Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rolluiken verkopen

+2
Marie
Kayleigh
6 plaatsers

Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty rolluiken verkopen

Bericht  Kayleigh wo 28 sep 2011 - 19:28

Als alles doorgaat ( bijna 99% zeker ) gaan we binnenkort verhuizen, we hebben hier in ons huidige woning 3 jaar geleden nieuwe rolluiken opgehangen, 6 stuks waren daar rond de 2500 euro voor kwijt, allemaal elektrisch


Een paar zouden we misschien mee kunnen nemen naar het nieuwe huis maar als de eventueel volgende bewoner de rolluiken zou willen over nemen zou dat ook prima zijn, maar wat is nou een reële prijs om te vragen ?

Ik was aan het denken aan zeker toch wel 1500 euro, aangezien ze pas 3 jaar oud zijn, maar mijn man denkt dat we dat er niet meer voor kunnen krijgen,

Dus mijn vraag aan jullie,

Stel jullie zouden een huurwoning toegewezen krijgen met rolluiken die 3 jaar oud zijn, wat zouden jullie daar maximaal voor willen betalen ?

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Marie wo 28 sep 2011 - 19:56

Is het een koophuis? Kun je dan niet gewoon de vraagprijs van je huis zo samenstellen dat de kosten van die rolluiken er ook bij in zitten?

Edit: Ik lees niet goed, het is een huurwoning. Ik denk dat de nieuwe bewoners er niet blij van worden als jullie de rolluiken eraf halen omdat je dan toch gaten in de muur overhoudt. 1500 euro vind ik nog vrij veel, persoonlijk, ik zou meer richting de 1000 euro gaan.


Laatst aangepast door Marie op wo 28 sep 2011 - 20:00; in totaal 1 keer bewerkt
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Kayleigh wo 28 sep 2011 - 19:57

nee is een huurhuis

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Jezzie wo 28 sep 2011 - 20:32

Ik denk dat je er best nog wel 1500 of 1000 voor kan vragen.
Ik had er ook altijd een bij mijn ouders thuis hangen en vond het erg prettig!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Tania wo 28 sep 2011 - 20:35

Ik zou er geen 1500 euro voor betalen. 1000 euro misschien, maar alleen als ik die dingen echt heel graag zou willen hebben. Gaten in de muur lijkt me trouwens niet het probleem van de nieuwe bewoners want in de meeste huurhuizen moeten de bewoners die weg gaan zorgen dat alles in originele staat wordt achter gelaten. Dan moeten die gaten dus gewoon dicht gemaakt worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 12:29

Het is heel afhankelijk van het soort mensen dat in jullie woning komt. Ik zou zelf geen budget hebben om de luiken voor die prijs over te nemen dus dan mag je ze er allemaal afhalen en neem ik de gaten voor lief. Ik vind 1500 euro nogal een bedrag als ik in een nieuwe woning trek en het zou er bij op komen. Een verhuis is al duur genoeg. Maar nogmaals, het ligt dus aan het soort mensen en de type woning. Ik vind het ook moeilijk te beoordelen of het bedrag te hoog is omdat ik niet precies weet wat je hebt hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 18:45

Ik vind het ook nog veel geld.

En ja je moet je huis toch in oude staat achter laten? Dan moeten jullie zorgen dat die gaten dicht zijn denk ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  teletascha za 8 okt 2011 - 8:05

Ik denk zelf dat je niet meer dan 200 euro ofzo ervoor zal krijgen. De meeste mensen die in een huurhuis intrekken zijn toch minder bereid om te investeren in dingen al rolluiken.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Kayleigh zo 9 okt 2011 - 19:27

teletascha schreef:Ik denk zelf dat je niet meer dan 200 euro ofzo ervoor zal krijgen. De meeste mensen die in een huurhuis intrekken zijn toch minder bereid om te investeren in dingen al rolluiken.

We gaan het gewoon proberen, de rolluiken zijn nog erg nieuw en mochten we dat er niet voor krijgen dan nemen we ze zelf mee.

Ik ga geen rolluiken wegdoen voor 200 euro waar we zelf heel veel geld voor betaald hebben haha

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Schaapke ma 10 okt 2011 - 1:57

Ook wij konden ons huurhuis betrekken met overname van de rolluiken (en nog wat andere dingen, bijvoorbeeld de afzuigkap). We zouden best bereidt zijn om er wat geld voor te betalen, (met een max. van €300-,) maar deze mensen hoefde er niet voor te hebben.
De prijs die jullie in gedachten hebben is denk ik niet reëel en wel vanwege de reden(en) die hierboven al genoemd zijn. Ik denk toch echt dat je van €1500-, af moet stappen...

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 2:07

Ik zou er maximaal 200-300 euro voor over hebben, omdat rolluiken mij niet zo veel waard zijn. Maar wie weet heb je geluk en is de nieuwe huurder bereid om er een substantieel bedrag voor te betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 2:25

Kan je ze niet op MP zetten ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Kayleigh di 11 okt 2011 - 1:54

Therapy schreef:Kan je ze niet op MP zetten ofzo?

als de volgende huurders er niet zoveel voor willen betalen nemen we ze zelf mee en kijken we wat we voor ons huis passend kunnen maken en wat we dan overhouden ( 2 rolluiken kunne we zeker nix mee ) die gaan we dan maar proberen via mp te verkopen

Ik ga namelijk echt geen rolluiken waar wij zoveel geld voor betaald hebben zo goedkoop weg doen

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

rolluiken verkopen Empty Re: rolluiken verkopen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum