Is dit overdreven?
+17
nina
Hannah_
Exogenesis
Feline
Reva
Eris
Punk'd
Sarah1985
Coccinelle
Sissi
Urban Naked
Paper Crown
Gympie
Pommes
Sadie_
Viva
luisa
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Is dit overdreven?
Ik ben mijn tas aan het inpakken voor 3 weken vakantie. Wij gaan een roadtrip doen en zijn dus met de auto. Het zal voornamelijk langs het strand zijn en daarbij (oude) steden bezoeken. Overdag hopelijk vaak aan strand en s'avonds terrasje enz. Nou ben ik dus aan het uitzoeken wat voor kleding ik mee moet. Heb nu al 8 paar schoenen klaargelegd. Is dit overdreven. Het gaat om 3 paar flatjes/ballerina's, 3 paar hakken waarvan 2 pump en 1 slee, een paar allstars en een paar linnen schoenen. Wel allemaal in andere kleuren en met alle kleding die ik mee neem kan ik alles wel aan. O ja, ik neem ook nog slippers mee (voor op strand natuurlijk) en mijn hardlopen schoenen. Hmm, geloof dat ik stiekem het antwoord al weet . Maar Wtf, weet niet welke schoenen ik dan niet mee moet nemen en plek zat in de auto.
Sorry, dacht dat ik het in mode had geplaatst.
Sorry, dacht dat ik het in mode had geplaatst.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Re: Is dit overdreven?
Als je plek zat hebt, waar maak je je dan druk over?
Maar het is wel veel ja
Maar het is wel veel ja
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Als je met de auto gaat maakt het toch niet uit? Heerlijk juist dat je niet aan kilo's gebonden bent. Ik zou er geen extra paar schoenen voor thuislaten.
Sadie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13
Het is veel, maar als je toch plek genoeg hebt...
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik vind het niet overdreven. Mijn vriend zeurt er altijd over (ok, dan gaan we met het vliegtuig), maar dan zeg ik: ja, sorry, ik kan niet NU al bedenken wat ik volgende week wil dragen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ja het is wel wat veel maar nou en? Ik mocht naar mexico 45(!!) kilo bagage meenemen en reken maar dat ik 45kilo meehad. Dit jaar kan ik niet zoveel helaas ivm julian.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als je plek zat hebt zou ik lekker alles meenemen en dan achteraf bepalen wat er thuis had kunnen blijven. Zo heb je nog iets aan deze situatie in de toekomst als je een keertje écht moet kiezen omdat je geen plek hebt.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Gewoon lekker meenemen hoor! Als je toch met de auto gaat maakt het qua geld niet uit en je kan beter teveel mee hebben dan dat je er op vakantie achter komt dat je die dag tóch die ene ballerina's aan wil die je juist thuis hebt gelaten;)
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Als hij straks 2 is en een eigen stoel heeft mag hij net zoveel als jullie meenemen. Kun je weer extra kleren voor jezelf meenemen, die kleine kleertjes wegen toch niks!
Paper Crown schreef:Ja het is wel wat veel maar nou en? Ik mocht naar mexico 45(!!) kilo bagage meenemen en reken maar dat ik 45kilo meehad. Dit jaar kan ik niet zoveel helaas ivm julian.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook alles meenemen als je plek hebt hoor. Dat vind ik met het vliegtuig altijd wel minder, dat je niet zoveel schoenen mee kunt nemen. Ze nemen best veel plek in, in een koffer.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
ik had toen we laatst op vakantie waren 6 paar mee. Was incl van die zwemschoenen en slippers
Achteraf liep ik de hele tijd op mijn slippers en mijn sneakers
Maar als je ruimte hebt gewoon meenemen
Achteraf liep ik de hele tijd op mijn slippers en mijn sneakers
Maar als je ruimte hebt gewoon meenemen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Whoo 8 paar. Ik zou helemaal gek worden van de zooi in mijn tas haha. Ik heb de afspraak met mijzelf, maximaal 5 paar inclusief slippers.
Anders wordt ik op vakantie ook gek. Vaak zijn er geen passpiegels en dan sta ik te klote. Daarom verzin ik altijd vooraf wat ik aantrek als ik op vakantie ga. Maak ik outfitjes Zo neem ik nooit teveel mee.
Anders wordt ik op vakantie ook gek. Vaak zijn er geen passpiegels en dan sta ik te klote. Daarom verzin ik altijd vooraf wat ik aantrek als ik op vakantie ga. Maak ik outfitjes Zo neem ik nooit teveel mee.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Je gaat een roadtrip maken, straks ligt de hele achterbak vol met zooi en jouw schoenen, je kunt niks meer vinden... Ik reis liever met zo weinig mogelijk bagage, je hoort het al haha . Ik zou mijn slippers meenemen, hardloopschoenen, 1 paar flatjes en pumps. Zelf neem ik op vakantie ook zoiets mee; wandelschoenen, pumps en slippers. Meer dan genoeg. Zeker tijdens een roadtrip wil ik zo min mogelijk hoeven zoeken.
Gast- Gast
Haha ja dat is overdreven Uiteindelijk zal je zien dat je er maar 3 van aan hebt. Maar hee als je het mee kan nemen en je kan echt niet kiezen, neem je ze lekker allemaal mee. Fijne vakantie!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind tien paar schoenen echt belachelijk.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Zoveel schoenen heb ik niet eens! Toen ik 6 maanden naar Afrika ging had ik 12 kilo bagage..
Waarschijnlijk draag je uiteindelijk maar 2 paar! Punk'd doet dat handig, die past van tevoren alle setjes door!
Waarschijnlijk draag je uiteindelijk maar 2 paar! Punk'd doet dat handig, die past van tevoren alle setjes door!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Zoveel schoenen heb ik niet eens! Toen ik 6 maanden naar Afrika ging had ik 12 kilo bagage..
Hahaha hoe kun je niet van Punk'd houden .
Gast- Gast
Ik vind het erg veel. Ik zou zelf niet meer dan 3 paar meenemen. Maar goed, laat je niet door mij tegenhouden
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik doe het net als punk'd ik maak van te voren allemaal setjes. Scheelt veel zooi in mijn koffer of kofferbak.
Ik kan niet tegen troep. Ik heb overzicht nodig. En op deze manier scheelt het mij ook veel stress wat ik de volgende dag aan moet trekken en hoe dat te combineren. Nu heb ik die stress van te voren zodat ik op vakantie echt vakantie heb zonder al te veel gedoe.
Ik kan niet tegen troep. Ik heb overzicht nodig. En op deze manier scheelt het mij ook veel stress wat ik de volgende dag aan moet trekken en hoe dat te combineren. Nu heb ik die stress van te voren zodat ik op vakantie echt vakantie heb zonder al te veel gedoe.
Hannah_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13
Paper Crown schreef:Ja het is wel wat veel maar nou en? Ik mocht naar mexico 45(!!) kilo bagage meenemen en reken maar dat ik 45kilo meehad. Dit jaar kan ik niet zoveel helaas ivm julian.
Vlogen jullie businessclass? Dat je zoveel bagage mocht meenemen.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
@Nina: ja Met Arke! Dat heette toen iets van Starclass. Nu vliegen we weer 'starclass' naar Turkije maar omdat dat gewoon onder Europa valt mogen we 35kilo pp.
Feline: 12 kilo voor 6 maand?! Hoe doé je dat dan?! Mijn handtas weegt al zo'n 12 kilo haha.
Feline: 12 kilo voor 6 maand?! Hoe doé je dat dan?! Mijn handtas weegt al zo'n 12 kilo haha.
Paper Crown schreef:@Nina: ja Met Arke! Dat heette toen iets van Starclass. Nu vliegen we weer 'starclass' naar Turkije maar omdat dat gewoon onder Europa valt mogen we 35kilo pp.
Als je door een land heen reist is meer gewoon echt niet handig. Net als bij een roadtrip, steeds je koffer uit en in de auto. Bij voorkeur laat je hem liggen maar moet je wel alles zo kunnen vinden. Het wordt al snel een rotzooi namelijk en hoe meer je bij je hebt, hoe meer zooi het wordt. Als je naar 1 hotel gaat is het twee keer zeulen op de heen en terugreis, dan is dat gewoon een heel ander verhaal.
Gast- Gast
Gewoon in m'n backpack. Ik ben echt totaal niet materialistisch wat betreft kleding en ik ga niet onnodig spullen meesjouwen. Daar nog wel wat kleine dingetjes gekocht trouwens.
Straks enkele reis naar Nieuw Zeeland, dan wil ik weer op maximaal 15 kilo uitkomen. Dan was ik daar wel wat vaker. Naar Thailand had ik zoveel troep mee terwijl ik toch steeds naar hetzelfde shortje en slippers greep.
Straks enkele reis naar Nieuw Zeeland, dan wil ik weer op maximaal 15 kilo uitkomen. Dan was ik daar wel wat vaker. Naar Thailand had ik zoveel troep mee terwijl ik toch steeds naar hetzelfde shortje en slippers greep.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Gewoon in m'n backpack. Ik ben echt totaal niet materialistisch wat betreft kleding en ik ga niet onnodig spullen meesjouwen. Daar nog wel wat kleine dingetjes gekocht trouwens.
Heel herkenbaar! We hebben toen ook een hele hoop kleding weer naar huis gestuurd.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat is wel echt herkenbaar. Ik neem dan van die topjes mee, van bepaalde stoffen die je eigenlijk in die vreselijke hitte niet eens aan wil, zelfs 's avonds niet! Ik sjouw vanalles mee maar uiteindelijk draag ik wel 4 keer in 1 week mijn zachte jumpsuit. En dan neem ik 5 paar haiavanas mee, terwijl ik altijd de zwarte draag. Dit jaar doe ik 't anders hoor. Ik maak setjes en klaar.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Overdreven?
» In mijn ogen overdreven bezorgheid.....
» Is dit overdreven cadeautjes sinterklaas voor vriendin?
» In mijn ogen overdreven bezorgheid.....
» Is dit overdreven cadeautjes sinterklaas voor vriendin?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: