Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gordijnen hema

+5
Jade
Penny Blossom
Pien
norah
Snoes
9 plaatsers

Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Gordijnen hema

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 3:33

Iemand hier ervaring mee?

Wij willen in onze nieuwe woonkamer graag rolgordijnen of vouwgordijnen hangen, maar ik heb al op verschillende websites gekeken en ben ook al in verschillende winkels geweest, maar ze zijn overal zo duur.

Nu zei mijn schoonmoeder laatst iets over dat je rolgordijnen/vouwgordijnen op maat kan laten maken via de website van de hema. Maar heeft iemand dit al eens laten doen? Goede ervaringen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 7:06

Gordijnen van de Hema zijn prima, mijn oude buurvrouw heeft alles bij de Hema vandaag en ziet er hartstikke leuk uit. Maar ook voor dingen op maat is het nog vrij prijzig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  norah di 10 jul 2012 - 7:10

Kun je niet beter voor rol of vouwgordijnen naar de IKEA daar is het niet duur rolgordijnen kan je vrij makkelijk zelf op maat maken. Toevallig van het weekend nog gedaan.
ik heb gordijnen van Hema gehad en die waren toch voor een klein raam vrij duur ik schrok er echt van wat rolgordijnen kosten heb ik geen idee van.
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Pien di 10 jul 2012 - 7:12

Wij hebben gordijnen voor E haar kamertje bij de hema gehaald, waren voor een klein stukje ongeveer 70euro kwijt. Kwaliteit is super, nadeel alleen is dat de stof dun is en hij niet gevoerd is.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Penny Blossom wo 11 jul 2012 - 0:28

Deed Kwantum niet gordijnen gratis op maat maken?
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Jade wo 11 jul 2012 - 0:54

Ik heb ook HEMA gordijnen! De kwaliteit is echt super!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 1:39

Ik wilde daar ook vouwgordijnen of een plisse bestellen, maar ondanks dat ze ze op maat maken, ging de breedte maar tot 1.75. Dus daar moet je wel even op letten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 1:45

Carrie schreef:Ik wilde daar ook vouwgordijnen of een plisse bestellen, maar ondanks dat ze ze op maat maken, ging de breedte maar tot 1.75. Dus daar moet je wel even op letten.

Ja, idd. Hema heeft niet alle maten ookal is het op maat gemaakt. en het is zo goedkoop nog niet hoor, Hema. Maar ze hebben wel vaak acties met 20%

Ze hebben nu 20% korting! Ik heb voor de babykamer houten jaloezien van Riviera Maison besteld maar ik wil nog gordijntjes ophangen aan een roede.


Laatst aangepast door Paper Crown op wo 11 jul 2012 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Aagje! wo 11 jul 2012 - 1:46

wij hebben ook gordijnen op de slaapkamer van de Hema. Prima kwaliteid, wij waren geloof ik 272 ofzo kwijt voor 3 meter en dan totaan de grond.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 1:50

Pien schreef:Wij hebben gordijnen voor E haar kamertje bij de hema gehaald, waren voor een klein stukje ongeveer 70euro kwijt. Kwaliteit is super, nadeel alleen is dat de stof dun is en hij niet gevoerd is.

Ik heb gevoerde stof bijgekozen. Verduisterend. Werden ze wel gelijk 2x zo duur!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 2:48

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:Ik wilde daar ook vouwgordijnen of een plisse bestellen, maar ondanks dat ze ze op maat maken, ging de breedte maar tot 1.75. Dus daar moet je wel even op letten.

Ja, idd. Hema heeft niet alle maten ookal is het op maat gemaakt. en het is zo goedkoop nog niet hoor, Hema. Maar ze hebben wel vaak acties met 20%

Ze hebben nu 20% korting! Ik heb voor de babykamer houten jaloezien van Riviera Maison besteld maar ik wil nog gordijntjes ophangen aan een roede.

Klopt, zo goedkoop is het niet, bij de speciaalzaak waar we uiteindelijk onze plisse's hadden gekocht was het niet veel duurder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Ooh La La! wo 11 jul 2012 - 3:11

Jade schreef:Ik heb ook HEMA gordijnen! De kwaliteit is echt super!

+1

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Snoes wo 11 jul 2012 - 17:47

Ik heb gisteren ook al eens op de site gekeken, vind ze ook vrij prijzig (de vouwgordijnen toch zeker). Binnenkort gaan we ook maar eens bij de Ikea kijken, misschien dat ze daar wat voordeliger zijn?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 19:48

Ikea maakt niet op maat. Maar weet je, raamdecoratie is echt heel duur. Zeker als je afwijkende maten hebt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 20:00

Wij hebben op ons zoontje zijn kamer ook gordijnen van de hema, helemaal prima.
Gordijnen zijn overal duur :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 20:20

Paper Crown schreef:Ikea maakt niet op maat. Maar weet je, raamdecoratie is echt heel duur. Zeker als je afwijkende maten hebt.

Precies. Maar ik ben heel erg blij met onze plisse, het was het geld echt waard, het staat zo mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 20:39

Carrie schreef:
Paper Crown schreef:Ikea maakt niet op maat. Maar weet je, raamdecoratie is echt heel duur. Zeker als je afwijkende maten hebt.

Precies. Maar ik ben heel erg blij met onze plisse, het was het geld echt waard, het staat zo mooi!

Whatsapp me even een foto!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 20:55

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:
Paper Crown schreef:Ikea maakt niet op maat. Maar weet je, raamdecoratie is echt heel duur. Zeker als je afwijkende maten hebt.

Precies. Maar ik ben heel erg blij met onze plisse, het was het geld echt waard, het staat zo mooi!

Whatsapp me even een foto!

Doe ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Snoes wo 11 jul 2012 - 21:30

Ja klopt, ik heb al gemerkt dat gordijnen best duur zijn. Rolgordijnen valt nog mee, maar ik weet niet of ik dat wel zo mooi vind in onze woonkamer. Zit er bij de Hema ook een ophangsysteem bij? Of moet je die er nog apart bijkopen/zelf voorzien?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 21:35

Snoes schreef:Ja klopt, ik heb al gemerkt dat gordijnen best duur zijn. Rolgordijnen valt nog mee, maar ik weet niet of ik dat wel zo mooi vind in onze woonkamer. Zit er bij de Hema ook een ophangsysteem bij? Of moet je die er nog apart bijkopen/zelf voorzien?

Bedoel je een rails ofzo? Die moet je zelf kopen, dat is altijd zo maar als je bijv een rolgordijn hebt zit ophang garnituur er gewoon bij.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Snoes wo 11 jul 2012 - 21:49

Paper Crown schreef:
Snoes schreef:Ja klopt, ik heb al gemerkt dat gordijnen best duur zijn. Rolgordijnen valt nog mee, maar ik weet niet of ik dat wel zo mooi vind in onze woonkamer. Zit er bij de Hema ook een ophangsysteem bij? Of moet je die er nog apart bijkopen/zelf voorzien?

Bedoel je een rails ofzo? Die moet je zelf kopen, dat is altijd zo maar als je bijv een rolgordijn hebt zit ophang garnituur er gewoon bij.
Ja, wij hebben ons huis verbouwd en er is nu geen voorziening meer voor gordijnen oid op te hangen. Maar ik bedoelde inderdaad voor een rolgordijn/vouwgordijn, of daar de ophangvoorziening bij zit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  teletascha zo 15 jul 2012 - 8:29

Wij hadden jn ons vorige huis ook gordijnen van hema. Het was niet heel goedkoop, maar wel mooi. Volgens mijn zijn er 1 of 2 keer per jaar ook wel acties bij hema om gratis te maken.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 10:09

Wij hebben onze gordijen bij V&D laten maken. We zijn er erg tevreden over. Het maken is daar overigens altijd gratis. En ze hebben vaak korting op de stoffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Snoes zo 15 jul 2012 - 21:16

Ik hoorde nu van mijn schoonmoeder ook dat het bij de Praxis ook nog goedkoper zou zijn. We gaan tijdens onze vakantie wel even rondkijken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordijnen hema Empty Re: Gordijnen hema

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum