Zwembad op balkon flat
+16
Fortissimo
xAngela
Steep
Linda
Bubbelicious
PapillonRose
Niene
SoGood
Nyx
Joontjuh
Green_Pepper
Paper Crown
Charles
Luce
Carra
Lady Starstruck
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zwembad op balkon flat
Ik kwam toevallig via google hier terecht maar waar heb je dit zwembad gekocht? Aangezien wij ook een zwembad op het balkon willen hebben, ons balkon is 1,20m breed en ik kom alleen zwembaden van 1,50m of breder tegenLennox schreef:Nou, hij staat hoor! Vandaag even flink verkoeling gezocht, samen erin zelfs, en het balkon zit nog steeds muurvast
xAngela- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 08-07-13
Blokker! Al weet ik de exate maat niet meer, volgens mij is hij wel breder dan 1.20.. Even opgezocht, 2 meter bij 1,50.
En leuk dat je hier via google kwam, kom je verder vaker meekletsen?
Gast- Gast
Ik heb hetzelfde zwembad, bij Kruidvat vandaan! Gelukkig hebben we nu een tuintje, want op ons balkon had hij niet gepast en had ik ook niet gedurfd.. ;)Wel lekker hé? Die van mij staat ook al!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Lennox schreef:Blokker! Al weet ik de exate maat niet meer, volgens mij is hij wel breder dan 1.20.. Even opgezocht, 2 meter bij 1,50.
Ah jammer.. Het wordt toch een peuterbadje voor ons dan, haha!
Ik ben meer een meelezer eigenlijk, maar het forum ziet er gezellig uit
xAngela- Zwijger
Ik heb toevallig vandaag het zelfde bad gekocht bij de blokker voor mijn kinderen, ze vinden hem fantastisch! (moet er zelf niet aan denken om er zelf in te moeten liggen, hahah)
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
xAngela schreef:Ik kwam toevallig via google hier terecht maar waar heb je dit zwembad gekocht? Aangezien wij ook een zwembad op het balkon willen hebben, ons balkon is 1,20m breed en ik kom alleen zwembaden van 1,50m of breder tegenLennox schreef:Nou, hij staat hoor! Vandaag even flink verkoeling gezocht, samen erin zelfs, en het balkon zit nog steeds muurvast
Ik heb misschien iets voor je gevonden:
http://www.cadeaugadget.nl/opblaasbaar-zwembad
misschien als je bij google intikt: opblaasbaar zwembad en dan de maten?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de tip, ik had deze inderdaad ook gevonden en gisteren besteld bij bol.com Het is wel echt een klein badje maar precies genoeg om er lekker even in te dompelen. En hij staat al..
xAngela- Zwijger
Dat ziet er lekker uit!
Mag ik er ook in?
Mag ik er ook in?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Wij wonen op de eerste verdieping, hebben voor N. ook een klein zwembadje op het balkon staan (de bekende blauwe 'schelpzandbak'). Als ik hem leeg wilde laten lopen dan kantel ik hem en laat het water eruit lopen. Het stroom over het balkon naar beneden. Ideaal, aangezien de buurvrouw beneden toch nooit thuis was
De afgelopen dagen, sinds er een nieuwe buurvrouw beneden woont, is het badje nog niet gevuld geweest. Ik denk dat als ik hem nu leeg wil laten lopen ik hem heel langzaam kantel zodat het water langzaam wegloopt in de goot. Het scheelt dat wij een houten vlonder op het balkon hebben. Daar liggen geen plassen water op, maar het komt op het beton onder de vlonders en loopt zo de goot in. Met wat geduld kan ik hem dus rustig leeggooien op het balkon, zonder te 'knoeien' naar beneden.
De afgelopen dagen, sinds er een nieuwe buurvrouw beneden woont, is het badje nog niet gevuld geweest. Ik denk dat als ik hem nu leeg wil laten lopen ik hem heel langzaam kantel zodat het water langzaam wegloopt in de goot. Het scheelt dat wij een houten vlonder op het balkon hebben. Daar liggen geen plassen water op, maar het komt op het beton onder de vlonders en loopt zo de goot in. Met wat geduld kan ik hem dus rustig leeggooien op het balkon, zonder te 'knoeien' naar beneden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Toevallig, ik kwam via google uit op dit topic haha! Wij hebben net bij de Action een zwembad gekocht 1,75x 2,52. Die zijn we nu aan het vullen, maar kreeg toch wat twijfels.
Wij hebben welliswaar een íngebouwd' balkon met ramen. Onder het balkon zitten winkels, dus waarschijnlijk is het gewoon een stevig balkon.. Hoop ik!
Wij hebben welliswaar een íngebouwd' balkon met ramen. Onder het balkon zitten winkels, dus waarschijnlijk is het gewoon een stevig balkon.. Hoop ik!
roosje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 76
Registratiedatum : 09-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zwembad op balkon
» flat/appartement
» Hond op flat
» Hond op flat = zielig?
» Voor wie in een flat woont..
» flat/appartement