Is dit overdreven?
+17
nina
Hannah_
Exogenesis
Feline
Reva
Eris
Punk'd
Sarah1985
Coccinelle
Sissi
Urban Naked
Paper Crown
Gympie
Pommes
Sadie_
Viva
luisa
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Is dit overdreven?
Ja, dat is wel veel haha. Ik zou zelf maar de helft meenemen maar als je genoeg plaats hebt ... waarom niet??
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik ben ook setjes aan het maken en kom nu op 3 paar schoenen uit: 1 paar zwarte sandaaltjes met studs, 1 paar beige sandaaltjes met een roze bloem en mijn havaianas. Mijn birkenstocks wil ik thuis laten dit jaar (kost me moeite) omdat ze wel een beetje uit de mode zijn inmiddels.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Jaa allemaal setjes maken! Dan foto's klikken leuk bij elkaar plakken in Paint en posten op het forum!
Zo krijgen we inspiratie van elkaar. Heb ik vorig jaar precies zo gedaan. (haha ik werd wel uitgelachen volgens mij, maar ik heb niet lopen sjouwen en een heerlijke vakantie gehad met leuke kleding!)
Zo krijgen we inspiratie van elkaar. Heb ik vorig jaar precies zo gedaan. (haha ik werd wel uitgelachen volgens mij, maar ik heb niet lopen sjouwen en een heerlijke vakantie gehad met leuke kleding!)
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik had 1 paar Birckenstocks, 1 paar sandalen, 1 paar ballerina's & 1 paar mocassins mee voor 13 dagen vakantie. Maar eigenlijk had ik aan Ballerina's en Birckenstocks genoeg gehad, die heb ik alleen maar gedragen. 10 vind ik echt belachelijk veel
Gast- Gast
Zus schreef:Feline schreef:Zoveel schoenen heb ik niet eens! Toen ik 6 maanden naar Afrika ging had ik 12 kilo bagage..
Waarschijnlijk draag je uiteindelijk maar 2 paar! Punk'd doet dat handig, die past van tevoren alle setjes door!
Hahaha hoe kun je niet van Punk'd houden .
haha te lief dit
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik had tijdens mijn reis van 6 maanden een paar wandelschoenen mee en 2 paar wandelsandalen. Heb terplekke nog 2x slippers gekocht (Nadat het eerste paar gejat was, schoenen moesten voor de deur van het hostel uitgedaan worden en die moest je daar ook laten staan dan, ging altijd goed tot op een ochtend mijn slippers weg waren )
Maarja nu is het ook niet handig om veel schoenen mee te nemen in een backpack, zonde van het gewicht en de ruimte.
Maarja nu is het ook niet handig om veel schoenen mee te nemen in een backpack, zonde van het gewicht en de ruimte.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Uiteindelijk heb ik nog 2 paar thuis gelaten. Heb gewoon gekeken hoeveel ik in mijn koffer gepropt kreeg + 2 paar voor onderweg (vind het fijn om ivm weer af te wisselen). Heb ook setjes gemaakt en toen vielen er dus 2 paren af. Heb nu 2 paar pumps, 2 paar flatjes, allstars, linnen schoenen, mijn hardloopschoenen en nog slippers mee. Natuurlijk nog teveel, maar ga ze gewoon lekker allemaal dragen! Overigens hebben man en ik gewoon samen 1 grote en een kleine koffer, dus valt wel mee qua zooi in de auto. Man neemt 4 paar schoenen mee. We hoeven geen handdoeken of slaapzak/beddengoed o.i.d. mee, alleen wel badlakens voor strand dus dat scheelt ruimte. Toen ik ging backpacken had ik volgens mij 4 paar mee.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik zou persoonlijk minder meenemen.
Maar ik moet dan denken aan mijn schoonouders die op skivakantie gaan en voor 4 personen voor elke dag een schone pully meenrmen, twee skipakken, kleding voor 's avonds, een gitaar, een tv met dvd speler en dvd's, blikken ragout en knakworsten voor de hele week enz. Mijn schoonmoeder is een week van te voren al gestressd, mijn schoonvader sjouwt zich een breuk op en neer de auto en na dat ze terug zijn, zijn ze nog een week aan het wassen en opruimen, echt leuk ziet dat er niet uit, maar het past wel in de auto!
Ik ben te lui, zou geen zin hebben om met al die spullen te sjouwen en weet toch al dat ik het inderdaad niet draag, dan blijven die schoenen waarschijnlijk in de auto liggen.
Maar goed, het kan prima, dus gewoon doen wat jij wil en handig vind.
Maar ik moet dan denken aan mijn schoonouders die op skivakantie gaan en voor 4 personen voor elke dag een schone pully meenrmen, twee skipakken, kleding voor 's avonds, een gitaar, een tv met dvd speler en dvd's, blikken ragout en knakworsten voor de hele week enz. Mijn schoonmoeder is een week van te voren al gestressd, mijn schoonvader sjouwt zich een breuk op en neer de auto en na dat ze terug zijn, zijn ze nog een week aan het wassen en opruimen, echt leuk ziet dat er niet uit, maar het past wel in de auto!
Ik ben te lui, zou geen zin hebben om met al die spullen te sjouwen en weet toch al dat ik het inderdaad niet draag, dan blijven die schoenen waarschijnlijk in de auto liggen.
Maar goed, het kan prima, dus gewoon doen wat jij wil en handig vind.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
hahaah, zo erg heb ik het niet. Zal sommige kleding meerdere dagen moeten dragen. Heb wel veel mee ja, genoeg keuze. Man net zo. Ach, qua koffers valt het dus reuze mee. En wil ook zeker niet gaan wassen tijdens de vakantie.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Nee dat zou ik ook niet willen!! Groot gelijk heb je! Hele fijne vakantie!!!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Overdreven?
» In mijn ogen overdreven bezorgheid.....
» Is dit overdreven cadeautjes sinterklaas voor vriendin?
» In mijn ogen overdreven bezorgheid.....
» Is dit overdreven cadeautjes sinterklaas voor vriendin?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: