parasol maxi cosi mura 4
+5
mauwmauw
catgirl85
Tania
Pien
Floor
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
parasol maxi cosi mura 4
Komend weekend gaan wij onze kinderwagen ophalen, maxi cosi mura 4.
Nu hebben we er nog geen parasol bij gekocht. Ons kindje komt pas in november, maar ik vroeg me af of het misschien toch handig is om meteen een parasol bij te kopen, als de zon laag staat als we buiten zouden wandelen is het misschien dan handig?
of is het echt onzin om nu al aan te schaffen en kan ik beter wachten tot volgend jaar, tot hij/zij in het zitje zit en niet meer in de reiswieg ligt.
Nu hebben we er nog geen parasol bij gekocht. Ons kindje komt pas in november, maar ik vroeg me af of het misschien toch handig is om meteen een parasol bij te kopen, als de zon laag staat als we buiten zouden wandelen is het misschien dan handig?
of is het echt onzin om nu al aan te schaffen en kan ik beter wachten tot volgend jaar, tot hij/zij in het zitje zit en niet meer in de reiswieg ligt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: parasol maxi cosi mura 4
Ik zou wachten, stel dat je hem in de winter toch nodig hebt, is hij zo gehaald. Wij hebben nu ook een parasolletje maar hebben hem pas 1 keer hoeven te gebruiken, de kap van de kinderwagen houd ook al wat zon tegen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik dacht ook al, er zit een kap op de reiswieg en zo'n dekje over de reiswieg dus heel veel zonlicht zal er niet in schijnen, maar ik heb verder nooit met een reiswieg gewandeld dus vandaar mijn vraag.
Floor- Ratel
Een vriendin van mij had ook deze wagen + parasolletje.
Maar dat parasolletje was een drama. Dat vloog er steeds af.
Weet niet of het inmiddels is aangepast hoor, dit is een wagen (+ parasolletje) van 2 jaar geleden.
Maar dat parasolletje was een drama. Dat vloog er steeds af.
Weet niet of het inmiddels is aangepast hoor, dit is een wagen (+ parasolletje) van 2 jaar geleden.
Gast- Gast
Ik heb ook de maxi cosi mura, daar moet een speciaal clip+parasol op anders past het niet. Dus hou daar rekening mee als je toch een parasol koopt. Ik gebruik de parasol nooit in de winter dus ik zou hem nog niet nodig hebben voorlopig.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb ook pas later een parasolletje bij gekocht. Ik vind het wel handig bij de felle zon. De kap houdt ook veel tegen, maar als de zon van de zijkant komt of van achter is het toch wel handig. Ik heb 1 keer gehad dat die er af vloog, maar toen waaide het ook erg hard. Ik gebruik het eigenlijk altijd als ik ga wandelen.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10
wij hebben nooit een parasolletje gehad. Als de zon erg fel schijnt hangen we er een hydrofiel-luier voor met wasknijpers. Misschien ook een idee voor in de winter met wind?
Gast- Gast
Bedankt allemaal. Ik kijk nog even wat de parasol kost zaterdag. Anders wacht ik nog even tot ik ergens weer korting krijg en koop ik hem dan.
Floor- Ratel
ik denk niet dat je de parasol nodig hebt in november,maar ik zou hem er wel gelijk bij kopen,tenminste als je dezelfde kleur wilt als je kinderwagen.Ik heb hem zelf ook later gekocht,toen vertelde ze in de winkel dat je het beter meteen erbij kon kopen omdat elk jaar andere kleuren komen,nu heb ik gewoon een zwarte.moet wel een speciale parasol clip erbij kopen
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
De kleur van onze mura is al niet meer te krijgen in 2011 (volgens de site) dus ik verwacht niet dat we een parasol kunnen vinden in die kleur.
De kleur is Red Tune die wij hebben.
De kleur is Red Tune die wij hebben.
Floor- Ratel
Volgens mij hebben ze sowieso niet alle kleuren parasols. Wij konden toen kiezen uit twee kleuren
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb een gewoon prenatal parasolletje gekocht voor 10,-. Hij past niet precies op de wagen maar als je hem goed aandraait blijft hij zitten. De bij de maxi cosi behorende parasols zaten geloof ik rond de 30,- en dan moest je er nog een adapter bij kopen om hem te kunnen bevestigen aan de wagen. Dat vond ik toch echt veel te prijzig. Ik heb het parasolletje trouwens ook amper gebruikt, meestal zet ik T. gewoon een petje op als de zon schijnt.
Ik heb die in april ofzo gekocht. T. is ook in november geboren en door de sneeuw van vorig jaar heb ik toen niet zoveel met m gewandeld.
Ik heb die in april ofzo gekocht. T. is ook in november geboren en door de sneeuw van vorig jaar heb ik toen niet zoveel met m gewandeld.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Onze dochter is van oktober en wij hebben een parasol eind maart gekocht. De parasol is wel merkgebonden en je moet er een speciale adapter bij kopen om hem op je duwstang te monteren. De parsasol is wel aardig aan de prijs rond de 40euro en de adapter rond 9 euro. Verder is de parasol naar mijn weten maar in 1 kleur aanwezig, namelijk zwart. De parasol is verder wel UV-bestendig.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ook wij hebben gewoon een goedkoper ding vd Prenatal zelf gekocht, die passen ook op de mura.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Flip Fluitketel schreef:Onze dochter is van oktober en wij hebben een parasol eind maart gekocht. De parasol is wel merkgebonden en je moet er een speciale adapter bij kopen om hem op je duwstang te monteren. De parsasol is wel aardig aan de prijs rond de 40euro en de adapter rond 9 euro. Verder is de parasol naar mijn weten maar in 1 kleur aanwezig, namelijk zwart. De parasol is verder wel UV-bestendig.
Wij hebben ook een zwarte, kon geen andere kleur vinden. We hebben geloof ik 30 euro betaald voor de complete set. Dus adapter en parasol.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Nogmaals bedankt!
Floor- Ratel
Ik heb dan geen Mura maar een Mutsy, had er ook een bijpassende parasol bij gekocht. Letterlijk 1x gebruikt, wat een onding! Meteen het frame beschadigd door het vastzetten. Heb hem er direct afgehaald en ligt dus al maaaanden in het plastic in de kast. Zonde geld, ik gebruik net als Teddyaapje ook een petje of zonnebrilletje, of hang er een sjaal ofzo overheen als de zon echt laag staat. Succes met uitzoeken!
Gast- Gast
Ik heb voor de wandelwagenbak van de mura 3 een dooky (niet dit merk maar een goedkoper merk) gekocht.
Stukken goedkoper dan die maxi cosi parasol.
Stukken goedkoper dan die maxi cosi parasol.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Soortgelijke onderwerpen
» Maxi cosi op MC Mura 4
» Onderstel maxi cosi mura 4
» Voetenzak Maxi Cosi mura 4
» Nog een maxi cosi mura 4 vraag
» maxi cosi mura 2010
» Onderstel maxi cosi mura 4
» Voetenzak Maxi Cosi mura 4