Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus)

5 plaatsers

Ga naar beneden

wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus) Empty wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus)

Bericht  Purpleflower do 6 jun 2013 - 18:08

Gister te horen gekregen dat mijn schoonzus gaat scheiden.
Ik wil haar graag namens ons drieën een kaartje sturen.
Maar weet niet wat ik er in moet zetten.


Jullie een idee?
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus) Empty Re: wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus)

Bericht  Nyx do 6 jun 2013 - 18:28

Persoonlijk zou ik geen kaartje sturen. Het voelt wat onpersoonlijk aan. Ik zou liever bellen of nog liever even langsgaan. Maar als dit de enige mogelijkheid is om te laten blijken dat je meeleeft, zou ik haar sterkte wensen, haar vertellen dat je/jullie met haar meeleeft/leven en dat als er iets is ze jullie kan bellen?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus) Empty Re: wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus)

Bericht  June do 6 jun 2013 - 18:42

Ik zou naast persoonlijk contact ook gewoon een kaart sturen. Dat kan iemand lezen wanneer ze wil. Ik zou noemen dat jullie voor haar klaarstaan en dat ze altijd mag bellen/langskomen. En verder ook benoemen dat je met haar meeleeft.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus) Empty Re: wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus)

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 20:44

Ik zou wel een kaartje sturen, de kaartjes die ik kreeg heb ik als heel warm ervaren, en heb ik nog steeds. De teksten varieerden heel erg van zoiets als sterkte en dat ze schrokken van het nieuws, tot een lief verhaaltje over dat het nu moeilijk is maar het geluk me over een tijdje weer toelacht enzo. Je zou ook een toepasselijk gedichtje kunnen zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus) Empty Re: wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus)

Bericht  Purpleflower vr 7 jun 2013 - 5:06

Ik ga morgen even opzoek naar een passende kaart.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus) Empty Re: wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus)

Bericht  Exogenesis vr 7 jun 2013 - 5:34

Een kaartje is altijd goed. Ik zou er opzetten dat jullie er voor haar zijn en aan haar denken. In die trant.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus) Empty Re: wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus)

Bericht  Starla vr 7 jun 2013 - 5:45

Een kaartje vind ik juist persoonlijk (als je er niet alleen sterkte en groeten op zet Wink) Ik zou ook iets liefs er op zetten en dat jullie er zijn als ze jullie nodig heeft.
Ik weet niet of jullie overweg kunnen met haar man maar die zou ik ook een kaartje sturen.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus) Empty Re: wat zet je op een kaartje(scheiding schoonzus)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum