Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij jezelf vandaag verwend?

+17
Kowalski
Sanne
Hannah_
Antibes
Bazinga
eigenwijs
Lonely Goatherd
Marin
Charles
Ibbeltje
Exogenesis
nina
Rose
Feline
Capt'n Zero
Lady4
GreenGrass
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heb jij jezelf vandaag verwend? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij jezelf vandaag verwend?

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 8:54

Jazeker! Ik mag van mezelf geen ongezond eten zomaar door de week en dan doe ik dat dus ook niet. Maar nu ging de hele familie frietjes halen en zij vroegen of we mee wilden eten. Nou, dat hebben we dan maar gedaan. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij jezelf vandaag verwend? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij jezelf vandaag verwend?

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 8:55

Antibes schreef:Ik zou mezelf moeten verwennen. Ik ben alweer twee dagen aan het huilen en heb al huilend het belangrijkste hoofdstuk van het boek geprobeerd te bestuderen. Onderweg naar de uithof een keer of vier mijn tranen bedwongen, voor tentamen gehuild, tijdens tentamen gehuild, na tentamen gehuild en een 5,5 gehaald (maar wel 70% goed, gewoon strenge normering).. Dus eigenlijk moet ik HEEL trots op mezelf zijn dat ik zo doorgezet heb, maar toch ben ik vooral teleurgesteld.. Sad Misschien dat ik zo een lekkere lange douche ga nemen.

hug
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lady4 do 13 jun 2013 - 9:04

Hoe kan het dat je zo emotioneel bent Antibes? Heel fijn dat je toch je tentamen hebt gehaald. Dikke knuffel voor jou! hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 9:24

Ik begin net hieraan:
Heb jij jezelf vandaag verwend? - Pagina 2 1017323_10151477026210642_1935220600_n

Gast
Gast

Bericht  Blair do 13 jun 2013 - 9:25

Delen, zus!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 9:26

Blair schreef:Delen, zus!

Ik begin er niet aan...

Gast
Gast

Bericht  Blair do 13 jun 2013 - 9:28

Zus schreef:

Ik begin er niet aan...
Flauw. No
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 9:29

Had jij eerst een andere naam?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 9:32

Haha nevermind, ik zie het al laughcry. Met jou wil ik best delen maar tis zo ver!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 13 jun 2013 - 9:32

Blair schreef:
Zus schreef:

Ik begin er niet aan...

Flauw. No
Baby?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Blair do 13 jun 2013 - 9:33

Zus schreef:Haha nevermind, ik zie het al laughcry. Met jou wil ik best delen maar tis zo ver!
Hahaha, ja het begint nog wel met een B. I know, i know, tegen de tijd dat je hier bent ben ik al uitgehongerd. Door jou heb ik nu ook zin in tompoezen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blair do 13 jun 2013 - 9:34

Bazinga schreef:
Blair schreef:
Zus schreef:

Ik begin er niet aan...

Flauw. No

Baby?
Yes Ma'am.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 9:34

Sorry Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond do 13 jun 2013 - 9:37

Ja met verse aardbeien als toetje! En een groene dubbellikker Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes do 13 jun 2013 - 9:45

Lady4 schreef:Hoe kan het dat je zo emotioneel bent Antibes? Heel fijn dat je toch je tentamen hebt gehaald. Dikke knuffel voor jou! hug

Omdat ik gewoon al maandenlang in een depressie dip hang en dan weer iets beter en dan weer drie stappen minder en ze op de uni gewoon letterlijk !#$!@% niks voor je willen doen en ik nu weer uit een vak gegooid ben omdat ik 3 prutbijeenkomsten teveel gemist heb die echt NERGENS over gaan.. En het voelt een beetje als vechten tegen de bierkaai.. Maja (niet quoten, haal dit zo weer weg, de coordinator van het prutvak zal het maar net lezen). Nog maar drie weken (en 5 toetsen auw), nog maar drie weken, nog maar drie weken.. Doorzetten, doorbijten, ademhalen... 

SoGood: thanks hug

Laatst aangepast door Antibes op do 13 jun 2013 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Viva do 13 jun 2013 - 10:01

Ik heb mezelf "verwend" met een reep chocola en een bakje buggles. Morgen weer op de gezondere tour!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Lady4 do 13 jun 2013 - 21:01

Moeilijk Antibes. Ik hoop dat die drie weken snel voorbij zullen gaan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: