Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

+15
Zonnetje
SleepingBeauty
M@niek
Sarah1985
applestar
Coccinelle
xxDila
Monte
MissD
Susan
Marin
Ibbeltje
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Rouxxxe
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Rouxxxe ma 12 maa 2012 - 7:58

De eerste lentedagen zijn een feit en je hoort en ziet overal mensen genieten van het weer.

Hoe genieten jullie van het mooie weer? Ga je in de tuin of op je balkon zitten? Pak je een terrasje of ga je in een park zitten? Of een stukje fietsen? Of iets anders?

Ik ben gek op de lente en de zomer, en geniet ook graag van de zon. Sinds vorig jaar zomer woon ik bij m'n vriend en we hebben hier helaas geen buiten Sad alleen een frans balkonnetje. Mijn vriend werkt vrij veel en ik merkte vorig jaar dat ik met mooi weer toch veel gewoon binnen zat, en niet zo goed wist hoe ik van het weer kon genieten. Ook omdat we in een nieuwbouwwijk wonen waar niet echt een lekker park is o.i.d. Ging meestal dan even de stad in voor een ijsje of een drankje op een terras, maar dat hield ik alleen dan ook niet echt lang vol. Hoop dit jaar er beter van te kunnen genieten Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? 561177
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  CarpeDiem ma 12 maa 2012 - 8:01

Ik ga vaak 's avonds na het eten lekker een wandeling maken van ongeveer een half uurtje.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Chocolate Cookie ma 12 maa 2012 - 8:04

Ik ga in de achtertuin (of over n paar weekjes mijn balkon) een boekje of tijdschrift lezen met een muziekje op! smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:07

Gordijnen dicht, anders zie ik door de zonnestralen hoe vies de ramen zijn. Als ik dat zie begin ik meestal meteen te poetsen.

De tuin in, wandelen, fietsen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:08

Een lekker rondje fietsen of wandelen of gewoon lekker buiten zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 8:14

Lekker de ramen/deuren open, stuk wandelen, op dakterras hangen dat soort dingen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:15

Naar het strand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:15

Enige genieten was vandaag met het zonnetje op mijn gezicht naar huis met de fiets, héerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Marin ma 12 maa 2012 - 8:16

Ik werk 4 dagen per week buiten dus zodra ik de zon voel, sta ik echt even lekker stil om de zon te voelen.
En ik wil een dezer dagen weer eens naar het strand.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:17

Marin schreef:
En ik wil een dezer dagen weer eens naar het strand.

Kom jij er vaak? Ik bedacht me dat ik bijna nooit op het strand kom laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:17

Marin schreef:Ik werk 4 dagen per week buiten dus zodra ik de zon voel, sta ik echt even lekker stil om de zon te voelen.
En ik wil een dezer dagen weer eens naar het strand.

Verder houdt ik van de ijsjes van Italini :P Zegt jou dat wel iets? smile Wat goddelijk zeg, had je dat niet kunnen vertellen? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:22

Vandaag heb ik niks meegekregen van mooi weer, maar gister heb ik heerlijk met mijn paard genoten op de heide en in het water daar.

Wanneer het echt warmer wordt, dan zit ik vaak lekker op de loungebank in de tuin. Heerlijk potje thee erbij, tijdschrift, muziekje... Heerlijk! Alleen heb ik het geduld van een garnaal en houd ik het meestal niet langer dan een half uur vol Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:24

Wandelen, fietsen, ijsjes eten, buiten zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:24

Gister heb ik heerlijk buiten in een tuinstoel gezeten. Zonnebril op, boekje erbij en genieten maar.
Ik vind het ook heerlijk om met dit mooie weer een stuk te fietsen of te wandelen, of ergens op een terrasje te zitten.


Laatst aangepast door Jaya op ma 12 maa 2012 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Susan ma 12 maa 2012 - 8:24

Ik heb met Yrsa naar de stad gewandeld, even boeken gehaald en zij heeft even in de speelhoek gespeeld, daarna boodschappen gedaan. Is toch een aardige wandeling, dus dan is het mooie weer wel lekker. Vanmiddag hebben ze ook even in de tuin gespeeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:24

lekker met m'n dochter naar buiten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  MissD ma 12 maa 2012 - 8:25

De ramen en deuren in huis open... Verder veel wandelen, en wanneer het echt lekker weer is naar terras.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Susan ma 12 maa 2012 - 8:25

Ik zit zelf trouwens helemaal niet zo vaak in de tuin, alleen als de kinderen daar spelen. Op de camping vind ik het wel iets leuker om buiten te zitten, daar is de tuin ook wel erg mooi en groot. Verder vind ik het leuker om gewoon een stuk te wandelen of ergens naartoe te gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Monte ma 12 maa 2012 - 8:26

Ik vind het nu persoonlijk nog niet warm genoeg om echt in de tuin te zitten of op een terras, maar als het echt warm is doe ik dat graag. Lekker buiten, drankje erbij, bbq-en, in de natuur wandelen of fietsen, naar het strand.

Nu zit ik vooral binnen en geniet ik daar van de zon. Gister heb ik heerlijk op de bank gelegen terwijl de zon volop op me scheen en het was echt heerlijk warm zo achter glas.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Susan ma 12 maa 2012 - 8:27

Ik vond het vorig jaar ook heel leuk om met Yrsa naar de kinderboerderij te gaan en daarna samen iets te drinken op het terrasje. De kinderboerderij is heel mooi, heel ruim en midden in een park, net of je echt op een boerderij zit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  xxDila ma 12 maa 2012 - 8:28

Ik ben momenteel samen met mijn vriend de tuin aan het verbouwen. Nu de schutting eruit slopen.. tuin om spitten etc etc! cheers
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Marin ma 12 maa 2012 - 8:35

Yoyo schreef:
Marin schreef:Ik werk 4 dagen per week buiten dus zodra ik de zon voel, sta ik echt even lekker stil om de zon te voelen.
En ik wil een dezer dagen weer eens naar het strand.

Verder houdt ik van de ijsjes van Italini :P Zegt jou dat wel iets? smile Wat goddelijk zeg, had je dat niet kunnen vertellen? :P

Hahaha Very Happy Mijn moeder werkt in de winkel die eerst naast Italini zat (nu zit ie paar winkels verderop), dus altijd als ik bij haar in de winkel was, kwam de eigenaar van Italini kopjes koffie en ijs voor ons brengen. Hij is echt zo'n jonge ondernemer, nog jonger dan ik. Maar dat ijs is erg lekker ja!


Pippa, ik kwam er vorig jaar rond deze periode heel veel, omdat het toen zo slecht met me ging en ik het erg lekker vond om uit te waaien. Maar ik ben de hele winter er niet geweest en nu ook nog niet. Maar ik wil inderdaad echt wel weer gaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:38

Susan schreef:Ik vond het vorig jaar ook heel leuk om met Yrsa naar de kinderboerderij te gaan en daarna samen iets te drinken op het terrasje. De kinderboerderij is heel mooi, heel ruim en midden in een park, net of je echt op een boerderij zit.

I love you Wat leuk!

Ik vind het heerlijk om met mooi weer te werken. Lekker als het hele terras vol zit met vrolijke mensen en dat ik die dan allemaal drankjes en eten mag brengen, waardoor hun dag een stuk leuker wordt.

Als ik niet aan het werk ben, zit ik zelf graag op het terras, maar ik vind het dan ook lekker om buiten te hardlopen of een stuk te fietsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Coccinelle ma 12 maa 2012 - 8:40

Buiten wandelen met mijn dochter, naar de beestjes of een boodschapje doen. In het weekend vind ik het ook heerlijk om naar het strand te rijden als het zonnetje schijnt, en daar lekker uitwaaien.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  applestar ma 12 maa 2012 - 9:09

Ik ga vaker naar buiten. Op mijn werk en privé. Meestal ga ik thuis in de zon en uit de wind zitten, heerlijk!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum