Hakken of platte zool
+20
Ella
Serena
Arwyn
Mermaid
loura
Kathi
Makamba
Jeanette
smooch
Bliss
Raindrop
Mizz_S
TukTuk
Susan
Blond
Zininzon
marjoleinnn
Janelie
SoGood
Zonnetje
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hakken of platte zool
Waar loop jij het liefste op?
Ik loop altijd op hakken. Het was mij nog nooit opgevallen. Maar een vriendin begon er over.. En ze heeft nog gelijk ook. Alleen op mijn werk heb ik van die sneakers. Maar verder... Allemaal hakjes onder mijn schoenen
Ik loop altijd op hakken. Het was mij nog nooit opgevallen. Maar een vriendin begon er over.. En ze heeft nog gelijk ook. Alleen op mijn werk heb ik van die sneakers. Maar verder... Allemaal hakjes onder mijn schoenen
Gast- Gast
Re: Hakken of platte zool
Platte schoenen. Zeker voor mijn werk is hakken niet handig. Plus ik kan er niet lang op lopen.
Gast- Gast
Platte schoenen. Heb een jaar terug mijn voet laten opereren en het is niet slim als ik nu nog op hakken ga lopen, dan kan ik over een tijd weer terug. En ik vind het niet eens heel lekker lopen.
Gast- Gast
Ik vind hakken heel mooi en probeer ze ook zo vaak mogelijk te dragen, maar hoe vaak ik er ook op loop, ik blijf het niet fijn vinden. Zeker pumps die gaan vaak pijn doen na een paar uur. Ik heb dus zowel hakken als platte schoenen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Naast sportschoenen heb ik 1 paar platte laarzen die ik nooit draag. Verder alleen hoge hakken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik draag veel hakken, maar met dit weer toch liever platte warme schoenen. Ik draag ook nooit hele hoge hakken, 7 a 8 cm ofzo. Ik heb wel pumps met iets hogere hakken, maar die draag ik alleen als ik die avond veel kan zitten.. Anders kan je me opvegen aan het einde van de avond.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik loop het liefst op platte schoenen/laarzen/Ugg's want die lopen natuurlijk lekkerder dan hakken. Maar ik vind hakken mooier en vrouwelijker dus die draag ik het meest. Ben mijn Ugg's nu ook wel zat met al die sneeuw, wil mijn hakken weer aan!
Gast- Gast
Ik loop altijd op laarzen, ballerina's enz met platte zolen of een kleine hak. Doordat mijn kraakbeen in mijn enkel beschadigd is kan ik niet meer op hakken lopen.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Het liefst loop ik op platte schoenen: sneakers, ballerina's, laarzen met platte zool.
Ik heb ook wel pumps en laarzen met een hak van +-4 cm maar op hogere kan ik echt niet lopen. Ben ook al 1.80 meter, dus als ik hakken aan heb, word ik echt zo'n groot monster
Ik heb ook wel pumps en laarzen met een hak van +-4 cm maar op hogere kan ik echt niet lopen. Ben ook al 1.80 meter, dus als ik hakken aan heb, word ik echt zo'n groot monster
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik wissel het af. Ben het eens met Jen_ dat hakken nou eenmaal mooi en vrouwelijk staan. Ik draag platte laarzen omdat ze praktisch zijn en lekker zitten (en ze zijn ook niet lelijk hoor).
Maar ik voel het mooiste in mijn zwarte pumps!
Maar ik voel het mooiste in mijn zwarte pumps!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Vroeger vertoonde ik me echt nooit zonder hakken, maar toen ik zwanger was ben ik wat meer gewend geraakt aan platte zolen. Nu wissel ik het af.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Platte schoenen. Altijd op hakken lopen is slecht voor je voeten en kan voor een verkorting van je achillespees zorgen, zodat zodra je weer platte schoenen draagt, dit veel pijn kan geven.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Altijd platte schoenen eigenlijk. Ook mn laarzen zijn plat.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Eerst was het eigenlijk altijd platte schoenen maar de laatste tijd draag ik vaker hakken. Wil ze nu toch allebei gaan dragen.
Ik vind hakken vrouwelijker staan en ik lijk dan groter
Ik vind hakken vrouwelijker staan en ik lijk dan groter
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik wissel het redelijk af. De helft van mijn laarzen heeft een hak, de andere helft is plat.
Bij mijn gewone schoenen is het anders verdeeld; meer hakken dan platte schoenen.
Ik vind het alleen best lastig om nu hakken aan te doen, is soms een beetje fris.
Dragen jullie ook hakken als je een panty aan hebt?
Voor mijn gevoel ziet dat er namelijk een beetje vreemd uit, maar dat is omdat ik het bij mezelf niet gewend ben.
Bij mijn gewone schoenen is het anders verdeeld; meer hakken dan platte schoenen.
Ik vind het alleen best lastig om nu hakken aan te doen, is soms een beetje fris.
Dragen jullie ook hakken als je een panty aan hebt?
Voor mijn gevoel ziet dat er namelijk een beetje vreemd uit, maar dat is omdat ik het bij mezelf niet gewend ben.
Gast- Gast
Ik draag eigenlijk altijd platte schoenen, kan gewoon niet op hakken lopen. Ik heb wel drie paar pumps ofzo en één paar heb ik laatst nog even aan gehad naar een kerstdiner op mn werk, maar ik vind het gewoon echt niet fijn. En dat zijn nog maar hakjes van 4 cm ofzo Ik ben ook 1.83m en vind mezelf veel te groot met hakken aan. Ik loop dus altijd op laarzen zonder hak (ja, 1 cm ofzo) en sneakers/All Stars.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hakken! Ik heb bijna altijd hakken aan, ik hou niet zo van platte schoenen..
Gast- Gast
Ik draag liever platteschoenen maar hakken vindt ik mooier staan.
Als ik ga stappen draag ik wel 9 van de 10 keer hakken.
Als ik ga stappen draag ik wel 9 van de 10 keer hakken.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik loop liever op platte schoenen, vooral i.v.m mijn werk. Maar in mijn vrije tijd draag ik graag hakken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
zonnetje schreef:Ik vind hakken heel mooi en probeer ze ook zo vaak mogelijk te dragen, maar hoe vaak ik er ook op loop, ik blijf het niet fijn vinden. Zeker pumps die gaan vaak pijn doen na een paar uur. Ik heb dus zowel hakken als platte schoenen.
Hier precies hetzelfde! Gister had ik pumps aan en heb weer op elke voet (teen) een blaar en voelde mijn voeten gewoon niet meer na een flinke tijd.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
ik wissel het af.
Ik heb een bijbaan in een schoenenwinkel, vind het heel leuk om mijn hakken aan te doen als ik werk..maar als het druk is moet ik echt halverwege de dag wisselen naar platte schoenen.
Tijdens stappen doe ik nooit mijn hakken aan, omdat ik best wel lang ben, in ieder geval langer dan mijn vriendinnen en dan voel ik me zo'n reus met stappen ;-)
Verder wissel ik het af, met al die sneeuw droeg ik voornamelijk platte laarzen met profiel, uggs, of m'n sleehakken (ook met profiel). Maar ben blij dat de sneeuw nu weg is, af en toe hakken aan dan voel ik me een stuk vrouwelijker
Ik heb een bijbaan in een schoenenwinkel, vind het heel leuk om mijn hakken aan te doen als ik werk..maar als het druk is moet ik echt halverwege de dag wisselen naar platte schoenen.
Tijdens stappen doe ik nooit mijn hakken aan, omdat ik best wel lang ben, in ieder geval langer dan mijn vriendinnen en dan voel ik me zo'n reus met stappen ;-)
Verder wissel ik het af, met al die sneeuw droeg ik voornamelijk platte laarzen met profiel, uggs, of m'n sleehakken (ook met profiel). Maar ben blij dat de sneeuw nu weg is, af en toe hakken aan dan voel ik me een stuk vrouwelijker
Kathi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Meestal plat.. Ik vind hakken meestal tuttig staan bij mezelf dus als ik al hakken draag zitten die onder een enkellaarsje..
Vroeger droeg ik echt alleen maar hakken maar ik vind het nu helemaal niet lekker meer lopen
Vroeger droeg ik echt alleen maar hakken maar ik vind het nu helemaal niet lekker meer lopen
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Plat, of een hele kleine hak. Vind mezelf anders veel te lang.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik draag eigenlijk altijd platte schoenen. Op het werk is dat sowieso wel zo handig omdat ik de hele dag moet staan/lopen.
Heel hoge hakken draag ik sowieso nooit, dan ben ik veel te lang. Hakken draag ik zo af en toe, als ik er zin in heb.
Heel hoge hakken draag ik sowieso nooit, dan ben ik veel te lang. Hakken draag ik zo af en toe, als ik er zin in heb.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Platte veterschoenen
» platte kont
» Gat in zool van slof
» Leuke platte schoenen / laarsjes?
» Op zoek naar platte laarsjes
» platte kont