Gestolen examens..
+7
Saga
Antibes
nina
Roos'
Marin
Rush
Burn
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gestolen examens..
Kreeg net een pop-up bericht van de NOS, examens blijven geldig, behalve van die ene school waar ze gejat zijn (even een zeer korte update)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
mzcharlotte schreef:Het schijnt niet over te hoeven!! (Bron: RTL Nieuws)
Gelukkig!!
Hopelijk krijgt mijn neefje morgen dan te horen dat hij is geslaagd. Twee andere neefjes kregen dat goede bericht vandaag al
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Vorig jaar heeft deze school een extreem hoog slagingspercentage gehad (100% op het ene niveau en 90% op het andere geloof ik) Ik vraag me af of dit vorig jaar niet is gebeurd.
Verder vraag ik mij af waarom er niemand eerder aan de bel heeft getrokken. De enveloppen moeten verzegeld zijn en er moet voor getekend worden. Er zijn 25 examens gestolen... Je ziet als leraar toch dat de enveloppen open zijn geweest! En als leerling die ervoor moet tekenen toch ook!
Die school was trouwens al heel vaak op de vingers getikt, dit moet toch de druppel zijn om de school te sluiten?
Verder vraag ik mij af waarom er niemand eerder aan de bel heeft getrokken. De enveloppen moeten verzegeld zijn en er moet voor getekend worden. Er zijn 25 examens gestolen... Je ziet als leraar toch dat de enveloppen open zijn geweest! En als leerling die ervoor moet tekenen toch ook!
Die school was trouwens al heel vaak op de vingers getikt, dit moet toch de druppel zijn om de school te sluiten?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
'Gelukkig' idd alleen bij die school, maar die kinderen zijn er mooi bij zeg. Volgens mij moeten ze zo onderhand alles nogmaals maken, het ging om iets van 24 examenvakken ofzoiets?
En bedankt ettertjes vd school, oh ik zou zo pissig zijn, je schiet er niets mee op maar je zou maar op die school zitten en een paar van die etters jatten alles en jij zit ermee.
En bedankt ettertjes vd school, oh ik zou zo pissig zijn, je schiet er niets mee op maar je zou maar op die school zitten en een paar van die etters jatten alles en jij zit ermee.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij wel eens iets gestolen?
» Is er wel eens iets van jou gestolen?
» Weleens iets gestolen?
» Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?
» telefoon verloren of gestolen
» Is er wel eens iets van jou gestolen?
» Weleens iets gestolen?
» Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?
» telefoon verloren of gestolen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: