Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kwam je er achter dat je meelezers had?

+20
*Lookie*
Punk'd
Arwyn
Lady Starstruck
Exogenesis
Jeanette
Susan
Bliss
Cow
SDL
Taeda
Zonneschijn
Pompoen
PapillonRose
Aimee
Blair
Bazinga
Ella
girli
Nyx
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe kwam je er achter dat je meelezers had? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kwam je er achter dat je meelezers had?

Bericht  Arwyn zo 16 jun 2013 - 4:55

Voor zover ik weet heb ik geen meelezers.
Ik vertel wel eens dat ik op een forum kom, maar de enige tegen wie ik de naam van het forum gezegd heb is m'n vriend.
Als ik een meelezer heb, hoop ik toch dat die het dan gewoon aan mij vertelt. Vind ik wel zo netjes smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kwam je er achter dat je meelezers had? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kwam je er achter dat je meelezers had?

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 5:04

.

Laatst aangepast door Zus op ma 17 jun 2013 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Punk'd zo 16 jun 2013 - 5:07

Ik zou het niet weten. Ik ben heel open over dat ik op dit forum zit. Verder post ik ook geen dingen die niemand van mij zou mogen weten. Dus het kan mij echt weinig schelen.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  *Lookie* zo 16 jun 2013 - 8:24

Volgens mij niet. Laatst kwamen een andere forumster en ik er wel achter dat we elkaar kennen maar ik denk niet dat zij met mij meeleest, ik vind het ook niet erg dat zij een en ander van mij weet. Ik lees ook niet met haar mee.
Tegen familie en vrienden houd ik het toch wel stil dat ik hier schrijf, ik vind het juist wel fijn om redelijk anoniem te kunnen schrijven.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  kwebbeltje di 18 jun 2013 - 6:12

Volgens mij ben ik best wel anoniem. Heb denk ik ook geen meelezers.
Ik moet wel zeggen dat behalve mijn man en moeder niemand weet dat ik hier kom. Ook op het oude forum wist niemand er vanaf.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Happinaz di 18 jun 2013 - 7:54

Ik word steeds minder anoniem(er...). Maar als ik meelezers heb; meld u zich dan! smile
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ayla di 18 jun 2013 - 8:03

Ik ben wel eens herkend door een collega van mijn vriend (inmiddels ex-collega) zij heeft ook flink lopen stoken tussen ons, gelukkig is haar niet gelukt om ons uit elkaar te drijven Wink Sindsdien post ik geen persoonlijke info meer.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast di 18 jun 2013 - 8:15

Als ik meelezers heb dan hoop ik ook dat ze zich durven te melden, daar ben ik dan wel benieuwd naar, en hoe ze dan bij mij terecht zijn gekomen of hoe ze me herkend hebben.

Gast
Gast

Bericht  Lot wo 19 jun 2013 - 4:23

Ik heb nog niemand herkent, maar ik weet ook niet of ik het zou melden als ik iemand zou herkennen...
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: