Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

parasol

4 plaatsers

Ga naar beneden

parasol  Empty parasol

Bericht  mauwmauw za 26 feb 2011 - 5:14

weet iemand of de parasol van de prenatal ook op de maxi cosi mura 2010 past?ik wist niet dat er een speciale parasol van maxi cosi was en heb nu een prenatal parasol gekocht.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parasol  Empty Re: parasol

Bericht  Bruintje Beer za 26 feb 2011 - 5:53

Volgens mij past die er niet op want die is voor een ronde stang en dat heeft de Mura niet. Je moet een aparte klip kopen die speciaal voor de stang vor de Mura is en daar kan je de parasol van de Mura dan aan bevestigen. Ik heb de klip en de parasol bij de babydump gekocht weet alleen niet zo de prijs meer.

Maar je kan het natuurlijk wel proberen want zo te lezen heb je hem al gekocht.


Laatst aangepast door Bruintje Beer op za 26 feb 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parasol  Empty Re: parasol

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:55

ik stond van de zomer in de Prenatal, op zoek naar zo'n ding. En toen kreeg ik van 2 moeders te horen dat het rotdingen waren. je kunt beter gewoon een doek over de maxi cosi hangen als de zon erin schijnt. Anders ben je continu aan het draaien met dat ding.

Heb geen ervaring met een parasol, omdat ik m niet gebruikt heb. Wellicht dat meiden van hier andere ervaringen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parasol  Empty Re: parasol

Bericht  Teddyaapje za 26 feb 2011 - 8:38

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb wel recensies gelezen toen we naar een wagen aant kijken waren. Ik kan me vaag herinneren dat die parasolletjes er niet op passen, maar dat het met een adapter wel kan. Heb verder ook geen idee waar je die kunt krijgen en wat die kosten...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parasol  Empty Re: parasol

Bericht  Flip Fluitketel za 26 feb 2011 - 9:56

Ja voor de MAxi Cosi Mura heb je een speciale parasol van de Mura nodig. Volgens mij ook met speciale houder (adapter). Maar zit die niet bi de parasol erin? Oh ik lees het al bij Bruintje Beer,,,,,Volgens mij kan je de parasol ook gewoon bij de Prenatal kopen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parasol  Empty Re: parasol

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:54

De parasol van de Prenatal past niet op de Mura.
De Mura heeft een vrij breed frame en de houder van de Prenatal past daar niet op.
Althans, niet netjes.

Een oude vriendin van mij had overigens de parasol voor de Mura gekocht maar met een zuchtje wind waaide dat ding de andere kant op. Die veer was erg slap. (Weet niet of dat inmiddels al verbeterd is ofzo...)

Ik vind een parasol ook niet handig. Als je aan het wandelen bent kun je bij bijna elk bochtje dat ding anders zetten.
Heb hem er wel op maar als het echt warm is en de zon flink schijnt hang ik aan de andere kant er een hydrofiele luier aan vast. Dan hoef je niet zo te stoeien met dat ding continu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parasol  Empty Re: parasol

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum