graden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Printje ma 17 jun 2013 - 9:23

Ik hoop niet dat foreca gelijk krijgt, hier morgen 33 en woensdag 35 Gr...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Susan ma 17 jun 2013 - 9:25

Maar dat verwachtte je toch al?

Ik hoop dat ze over zaterdag geen gelijk krijgen, dan is er de hele dag regen voorspeld en Ezra zou voor het eerst gaan galopperen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Fiwen ma 17 jun 2013 - 9:37

Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest en morgen en woensdag gaan we naar mijn ouders toe zodat J lekker in het zwembadje kan spelen. Ik ga heel hard hopen dat ik de komende 2 dagen nog niet opgeroepen wordt en pas donderdag weer aan het werk hoef :-)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Parisienne ma 17 jun 2013 - 9:45

Wij gaan woensdagmiddag naar de kindermiddag bij het CHIO. Had ik al op de planning staan, heb namelijk als buurtbewoner vrijkaarten. Wilde even 'paardjes kijken' bij het CHIO, maar twijfel wel een beetje. Aangezien het kindermiddag is gok ik dat ze daar ook wel een aangepast programma hebben met wellicht wat waterspelletjes. Op de tribune zitten om naar een speciale paardenshow te kijken gaat hem denk ik niet worden met die hitte Wink 

Morgenochtend ga ik al vroeg boodschappen doen en naar de winkels, daarna lekker langs de Kralingse Plas en eind van de middag mag N. in bad op het balkon.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie doen met het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Wat gaan jullie doen met het mooie weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum