Hoe lang duurt een innestelingsbloeding?
+17
Razz
Printje
Paper Crown
Silver
Ooh La La!
_Lana_
Pompoen
Mama
Stokstaartje
Balloon
Viva
Taeda
Sanne
Roza
Puggle
Charles
Susan
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe lang duurt een innestelingsbloeding?
Bij mij duurde de innestelingsbloeding 2 dagen. Deze eindigde helaas niet goed...
Wat betreft je vraag, begon ik met tellen vanaf de dag van bruinverlies (als ik dat had)
Wat betreft je vraag, begon ik met tellen vanaf de dag van bruinverlies (als ik dat had)
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Hm, weliswaar donker, maar het blijft komen. Dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Heb ik meteen een andere vraag: tellen jullie de eerste dag van je ongesteldheid al bij donker of pas bij helderrood bloedverlies? Wat een vragen, maar hier leer ik van
Nee echt de eerste dag helderroodverlies is de eerste dag.
Vervelend dat je zo loopt te gissen naar je eisprong Carrie. Al zie ik wel een mooie cyclus bijna! Hopelijk is 't snel zover.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb nooit een innestelingsbloeding gehad. Ben benieuwd Carrie!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook niet bij S. Ik tel ook vanaf helderrood bloedverlies.
Jammer dat het nu toch op een menstruatie begint te lijken
Jammer dat het nu toch op een menstruatie begint te lijken
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ja, toch vanaf helderrrood? Is daar ook een 'regel' voor? Dan heb ik het namelijk steeds 'fout' gedaan
Ja PC er begint in ieder geval wat meer regelmaat in te komen, dat is sowieso fijn! En dan toch maar vanaf de volgende keer met ovulatietesten starten, dat kan best na 8 maanden vind ik
Ja PC er begint in ieder geval wat meer regelmaat in te komen, dat is sowieso fijn! En dan toch maar vanaf de volgende keer met ovulatietesten starten, dat kan best na 8 maanden vind ik
Gast- Gast
ovulatietesten kan altijd, maakt niet uit wanneer als jij je er maar "prettig" bij voelt. Ik bedoel als je dat de eerste ronde had willen doen was het ook goed geweest.
Enneh ik tel ook altijd vanaf de eerst dag echt helderrood verlies.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Ja dat is ook zo Tnx!Stokstaartje schreef:ovulatietesten kan altijd, maakt niet uit wanneer als jij je er maar "prettig" bij voelt. Ik bedoel als je dat de eerste ronde had willen doen was het ook goed geweest.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ja, toch vanaf helderrrood? Is daar ook een 'regel' voor? Dan heb ik het namelijk steeds 'fout' gedaan
Zou t gewoon doen. Al is 't wel zo dat alle gynaecologen mij verteld hebben dat je 100% een eisprong hebt als je elke 31 dagen ongesteld wordt. Dus jij hebt wel een eisprong! Alleen nog even vissen wanneer.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja is dat zo? Ik heb niet elke 31 dagen mijn ongesteldheid, nu dus 27 maar moet pas gaan tellen vanaf helderrood, dus ik zit al op 29 en de vorige waren 32 en 35 maar daar kunnen wel 4 dagen bij opgeteld omdat ik ook niet begonnen ben met tellen vanaf helderrood. Maar het zal vast wel goedkomen!Paper Crown schreef:Carrie schreef:Ja, toch vanaf helderrrood? Is daar ook een 'regel' voor? Dan heb ik het namelijk steeds 'fout' gedaan
Zou t gewoon doen. Al is 't wel zo dat alle gynaecologen mij verteld hebben dat je 100% een eisprong hebt als je elke 31 dagen ongesteld wordt. Dus jij hebt wel een eisprong! Alleen nog even vissen wanneer.
Gast- Gast
En anders kun je altijd één ronde ovutesten gebruiken toch? Dan weet je in ieder geval voor de volgende rondes (al komen die hopelijk niet!) wanneer het ongeveer is!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Aardbei schreef:En anders kun je altijd één ronde ovutesten gebruiken toch? Dan weet je in ieder geval voor de volgende rondes (al komen die hopelijk niet!) wanneer het ongeveer is!
Dit is nu mijn tactiek inderdaad! Wij worden gewoon de starters van het 'Mama's voorjaar 2014' topic Carrie
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Taeda schreef:Aardbei schreef:En anders kun je altijd één ronde ovutesten gebruiken toch? Dan weet je in ieder geval voor de volgende rondes (al komen die hopelijk niet!) wanneer het ongeveer is!
Dit is nu mijn tactiek inderdaad! Wij worden gewoon de starters van het 'Mama's voorjaar 2014' topic Carrie
Dan hoop ik met jullie mee te doen!
Als ik deze ronde ongesteld word zijn we gewoon alweer een jaar bezig Ik verwacht aankomend weekend mijn menstruatie dus het is weer spannend!
Laatst aangepast door Razz op di 11 jun 2013 - 6:47; in totaal 1 keer bewerkt
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Aardbei schreef:En anders kun je altijd één ronde ovutesten gebruiken toch? Dan weet je in ieder geval voor de volgende rondes (al komen die hopelijk niet!) wanneer het ongeveer is!
Ik ben direct met ovulatietesten begonnen. Omdat ik geen zin had om 'tijd te verspillen'.
Het geeft me wel rust dat ik weet wanneer m'n eisprong is.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik realiseer me nu dat ik met Elena waarschijnlijk ook een.innestelingsbloeding heb gehad... Ik zag het altijd aan voor menstruatie maar was maar 1 dag. Waar dit topic al niet goed voor is :-D
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Haha! Zo kunnen we nog een hoop leren met z'n allen.
Gast- Gast
Wanneer beschouwen jullie je menstruatie dan als afgelopen? Ik had bijvoorbeeld een kruisje gezet dat mijn menstruatie vorige week maandag klaar was, maar toen had ik die dinsdag en woensdag toch nog een beetje bloed. Niet in etappes om het zo te zeggen, maar echt dat ik het voelde en vervolgens naar de wc ging en zag dat ik nog 'gelekt' had, wel echt rood bloed. Dat was dan één moment op de dag, de rest van de dag was ik 'schoon'. Moet ik die dagen dan meetellen?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Maar waar moet je ze voor meetellen dan gympie?
De eerste dag van je ms is helderrood bloedverlies, dan bij een regelmatige cyclus ca 14 dagen later de eisprong, en dan weer 14 dagen later ongeveer de dag waarop je weer ongesteld wordt/dag dat je kan testen/nod.
Ik hoop echt dat jullie snel mama mogen worden!
De eerste dag van je ms is helderrood bloedverlies, dan bij een regelmatige cyclus ca 14 dagen later de eisprong, en dan weer 14 dagen later ongeveer de dag waarop je weer ongesteld wordt/dag dat je kan testen/nod.
Ik hoop echt dat jullie snel mama mogen worden!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
O, ja. Dom van mij. De laatste dag van de menstruatie doet er helemaal niet toe natuurlijk. Ik ben niet zo verdiept in deze zaken (wil gewoon mijn cyclus en duur van menstruatie helder hebben, nog geen kindjes hier).
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang duurt dit?
» Oh wat duurt dat nog lang!
» Hoe lang duurt een nacht?
» Hoe lang duurt een keelontsteking???
» Hoe lang duurt pakketbezorging?
» Oh wat duurt dat nog lang!