Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blender - je beste recepten en tips

+14
*Lookie*
Guus
Arwyn
Mida4you
sonly
Poisongirl
*Rainbow
Pien
_Femme
minoessepoes
Linda
CCC
TukTuk
Zininzon
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Zininzon zo 10 apr 2011 - 2:15

Wat gooi jij allemaal in de blender? Post hier je beste recepten en tips.
Zowel voor shakes als sauzen als andere dingen.

Ik had vandaag een toevalstreffer.
Had een banaan, een aantal aardbeien, wat melk en een handje m&m's in de blender gedaan.
Die m&m's stonden toevallig nog op het aanrecht van een feestje en aangezien de mcflurry met m&m ook lekker smaakt, probeerde ik dat ook maar eens. Hmmmmmm Very Happy
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  TukTuk zo 10 apr 2011 - 3:13

Voor een lekker fruitsapje:

Versgeperste sinaasappelsap, banaan, aardbei, ananas, kersen, en eventueel ander fruit. Je kan ook er nog muesli doorheen doen.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  CCC zo 10 apr 2011 - 4:48

Ik gooi echt alle soorten fruit erin... En drink dat lekker als ontbijt of als tussendoortje...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 4:50

Ik maak altijd ontbijtsmoothies van optimel, sinaasappelsap, fruit (zo'n bakje diepvriesfruit is ideaal), en dan een handje of twee havermout er door heen. En tegenwoordig ook lijnzaad. Dan vult het echt goed en is het super gezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  CCC zo 10 apr 2011 - 4:55

Marin: is dat diepvriesfruit wel lekker qua smaak? Word het niet te waterig? Is inderdaad wel handig om in huis te hebben...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 4:58

Nee hoor zeker als je het in de diepvries laat en elke keer gewoon een handje er uit schept. Zo deed ik dat in Engeland ook altijd. Hier heb ik helaas geen vriezer, maar dan doe ik het in zo'n tupperware bakje in de koelkast, en dan ontdooit het wel, maar blijft het koud. Daar kan je dan echt wel 3 of 4 dagen mee doen. En zeker als je het toch in een smoothie vermengt, is het niet zo erg als er wat sap mee komt. Lekker juist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  CCC zo 10 apr 2011 - 5:00

Cool! Ga ik van de week dan toch maar eens aanschaffen... Soms heb ik dan net niks in huis en dan baal ik weer... en als ik weer teveel vers fruit haal is het soms al niet meer goed als ik het wil eten/ gebruiken... Hangt ook een beetje af van in welke winkel ik het haal natuurlijk. Maar dit is wel weer even een goede tip! smile Thnx!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Linda zo 10 apr 2011 - 5:13

Manlief maakt vaak smooties voor me. Versgeperste sinaasappelsap, aardbeien en mangopassievrucht sorbetijs van de AH. Lekkerrrr...!!! Eigenlijk is het met al het sorbetijs lekker, laatst had ik die met frambozen, heerlijk. Ik mag geen melkproducten, dus echte smooties of milkshakes mogen niet, dus dit is een lekker alternatief.

Voor de rest doe ik eigenlijk niet veel met de blender.. Oja, pannenkoekenmix maakte ik er eerst ook altijd mee.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Zininzon zo 10 apr 2011 - 5:26

Ja met warm weer: een paar bolletjes (vanille)ijs met aardbeien er door!!! Hmmm!

Ik maak mijn pastasauzen vaak ook met de blender: tomaten, kruiden, knoflook, ui, wat room
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  minoessepoes zo 10 apr 2011 - 6:37

Ik doe het met de staafmizer, maar het is hetzelfde idee. Ik gooi graag yoghurt wat sinaasappelsap en dan iets van vers fruit erin, laatst had ik mango en vanochtend aardbeien. Heerlijk drankje!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 7:49

Ik heb ook een blender, heb hem nu iets langer dan een jaar en heb dat ding denk ik 2x gebruikt Embarassed
Mijn vriend zei het al toen ik hem kocht: leuk, maar dat ding staat straks zeker weer in de kast te verstoffen.

Nu ik hier wat dingen voorbij zie komen ga ik dat binnenkort toch ook weer eens proberen, hij moet en zal gebruikt worden :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 11:11

Ik heb vandaag sap gemaakt met 1 ananas en wat sinaasappels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  _Femme zo 10 apr 2011 - 21:41

Nu het warme weer in aantocht is kan die blender ook weer onder een laag stof vandaan komen Very Happy

Lekker fruit met yoghurt en ijsklontjes I love you

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 21:45

ik gooi er ook van alles in! tijd terug had ik moeite met naar de wc gaan, toen kreeg ik van veel mensen de tip om kiwi's te eten, nou vind ik kiwi's zo eten niet prettig omdat ik een hele gevoelige huid heb en die heel erg reageerd op het schil van de kiwi. ik heb toen mijn man een stuk of 15 kiwi's laten schillen, in blokjes laten snijden en dit in portie's in de vriezer gedaan. 's ochtend pakte ik dan een portie eruit, in de blender, beetje sinaasappelsap erbij en heerlijk! na dit 2 dagen gedaan te hebben kon ik ook weer goed naar de wc! omdat het in de vriezer zit blijft het goed van smaak en als ik daneeen dag geen zin had maakte het ook niet uit.

verder maak ik het geregeld met ananas, mango, banaan, abrikoos (uit blik) en perzikken.
ik gebruik meestal sinaasappelsap erbij, soms half om half met wat melk of yoghurt.
als ik bovenstaand neem doe ik dat 's ochtends meestal als tussendoortje!


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  *Rainbow wo 13 apr 2011 - 3:56

Ik doe meestal aardbeien, banaan, vla en wat melk om het wat dunner te maken, heerlijk Very Happy Op mijn werk laatst een smoothie op met ik geloof bosbessen en dan karnemelk en vanille ijs, lekkere combi! Karnemelk klinkt vies (drink het nooit zo) maar in een smoothie was het dus lekker. Als het nog wat warmer wordt wil ik het wel vaker eens met ijs proberen. Wel meer dikmaker dan vla denk ik of niet?
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Poisongirl wo 13 apr 2011 - 4:15

Ik doe ook meestal sinaasappelsap/yoghurt/ijs met verschillende soorten fruit. Dat van dat diepvriesfruit is wel een goede tip. Die r dan bevroren of ontdooit bijgooien?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  *Rainbow wo 13 apr 2011 - 4:38

Volgens mij kan niet elke blender bevroren dingen blenden/hakken/whatever. Dus even nakijken of jouw blender het aan kan of niet Very Happy
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 15:54

Ik drink hier elke dag van die smoothies, ben er echt verslaafd aan Very Happy

Mn favoriet is kokosmelk met verse ananas en melk, evt ook lekker met aardbei.
Melk met aardbeien en beetje suiker

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:49

Birgit schreef:Ik heb ook een blender, heb hem nu iets langer dan een jaar en heb dat ding denk ik 2x gebruikt Embarassed
Mijn vriend zei het al toen ik hem kocht: leuk, maar dat ding staat straks zeker weer in de kast te verstoffen.

Nu ik hier wat dingen voorbij zie komen ga ik dat binnenkort toch ook weer eens proberen, hij moet en zal gebruikt worden :-)

Whaha, hier idem en ook hij heeft gelijk gekregen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  sonly zo 24 apr 2011 - 9:54

Beetje melk, vanille ijs en oreo cookies = Lekkere milkshake!
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Mida4you zo 24 apr 2011 - 23:40

sonly schreef:Beetje melk, vanille ijs en oreo cookies = Lekkere milkshake!

Dat klinkt erg lekker smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Arwyn zo 24 apr 2011 - 23:59

(Griekse) yoghurt even in de vriezer doen, moet niet echt bevroren zijn.
Diepvriesfruit erbij, even mixen, lepeltje honing en yam!

Ik moet dat echt eens wat vaker doen, ontbijtsmoothie vind ik ook een goed idee!
Zal er ook eens lijnzaad voor halen, daar hoor ik veel goede dingen over smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Guus wo 27 apr 2011 - 22:13

Doperwtjes koken in bouillon, afgieten (vocht bewaren)
in blender met een lepel pesto en een bolletje mozzarella in stukjes
vocht erbij voor de gewenste dikte

mjaaam! deze gaa ik vanmiddag voor de lunch maar eens maken denk ik smile

Broccoli koken in bouillon, afgieten (vocht bewaren)
half bakje kruiden roomkaas en een sheutje kookroom light toevoegen
vocht erbij voor de gewenste dikte

I love you

jammie soepies!

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  *Lookie* wo 27 apr 2011 - 23:39

Die broccolisoep klinkt lekker Goochempie!

Wat wij er verder in doen: veel fruit, soms in combinatie met yoghurt of ijs.
Maar ik lees hier allemaal goede ideeen!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  patjuhhh do 28 apr 2011 - 6:33

dat ziet er allemaal lekker uit hoor wat ik lees. bij mij ligt de blender ook verstoft op de kast, maar denk dat ik m weer tevoorschijn haal en eens wat ga proberen wat ik hier lees. smile
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blender - je beste recepten en tips Empty Re: Blender - je beste recepten en tips

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum