Blij!!!!
+22
Roxi3
Cato
Razz
Aziraphale
Sarah1985
Burn
Kowalski
Snoes
May
Marin
Snirp
Ella
Cimic
Zonneschijn
Atelier Madame
Zonnetje
Sorella
Pitufo
Bazinga
Rebecca
SarahKey
Zora
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Blij!!!!
Daar mag je zeker trots op zijn in deze tijd! Gefeliciteerd!!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ook ik ben heel blij , gister een jaarcontract getekend op het werk waar ik heel blij mee ben omdat er een reorganisatie bezig is , en eigenlijk geen tijdelijke contracten worden verlengd.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Ik ben blij omdat ik te horen heb gekregen dat ik volgend jaar op mijn huidige school kan blijven werken. Ik mag 5 dagen blijven werken waarvan 3 dagen in een eigen klas (met duo op de andere dagen).
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Wat fijn Zora! Gefeliciteerd!
Ik ben ook heel blij! Ik had me er in februari al bij neergelegd dat ik m'n P niet ga halen dit jaar maar nu lijkt ie ineens toch dichterbij dan ik dacht.. Zo cool! Ik heb zelfs zin om gewoon volle bak te leren de komende twee weken, echt motiverend! (Benieuwd hoe lang ik die motivatie vast ga houden haha maar dat ter zijde)
Ik ben ook heel blij! Ik had me er in februari al bij neergelegd dat ik m'n P niet ga halen dit jaar maar nu lijkt ie ineens toch dichterbij dan ik dacht.. Zo cool! Ik heb zelfs zin om gewoon volle bak te leren de komende twee weken, echt motiverend! (Benieuwd hoe lang ik die motivatie vast ga houden haha maar dat ter zijde)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nice Z
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik ben blij. Mijn beste vriendinnetje die in den haag woont. Zou emigreren met haar ouders naar S.uriname . Maar nu komt ze naar F.riesland gewoon in mijn dorp. Jeej
Echt ik vond het verschrikkelijk dat ze zou emigreren was er echt verdrietig van. Kans dat ik haar ooit nog zou zien was zeer klein.
Echt ik vond het verschrikkelijk dat ze zou emigreren was er echt verdrietig van. Kans dat ik haar ooit nog zou zien was zeer klein.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Capt'n Zero schreef:Nice Z
Fijn Sarah!!
Oh dat is idd een heel fijn idee Azi! Mijn vriend is ook ZZP'er. Het gaat dan wel erg goed, maar hij is pas 1,5 jaar bezig dus wat meer zekerheid vinden we beide wel erg prettig.
Goed bezig Toet!!
Leuk om te lezen dat er zoveel dames ook erg goed bezig zijn qua werk
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook heel blij omdat we vandaag heerlijk een weekje naar Center Parcs gaat. Heb er heel lang naar uit gekeken. En als we weer komen heb ik nog een week vakantie! I love it!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben ook blij want ik heb ruim een week vakantie en morgen gaan we naar Kreta Ook hebben we eindelijk wat gehoord van het nieuwbouwproject waar we interesse in hebben: over 3 weken is er weer een infodag en de prijs viel erg mee. Dus erg spannend en leuk, heb er al helemaal zin in.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: