Je favoriete blender-gerecht!
+5
Blond
Marin
minoessepoes
Elliot
Bazinga
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Je favoriete blender-gerecht!
Want ik heb nu pas een blender. Waarom weet ik nog niet zo goed, maar ik vond gewoon dat ik er één moest hebben.
Vooralsnog kan ik alleen milkshakes bedenken (Maar da's ook weer zonde van de milkshake-shaker die we hebben) en willekeurig fruit door yoghurt gepleurd Wie weet beter? (of iets meer specifiek)
Vooralsnog kan ik alleen milkshakes bedenken (Maar da's ook weer zonde van de milkshake-shaker die we hebben) en willekeurig fruit door yoghurt gepleurd Wie weet beter? (of iets meer specifiek)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Je favoriete blender-gerecht!
Ik lees mee! Ik moest en zou een blender hebben, maar eigenlijk doe ik er niks mee, behalve dus inderdaad yoghurt en fruit blenderen om smoothies te maken..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik heb dan geen blender, maar mijn moeder wel. En daar gebruik ik hem om soepen in te blenderen haha!
Gast- Gast
Ik begrijp nooit zo goed waarom je een blender zou kopen als er ook staafmixers bestaan? Het is een grote "sta in de weg", veel afwas en soepen moet je bijvoorbeeld van de pan overgooien in de blender wat bij mij zeker weten een bende zou worden. Bij soepen zet ik de staafmixer gewoon in de warme pan, smoothies maak ik door de ingredienten in de litermaat te gooien en de staafmixer er in te zetten en daarnaast heeft de staafmixer ook nog een hakfunctie bijvoorbeeld. Of zie ik nu iets over het hoofd?
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Oh nee hoor, ik wilde gewoon een blender en zet 'm straks bij de broodbakmachine, sinaasappelpers, ijsmachine, milkshake-shaker en andere ongein in de kast... Zolang 't mams kast is, maakt 't me nog niet zo gek veel uit...
Bazinga- Ratel
Wat voor blender ding is het?
Ik weet nooit het verschil tussen al die dingen.
Ik maak vaak kip- en vissalades enzo er in, recept heb ik wel eens vaker hier neergezet. Valt dat ook onder je gewenste blender recepten? Of wil je persé vloeibaarder dan vloeibaar?
Ik weet nooit het verschil tussen al die dingen.
Ik maak vaak kip- en vissalades enzo er in, recept heb ik wel eens vaker hier neergezet. Valt dat ook onder je gewenste blender recepten? Of wil je persé vloeibaarder dan vloeibaar?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zo'n ding, beker-geval met een mesje erin.. En hoeft niet echt babyoma-voeding, hoor!
Als ik 't lel maar 's kan gebruiken (Alleen houd ik niet zo van soepen, Harry!)
Als ik 't lel maar 's kan gebruiken (Alleen houd ik niet zo van soepen, Harry!)
Bazinga- Ratel
Ik maak er af en toe smoothies in met yoghurt, honing, lijnzaad en banaan/kiwi/frambozen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben fan van mijn blender! Ik maak sowieso elke dag een smoothie, maar maak er ook hummus in, of een dip met geitenkaas en zongedroogde tomaten of iets dergelijks. Zou er nog wel meer mee kunnen doen maar dat vergeet ik altijd
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mijn favo is momenteel: Spinazie-banaan-aardbei(of bosvruchten)-tomaat. Lekker 50/50 groente en fruit, en ik vind de smaak ook prima!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Kowalski, hoe maak jij hummus?
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Reeza schreef:Kowalski, hoe maak jij hummus?
Kikkererwten, tahin, olijfolie, knoflook en citroensap in de blender en mixen maar! De verhoudingen weet ik niet precies, maar ik doe altijd maar wat. Ik vind het ook lekker om er zongedroogde tomaatjes bij te gooien.
Kowalski- Ratel
Wel jij de kikkererwten zelf? Ik heb gisteren voor mijn verjaardag deze keukenmachine gekregen. Hij kan echt alles en nu ben ik zo blij.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Dat is wel het lekkerst (of ik denk dat het lekkerder is), maar ik neem daar vaak de tijd niet voor. Uit een potje of blikje kan ook prima!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Dat is wel het lekkerst (of ik denk dat het lekkerder is), maar ik neem daar vaak de tijd niet voor. Uit een potje of blikje kan ook prima!
Ik heb nog wel een zak droge kikkererwten liggen en ook een blikje. Ik ga het eens proberen. Met mijn keukenmachine .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Humus inderdaad, pannenkoekenbeslag (handig!), pastasaus.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw favoriete gerecht, en waarom?
» Wat doe je zoal met een blender?
» Hoe gerecht zoeter maken?
» Staafmixer/keukenmachine/blender?
» Blender - je beste recepten en tips
» Wat doe je zoal met een blender?
» Hoe gerecht zoeter maken?
» Staafmixer/keukenmachine/blender?
» Blender - je beste recepten en tips
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: