Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoge hakken dragen - praktische vraag

+30
Joan
Minx
Exogenesis
Katrien
Slakje
Arwyn
Jip
Zonnetje
mzcharlotte
Bliss
Artemis
June
Esperanza
TukTuk
Melis_je
VeryCherry
Antibes
Floor
Paper Crown
Caramba
Blond
Parel
Punk'd
Siem
Rush
minoessepoes
Nyx
Reva
Ragazza
Marin
34 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoge hakken dragen - praktische vraag - Pagina 4 Empty Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag

Bericht  Blond di 11 jun 2013 - 23:52

Marin schreef:Ik vind deze met plateau wel leuk!

http://www.zalando.nl/buffalo-hoge-hakken-grijs-bu311a01t-102.html

http://www.zalando.nl/mai-piu-senza-hoge-hakken-groen-m6611a022-602.html
Ik vind ze beide mooi, maar bij die tweede moet je er wel op letten of je met alleen een bandje over je hiel genoeg steun hebt. Ik heb dat namelijk niet, en slip dan continu uit de schoen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge hakken dragen - praktische vraag - Pagina 4 Empty Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag

Bericht  Minx di 11 jun 2013 - 23:53

ja een half uurtje lagen ze er bij mij uit en het resultaat is dan hele fijne blaren Sad omdat die gaat verschuiven
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge hakken dragen - praktische vraag - Pagina 4 Empty Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 23:56

Oh wat stom! Dat heb ik nog nooit gehad. Maar ik heb ook maar 1 paar waar die dingen in zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge hakken dragen - praktische vraag - Pagina 4 Empty Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag

Bericht  Marin di 11 jun 2013 - 23:58

Blond schreef:
Marin schreef:Ik vind deze met plateau wel leuk!

http://www.zalando.nl/buffalo-hoge-hakken-grijs-bu311a01t-102.html

http://www.zalando.nl/mai-piu-senza-hoge-hakken-groen-m6611a022-602.html


Ik vind ze beide mooi, maar bij die tweede moet je er wel op letten of je met alleen een bandje over je hiel genoeg steun hebt. Ik heb dat namelijk niet, en slip dan continu uit de schoen.


Oh ja dat is wel een goed punt Blond! Nou ja het waren zomaar wat voorbeeldjes. Ik ga toch geen schoenen kopen Sad
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge hakken dragen - praktische vraag - Pagina 4 Empty Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag

Bericht  Arwyn wo 12 jun 2013 - 6:24

Die smalle hakjes onder zo'n pump vind ik niet echt leuk.. Door dat plateau is de schoen wat groter, wat 'lomper' en dan vind ik die hak wat te iel eronder.
Sowieso ben ik niet zo van de smalle hakken. Ik ben lang en vrij breed, zo'n hak vind ik bij mij daardoor echt totaal niet staan, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge hakken dragen - praktische vraag - Pagina 4 Empty Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag

Bericht  AnnaK wo 12 jun 2013 - 7:26

Nyx schreef:Volgens mij is dat ook gewoon gewenning?
Vroeger kon ik vrij goed op hakken lopen, maar heb mezelf platte schoenen aangewend. Twee jaar geleden liep ik strompelend naar mijn bestemming, omdat ik de ballerina's was vergeten om in mijn tas te stoppen, en toen zag ik er iemand met hele hoge hakken voorbij rennen. Het deed al extra pijn door er alleen naar te kijken. Vroeger wilde ik best wel door de pijn heenlopen, maar eigenlijk ben ik daar nu 'te lui' voor. Ben echt een gemaksmens geworden.


Dit. Ik kon heel erg goed op hakken lopen en droeg maar zelden lage schoenen. Na een rugoperatie op platte schoenen gaan lopen en nooit meer echt terug gegaan naar hakken. Alleen nog maar naar een feestje of etentje. En als het een echt leuk feest is waar wordt gedanst, dan trek ik ze altijd uit en dans ik op blote voeten of ik heb ballerina's in mijn tas zitten. Ik draag ze nooit doordeweeks en al helemaal niet naar de Albert Heijn of als ik ergens ga lunchen. Heel soms loop ik op mijn werk op hakken, maar dan alleen als ik belangrijke presentaties geef. Dan stop ik ze in mijn tas. Ervoor en erna loop ik op platte schoenen.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge hakken dragen - praktische vraag - Pagina 4 Empty Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag

Bericht  Sissi wo 12 jun 2013 - 10:31

Ik ben dol op hoge hakken en ik heb er dan ook een aantal in de kast staan. Maar door mijn lengte draag ik ze niet zoveel. Ook voor mijn zwakke enkels zou ik ze niet moeten dragen hoewel ik hakken eigenlijk prettiger vind lopen dan hele platte schoenen. Ik heb laatst via marktplaats zwarte pumps gekocht die echt lopen als pantoffels, maar als het er op aan komt ga ik er uiteindelijk toch de deur niet mee uit.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge hakken dragen - praktische vraag - Pagina 4 Empty Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag

Bericht  sonly wo 12 jun 2013 - 14:23

Minx schreef:
sonly schreef:Aangezien er al een hakkentopic is, plaats ik hier ook mijn vraag.
Ik kan bestwel op redelijke hakken lopen, maar dan wel alleen als de schoenen aan de bovenkant dicht zijn (dus bv enkellaarsjes). Als ik pumps koop, gaat het zeer doen bij m'n tenen (al gelijk als ik ze aanheb) of ik "flap"  er aan de achterkant uit. Iemand hier tips voor??
Wat zouden jullie doen, die te kleine schoenen kopen en hopen dat ze uitlopen, of is er een oplossing waardoor je er niet uit "flapt"?
 (Nou heb ik volgens mij qua schoenmaat bij sneakers ook eigenlijk 39,5. Gewone schoenen koop ik dan vaak maat 39 en die zijn dan vaak net iets te ruim en 38 is te krap, maar misschien moet ik eigenlijk 38,5?)



hele of halve inlegzooltjes, dat is bij mij de truc daardoor kom ik net iets fijner in de schoen te zitten
ok dank je! Ga ik dat toch eens proberen
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge hakken dragen - praktische vraag - Pagina 4 Empty Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum