Hoge hakken dragen - praktische vraag
+30
Joan
Minx
Exogenesis
Katrien
Slakje
Arwyn
Jip
Zonnetje
mzcharlotte
Bliss
Artemis
June
Esperanza
TukTuk
Melis_je
VeryCherry
Antibes
Floor
Paper Crown
Caramba
Blond
Parel
Punk'd
Siem
Rush
minoessepoes
Nyx
Reva
Ragazza
Marin
34 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoge hakken dragen - praktische vraag
Als je echt schoenen from hell hebt niet Maar als je schoenen vindt die redelijk lekker lopen dan doen ze -bij mij- op een gegeven moment geen zeer meer.Marin schreef:Maar het is dan dus wel zo dat die pijn op gegeven moment over gaat, Carrie?
Gast- Gast
Parel schreef:Juist met dit weer kan je veel oefenen Marin!
Gewoon slippers in je tas als het niet gaat.
Ik zou willen dat ik ze nog kon dragen, maar mijn vriend is even lang als ik en dan is hij dus een kop kleiner, no way josee!
Dat is ook precies de reden waarom ik niet vaak meer hakken draag. Ik heb echt super supermooie, maar als ik met mijn vriend weg ben draag ik ze niet. Wel als ik ga winkelen of zo, dat gaat prima. Alleen ben ik met hakken aan echt een giant.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:
Mooi!
Prijs maakt volgens mij het verschil niet. Ik heb weleens 3 paar hakken van 35-50 euro gehad waar ik probleemloos 8 uur op kon lopen (één paar was met bandje, de andere 2 paar waren klassieke pumps). Als er tijdens het passen ook maar een minidingetje is wat niet helemaal lekker voelt, voel je dat tijdens het lopen 10x uitvergroot pijnlijk zitten. Hakken moeten meteen heerlijk zitten in de winkel, zeker als ze van stof of suède zijn en zich niet vormen naar je voet.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik ben met hakken/wedges whatever ook groter dan mijn vriend. Boeit me geen reet. Voel me dan juist extra lang, slank en mooi
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ben met hakken nog steeds niet zo lang als m'n vriend, maar dan kan ik 'm wel kusjes geven zonder op m'n tenen te hoeven staan
Dank je, Melisje! Ik vind ze best hoog nog, maar vooruit met de geit, ik ga er mee oefenen!
Dank je, Melisje! Ik vind ze best hoog nog, maar vooruit met de geit, ik ga er mee oefenen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Carrie schreef:Als je echt schoenen from hell hebt niet Maar als je schoenen vindt die redelijk lekker lopen dan doen ze -bij mij- op een gegeven moment geen zeer meer.Marin schreef:Maar het is dan dus wel zo dat die pijn op gegeven moment over gaat, Carrie?
Ik heb ook wel eens van die helse pumps gehad. Ze waren zo mooi, donkerblauw suede, maar wat een marteling als ik ze aanhad. Ik heb ze uiteindelijk op Marktplaats verkocht.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Oh snel vraagje trouwens, nu ik toch de stad in ga..
Waar koop je van die gel pads die je in je schoenen kunt doen? Schoenenwinkel of schoenmaker? En helpt dat?
Waar koop je van die gel pads die je in je schoenen kunt doen? Schoenenwinkel of schoenmaker? En helpt dat?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Oh snel vraagje trouwens, nu ik toch de stad in ga..
Kan bij beide Drogisterijen verkopen ze ook vaak!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik draag voornamelijk hakken en dat gaat prima. Moet ik wel zeggen dat ik voornamelijk zittend werk doen. Hele stukken op hakken lopen gaat ook wel, maar dan moet ik ze wel goed ingelopen hebben en moeten ze meteen bij het passen in de winkel al lekker zitten. Winkelen gaat ook, maar dan niet langer dan een paar uurtjes, dan beginnen m'n voeten toch wel een beetje te branden. Ik heb eigenlijk nooit platte schoenen mee, alleen op 1 locatie waar ik werk, maar daar moet ik door het grind lopen en dat is echt funest voor pumps. Dus die wissel ik dan om als ik binnen ben.
Ik zou in jouw geval gewoon wat vaker hakken aan doen en dan platte schoenen meenemen voor het geval het echt niet meer lukt.
Ik zou in jouw geval gewoon wat vaker hakken aan doen en dan platte schoenen meenemen voor het geval het echt niet meer lukt.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Punk'd schreef:Ik ben met hakken/wedges whatever ook groter dan mijn vriend. Boeit me geen reet. Voel me dan juist extra lang, slank en mooi
Ik voel me dan juist heel lomp en dik . Ik kan niet meer dan zeven centimeter aan eigenlijk. Maar als hij zijn nette schoenen aan heeft kan negen of elf ook wel .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik zou eigenlijk ook wel vaker op hakken willen lopen maar het precies hetzelfde probleem.. Heb al snel last van mijn voeten, en in hakken helemaal. Heb toevallig laatst op school mee gedaan aan een onderzoek van een eindwerk van iemand, zij moest in opdracht van een schoenenontwerpster bepaalde steunzolen etc maken om de schoenen comfortabeler te maken. Heb toen voor het eerst op naald (!!) hakken gelopen van een cm of 10 ofzo. Waren ook nog eens super dure schoenen, van rond de 600 euro, echt niet normaal.
Ben wel benieuwd wat daar uiteindelijk uitkomt, uit dat onderzoek!
Ben wel benieuwd wat daar uiteindelijk uitkomt, uit dat onderzoek!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik loop vrijwel altijd op hakken, en ik kan op mijn hakken rustig de hele dag werken, een stuk wandelen of winkelen. Ik heb echt niet veel schoenen waarop ik maar beperkt kan staan. Kwestie van goede schoenen zoeken denk ik.
Op hele hoge naaldhakken haal ik het eind van de dag ook niet, maar een laars met flinke hak of een stel pumps gaat prima.
Op hele hoge naaldhakken haal ik het eind van de dag ook niet, maar een laars met flinke hak of een stel pumps gaat prima.
Laatst aangepast door Artemis op di 11 jun 2013 - 4:43; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ik heb hakken bijna volledig afgezworen. Ik vind het gewoon geen doen! Sowieso kan ik geen pumps aan, die blijven niet aan mn voet zitten (tenzij er een bandje over de wreef zit). Daarnaast heb ik snel rugklachten én ben ik al 1.83m, dus des te meer reden om niet nog groter te hoeven zijn. Nee, een enkele keer (met kerst of op een bruiloft) waag ik me nog op een paar hakjes (van een cm of 5-6), maar het liefst doe ik het helemaal niet meer.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind hakken echt prachtig en elegant staan, maar ik kan er écht niet aan wennen om op te lopen. Wat een drama aan het einde van de dag, mijn voeten schreeuwen dan echt. Ik heb zelf ook steunzolen vanwege platvoeten.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb helemaal geen problemen in de supermarkt eigenlijk, vind het juist lekker lopen haha.
En van mijn lengte trek ik me gewoon niks aan .
En van mijn lengte trek ik me gewoon niks aan .
Gast- Gast
Poe hee ik heb het overleefd. Volgens m'n vriend was ik echt één groot stuk chagrijn vanwege m'n geklaag dat het zo'n pijn deed, dus het doel van elegant zijn ging z'n doel een beetje voorbij. Maar hij vond het wel heel leuk staan
Zelfs met die pads deed het nog mega pijn, maar goed, ik had dat berichtje om 17.00 geschreven en toen stapte ik op de fiets en het is nu 18.40 en kom net thuis, dus heb er toch 1 uur en 40 minuten op gelopen. Ik zeg: Kleine overwinning
Zelfs met die pads deed het nog mega pijn, maar goed, ik had dat berichtje om 17.00 geschreven en toen stapte ik op de fiets en het is nu 18.40 en kom net thuis, dus heb er toch 1 uur en 40 minuten op gelopen. Ik zeg: Kleine overwinning
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind (hoge) hakken ook heel mooi en regelmatig probeer ik het weer, maar ik vind ze echt niet fijn lopen. Laarzen met een hak van een aantal cm gaat nog wel of sleehakken, maar ik bedoel dan vooral pumps met hakken vanaf 5 cm. Ik draag nu selectief hakken op bepaalde feestjes, bepaalde belangrijke dingen op mijn werk, op bruiloften en op dagen dat ik niet veel hoef te lopen. Je zult mij er echt niet op zien winkelen (langer dan een uur), boodschappen doen of zomaar een stukje wandelen, zoals een meisje dat eerst bij ons in de flat woonde. Die kwam echt op de hoogste hakken voorbij, terwijl ze haar hond aan het uitlaten was.
Bovendien is mijn vriend bijna even groot als ik en ik ben 1.73cm. dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen. Met onze bruiloft heb ik heel erg getwijfeld, maar ik heb toch voor schoenen met maar een klein hakje gekozen. Ik vind ze wel minder mooi, maar ik wil er die dag echt geen last van krijgen en niemand ziet ze.
Bovendien is mijn vriend bijna even groot als ik en ik ben 1.73cm. dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen. Met onze bruiloft heb ik heel erg getwijfeld, maar ik heb toch voor schoenen met maar een klein hakje gekozen. Ik vind ze wel minder mooi, maar ik wil er die dag echt geen last van krijgen en niemand ziet ze.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik ben ook dol op hakken, hoge hakken maar geen naaldhakken, daar sta ik op te wiebelen. Ik draag ze op mijn werk en naar feestje, maar met een feestje heb ik wel flatjes mij (al ben ik te ijdel om ze dan aan te doen) Als ik uitga doe ik ze niet aan, omdat ik dan wil dansen en druk doen.
Winkelen en wandelen doe ik op platte laarsjes.
Ik draag dus met een bredere hak en Marin als ik jou was zou ik dat ook doen!
Verder investeer in goede hakken! En ga daarvan uit verder met je projectje.
Winkelen en wandelen doe ik op platte laarsjes.
Jip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13
Ik ben vrij lang en draag daarom al niet echt hoge hakken.
Als ik hakken draag, zijn het vaak laarsjes met een hakje van zo'n 5cm. Hoog genoeg voor mij, haha. Ik moet ook wel een stukje lopen naar het werk en moet 's middags soms een sprintje trekken om de trein te halen. Op hakken zie ik mezelf dat echt niet doen, haha.
Hoge hakken (+/- 10cm) draag ik eigenlijk alleen als ik uit eten ga oid. Bij iets bijzonders waarbij ik niet veel hoef te staan
Als ik hakken draag, zijn het vaak laarsjes met een hakje van zo'n 5cm. Hoog genoeg voor mij, haha. Ik moet ook wel een stukje lopen naar het werk en moet 's middags soms een sprintje trekken om de trein te halen. Op hakken zie ik mezelf dat echt niet doen, haha.
Hoge hakken (+/- 10cm) draag ik eigenlijk alleen als ik uit eten ga oid. Bij iets bijzonders waarbij ik niet veel hoef te staan
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goede, stevige hakken kopen. Ik droeg hakken voor het werken. Dus vaak 8u per dag die dingen aan. Ik ging wel op heel comfi schoenen naar het werk en weer naar huis.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik zou ook graag meer op hakken lopen. Op mijn werk moet ik de hele dag staan en lopen dus dan draag ik bijna altijd platte schoenen (ik heb 1 paar laarzen met hakken waar ik een halve dag op kan werken, maar die zijn een cm of 5). Morgen moet ik werken, maar donderdag trek ik pumps aan! Ik vind een uur en 40 minuten al knap hoor, Marin!
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Ja dat is zo. Vooral op laarzen met een heel hoge hak kan ik prima lopen. Of op pumps van 13+ cm, als de hak maar lekker breed en stevig is.Artemis schreef:Ik loop vrijwel altijd op hakken, en ik kan op mijn hakken rustig de hele dag werken, een stuk wandelen of winkelen. Ik heb echt niet veel schoenen waarop ik maar beperkt kan staan. Kwestie van goede schoenen zoeken denk ik.
Gast- Gast
Ik kan je weinig tips geven, want ik loop al sinds de basisschool op hakken. Ik sta er mee voor de klas, loop er hele einden op en kan er ook op rennen. Wel wissel ik het af met platte schoenen, want op vergroeide voeten zit ik niet te wachten.
Een kwestie van heel veel oefenen. Veel korte stukjes wandelen. En beginnen met de hoogte die je op de eerste pagina laat zien, of misschien zelfs nog een tandje lager. Hoger komt later wel.
Een kwestie van heel veel oefenen. Veel korte stukjes wandelen. En beginnen met de hoogte die je op de eerste pagina laat zien, of misschien zelfs nog een tandje lager. Hoger komt later wel.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Geen problemen mee. Bij de meeste van de dingen waar jij bij twijfelt vraag ik me dat niet eens af. Als ik boodschappen moet doen is het juist makkelijker pumps aan te trekken ipv gympen (minder werk). Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is. Vroeger liep ik alleen op hakken en ging ik dood als ik een lang stuk op platte schoenen moest lopen. Nu doe ik dat inmiddels ook veel voor mijn werk en merk ik wel dat ik iets minder kan hebben qua hakken maar goed, ik hoef ze ook niet zo veel meer aan dus dat maakt niet uit. Ik draag nu dus meer lage schoenen (werk), heb 1 paar gympen die ik soms draag maar ik draag nog altijd het liefst hakken. Ik voel me vrouwelijker met hakken aan.
Gast- Gast
Jip schreef:
Nee ik vind met brede hakken niet mooi! Behalve echt sleehakken, dat vind ik wel leuk, maar heel ander soort hak inderdaad. Ik wil graag op stiletto's leren lopen, dat vind ik mooi. Van die dikke hakken vind ik niet mooi, behalve onder laarzen. Maar ik zou best wel eens echt goede schoenen willen kopen inderdaad
Ik ben trouwens helemaal confuus.. Welke Jip ben jij nou? Ben je weer Zora af, of Jipmetgetalhardlooptriathlonzondergetalnaamswijziging?
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Leren lopen op hoge hakken?
» Lange meiden, dragen jullie hakken?
» Nopjes onder hakken
» Hakken of platte zool
» Praktische gezinsauto
» Lange meiden, dragen jullie hakken?