Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij jezelf op het forum?

+13
Blond
Sterre
Kabouter
Gizmo
Roze Roos
RioolSpook
TGR
M_as
Zwoesj
Lady4
_Lacey_
Chocolate Cookie
Cheesegirl
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zie jij jezelf op het forum? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij jezelf op het forum?

Bericht  Gizmo za 26 feb 2011 - 6:48

Ik ben hier directer dan irl. Maar wel net zo rustig en onopvallend als irl.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij jezelf op het forum? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij jezelf op het forum?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 6:56

_Donnaa schreef:Ik ben in het echt een stuk feller.. Ik hou me hier wel eens in zodat opmerkingen niet verkeerd opgevat worden..

Nog feller? Very Happy

Meeting, meeting!!! Jammer dat we niet bij elkaar om de hoek wonen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 6:57

Darcy schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik ben gewoon mezelf. smile

Ik ook. Ik denk dat ik vrolijk en vriendelijk overkom, maar soms ook ontzettend principieel, koppig en opvliegend (als het een onderwerp is wat me aan het hart gaat). Zo ben ik in het echt ook :P

Aaaaah ik hoop dat dinsdag doorgaat!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 6:59

Tea-Leaf schreef:
_Donnaa schreef:Ik ben in het echt een stuk feller.. Ik hou me hier wel eens in zodat opmerkingen niet verkeerd opgevat worden..

Nog feller? Very Happy
Ben ik al zo fel dan hier?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:00

_Donnaa schreef:
Tea-Leaf schreef:

Nog feller? Very Happy

Vind ik niet, hoor! Hooguit beetje direct, tot 't boerse af, maar dat mag jij, je bent Fries Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:01

Ik ben behoorlijk mezelf op het forum. Al zou ik eigenlijk iets minder een open boek moeten zijn soms. En soms vertel ik juist niet alles, om mezelf of mijn privacy te beschermen. Dat doe ik steeds meer. Ik zou liever wel alles open willen vertellen, want zo zit ik in elkaar, maar dat is soms gewoon niet verstandig . angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:02

Trisha schreef:
_Donnaa schreef:
Tea-Leaf schreef:

Nog feller? Very Happy

Vind ik niet, hoor! Hooguit beetje direct, tot 't boerse af, maar dat mag jij, je bent Fries Very Happy
Hahahaha.. Nou dan zou je deze avond moeten gaan filmen.. Ik ben de grootste boer die ertussen zit qua praatjes..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:03

Trisha schreef: tot 't boerse af, maar dat mag jij, je bent Fries Very Happy
Haha, dat zeker! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:03

_Donnaa schreef:
Tea-Leaf schreef:

Nog feller? Very Happy

Nee, dat is niet het juiste woord eigenlijk. Lekker pittig. En dat mag ik wel Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:05

Jaa en dan ben ik hier nog lang niet zo direct als in het echt. Dan zit ik echt BAM! erbovenop.. Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Kabouter za 26 feb 2011 - 7:05

Volgens mij ben ik wel mezelf hier..ik doe me in ieder geval niet bewust anders voor dan dat ik ben.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:12

Ik ben in het echt een stuk assertiever geworden en hier juist een stuk minder fel geworden (al heb ik soms nog m;n buien :P). Ik heb dus het idee dat m'n echte ik en m'n forum-ik een stuk nader tot elkaar zijn gekomen.

Hoewel ik m'n échte 'echte ik' zowel op het forum als in het echt niet zo snel laat zien.

Wat ik wel fijn vind is dat ik wat gevoeliger ben geworden. Ik leef me meer in anderen in en kan het soms ontzettend met iemand te doen hebben. Zowel in het echt als op het forum. Volgens mij is dat zo'n beetje gekomen na het stoppen met de pil dus die pil komt er hier nooit meer in.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:21

_Donnaa schreef:Jaa en dan ben ik hier nog lang niet zo direct als in het echt. Dan zit ik echt BAM! erbovenop.. Twisted Evil

Hihi. Toch lijk je me leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sterre za 26 feb 2011 - 7:24

Ik voel me altijd een beetje onzichtbaar op het forum. In het echt ben ik dat misschien ook, totdat je me beter kent. Ik doe me hier niet anders voor, zeg ook vaak (van lief en meelevend tot redelijk fel) wat ik ergens van vind. Maar schreeuw gewoon niet zo hard, denk ik smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:57

Sterre, ik vind je helemaal niet onzichtbaar en je viel me op het oude forum al op. Ik vind je een goed voorbeeld van iemand die in balans is en daar heb ik op een bepaalde manier veel bewondering voor. Daarmee suggereer ik dus niet dat alles in jouw leventje vlekkeloos verloopt, maar je weet er wel op een constructieve wijze mee om te gaan, wat ik heel knap vind.

Zelf ben ik in het echte leven harder dan hier. Op het forum probeer ik iemand raad te geven en kan ik alsnog wel hard en/of eerlijk zijn, maar probeer ik altijd wel iets te zeggen waar de forummer in kwestie iets aan zou kunnen hebben. Ik lijk hier denk ik wel een stuk rationeler dan ik in het echte leven ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:12

Ik ben ook gewoon mezelf denk ik. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik hier overkom. Ik denk gewoon een beetje dertien in een dozijn geval smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:43

Ik ben in het echt veel kleiner. Dat klinkt natuurlijk stom maar ik heb dat zo vaak gehoord als ik mensen in het echt ontmoette; dat ze me groter hadden verwacht haha. Verder ben ik naar mijn idee vooral mezelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:47

Ik weet niet zo goed wat ik van mezelf moet denken hier. De ene keer ben ik fel en zeg ik gewoon waar het op staat, de andere keer ben ik wat meer gevoeliger en laat ik soms ook mijn verdriet zien.

Wel heb ik het idee dat sommige mensen mij echt een bitch vinden hier (maar dat zal wel in mijn hoofd zitten...)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 23:20

Ik word hier blijkbaar nogal eens als een bitch gezien, als extreem assertief of heel pittig.

Maar in het echt ben ik volgens mij veel liever. Ik laat me niet de kaas van het brood eten, dat klopt. Maar ik heb eigenlijk nooit ruzie, val niet echt op en ben vrij rustig.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:09

mozzarella schreef:Ik word hier blijkbaar nogal eens als een bitch gezien, als extreem assertief of heel pittig.

Maar in het echt ben ik volgens mij veel liever. Ik laat me niet de kaas van het brood eten, dat klopt. Maar ik heb eigenlijk nooit ruzie, val niet echt op en ben vrij rustig.

Duuus Mozzarella is je alter ego?

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 27 feb 2011 - 0:43

Guattari schreef:Sterre, ik vind je helemaal niet onzichtbaar en je viel me op het oude forum al op. Ik vind je een goed voorbeeld van iemand die in balans is en daar heb ik op een bepaalde manier veel bewondering voor. Daarmee suggereer ik dus niet dat alles in jouw leventje vlekkeloos verloopt, maar je weet er wel op een constructieve wijze mee om te gaan, wat ik heel knap vind.

Lief dat je het zegt, maar in balans voel ik me verre van! Wat ik wel doe is mezelf constant een spiegel voorhouden en proberen om die balans meer te krijgen. Dat vergt misschien ook een soort lef en eerlijkheid naar jezelf toe (bedoel je dat?), maar is soms ook dodelijk vermoeiend ;-). Minder nadenken staat wel hoog op mijn whish-list!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:59

Ik voel me juist best onzeker op het forum. Ik ben vaak bang dat dingen verkeerd of 'dom' overkomen. Ik ben op de een of andere manier bang dat mensen mijn reacties als irritant zien.

In RL heb ik hier geen last van.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 1:05

Ik zeg en vertel niet meer alles zoals ik voorheen op het oude forum wel deed.
Dit is een bewuste keuze al vind ik het soms wel jammer.

Verder ben ik dezelfde als in het echt.

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 27 feb 2011 - 1:35

Ik ben irl veel feller. Ik houd hier vaak wijselijk mijn mond, om een discussie te voorkomen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 1:48

Trisha schreef:
mozzarella schreef:Ik word hier blijkbaar nogal eens als een bitch gezien, als extreem assertief of heel pittig.

Duuus Mozzarella is je alter ego?

Ja smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: