Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

+14
ChocoChip
blondje1313
Caroow
Bosjesvrouw
Alex
silly-one
rapa nui
TNMN
Bliss
May
Le Chat Noir
slaatje
FruttiTutti
Shopelle
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Shopelle wo 2 mei 2012 - 21:48

Hallo meiden,

In het najaar heb ik een bruiloft van de broer van mijn vriend (mijn zwager dus).
Mijn vraag aan jullie: Wat voor cadeau hebben jullie gegeven op de bruiloft van je broer/zus of zwanger/schoonzus?
Wij willen geen of niet alleen een envelop geven omdat dat zo 'standaard' is en ik er toch wel iets bijzonders van wil maken. De wensen van het bruidspaar zijn nog niet bekend.. maar zullen wel richting een envelop gaan.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 21:50

Mijn zusje is nog niet getrouwd maar wij hebben van mijn schoonzus (en gezin) en schoonouders een overnachting gekregen in een huwelijkssuite. Van mijn zusje hebben we toen gewoon geld gekregen maar dat hadden ze verstopt in 100 plastic varkentjes die weer verstopt waren door het gehele huis. Mijn zusje vroeg toen wel of er iets bijzonders was wat we wilden want het liefst had ze iets tastbaarders gegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  FruttiTutti wo 2 mei 2012 - 21:51

Ik heb bij de bruiloft van mijn broer en schoonzus wel geld gegeven, maar wel voor een bepaald doel. Ze wilden graag een mooi, groot wijnrek, maar wilde deze zelf uitzoeken. Mijn geld was dus wel daar specifiek voor bedoeld, en daar hebben ze het ook aan besteed
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 21:54

Ik heb 2/3 jaar terug toen mijn schoonzusje trouwde een witte mand gevuld met witte producten (o.a. witte thee, rijst, witte schuursponsjes, witte kaarsen, lang houdbare melk, tissues, witte washandjes) voor de witte broodsweken. We hebben er ook een Bongo bon voor een gratis ontbijt bijgedaan. Het kwam in totaal op ongeveer €65 uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  slaatje wo 2 mei 2012 - 21:54

Ik zou dan inderdaad, net als Lily heeft gedaan, iets leuks en orgineels bedenken als ze toch een enveloppe mochten vragen. Wij hebben als wens ook een enveloppe, deels om de kosten voor het feest e.d te dekken. Of overleg anders met ze of ze andere wensen hebben dan alleen een enveloppe, kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om iets anders te bedenken dan een enveloppe.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Le Chat Noir wo 2 mei 2012 - 21:55

Ik heb gevraagd of ze wensen hadden en ze wisten niets...toen heb ik een mand gemaakt met allemaal kleine kadootjes die ergens voor stonden 'geluk', 'liefde', 'romantiek' 'wijsheid' etc. Bij 'voorspoed' had ik een spaarvarkentje gevuld met geld, het eigenlijke kado.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 21:56

Ik zou zo'n soort bon geven; http://www.hema.nl/winkel/lekker-weg/culinair/high-tea-(35101200) en dan met geld erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  May wo 2 mei 2012 - 21:57

Ik heb mijn broer en schoonzus ook geld gegeven. Dit geld hebben ze gebruikt om hun grote wens te realiseren, namelijk de adoptie van hun kindjes. Samen met mijn andere broer en schoonzus hebben we er een geldboompje van gemaakt.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 21:57

slaatje schreef:Ik zou dan inderdaad, net als Lily heeft gedaan, iets leuks en orgineels bedenken als ze toch een enveloppe mochten vragen. Wij hebben als wens ook een enveloppe, deels om de kosten voor het feest e.d te dekken.

het ergste is nog dat we tot op heden nog maar 97 varkentjes gevonden hebben van de 100 laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 21:57

Haha, dat is wel erg grappig Lily! Dat wordt het huis op zijn kop gooien laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:00

Lily schreef:
het ergste is nog dat we tot op heden nog maar 97 varkentjes gevonden hebben van de 100 laughcry

Weten ze zelf nog wel waar ze ze verstopt hebben? Ik zou dat voor mezelf namelijk opschrijven smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:01

haha nee dat wisten ze niet meer, en ik zou echt niet weten waar we nog meer zouden moeten zoeken. Ach ze komen vanzelf een keer boven, leuk over een paar jaar als we zo`n varkentje tegenkomen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Shopelle wo 2 mei 2012 - 22:08

@ Lily: Dat is wel een heel orginele om in het huis van het bruidspaar (jullie dus) een heus varkensvee erop los te laten Wink

@ May: De wensboom met jullie idee vind ik prachtig!

Ook lees ik orginele mandjes die ik zeker in mijn achterhoofd ga houden. Nog meer ideeën zijn welkom!Very Happy
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:14


Mijn zusje gaat nog niet trouwen, maar ze zit wel al een beetje te plannen nerd te hinten dat ze over 2 a 3 jaar wel wil trouwen...
Ik wil hun trouwalbum betalen. Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik fotografeer en trouwalbums maak nerd en die zijn vrij duur, dus dat word dan mijn cadeau. Maar ik zou er dan een mooie bon van maken.
Fotograferen doe ik niet op haar dag, maar het lijkt me toch leuk om het album voor haar te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Bliss wo 2 mei 2012 - 22:30

Oh ik lees even mee, ik heb in september ook een bruiloft van de broer van mijn vriend! Heb bijna nooit bruiloften, dus ben totaal clueless qua cadeaus.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:33

Ik heb geen flauw idee wat ik mijn zus en haar man heb gegeven eerlijk gezegt Neutral (en het is pas 3 jaar geleden)

Slechte zus hier haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  TNMN wo 2 mei 2012 - 22:35

Toen de zus van mijn vriend trouwde, hebben we een heel mooi foto album gegeven (handgemaakt, echt ontzettend gaaf) en een giga bos bloemen, met speciale exotische bloemen er in (dit was tijdens het feest wat ze op een andere dag gaven dan de heuse trouwerij).
Wij zijn beide nog student, dus we hadden niet heel veel te besteden maar ik geloof dat ze er super blij mee waren smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  rapa nui wo 2 mei 2012 - 23:58

Ik vind het op zich ook altijd wel mooi als er meer zussen/broers zijn om samen een "blijvend" cadeau te geven in overleg met het bruidspaar, bv een bestekcasette of servies. Iets wat ze zelf misschien niet zo snel zullen kopen maar wat ze wel graag willen hebben.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  silly-one do 3 mei 2012 - 0:03

Mijn oudste zus wilde een totaal nieuw servies. Die hebben bij een winkel een servies uitgekozen en ik heb daar wat van betaald. Uiteindelijk kregen ze een week voor de bruiloft nog een belletje van de winkel dat het hele servies wat ze hadden uitgekozen betaald was en dat er nog geld over was. Dus konden ze nog meer uit kiezen ( de ceremoniemeesters wisten hier van).
Bij mijn andere zus kreeg ik een half jaar voor jaar bruiloft een borduurwerk wat ze nog had liggen en toch niet zou maken. Deze heb ik geborduurd en daarin hun namen en trouwdatum gezet. Ingelijst en dat was hun cadeautje.

Een vriendin van mij trouwt volgende week en ze wil het liefste geld, maar dat vind ik niet leuk om te geven, dus ik ben nu nog wat aan het bedenken om te geven.
Ik vond het mandje van Birgit wel heel leuk, voor de witte broodsweken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Alex do 3 mei 2012 - 0:12

Mijn zusje gaat in september/oktober trouwen en ik weet dus ook niet wat ik zal geven. Ik zie hier wel leuke dingen voorbij komen, even volgen voor inspiratie Wink
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Bosjesvrouw do 3 mei 2012 - 0:27

Mijn zus en zwager zijn vorig jaar getrouwd.
Zij wouden graag een koffiemachine. Mijn zwager is beetje moeilijk in dat soort dingen.
Dus we hebben hun geld gegeven.

Maar voordat ze het geld kregen moesten ze binnen een paar weken opdrachten doen en daar eem foto van maken. 1 van die opdrachten was geef elkaar een kus boven op de martini toren.
En nog meer gekken opdrachten. In de trouwkleren
Maar door weinig tijd en mijn zus was.zwanger hebben ze de foto's gefotoshopt.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Caroow do 3 mei 2012 - 0:29

Mijn schoonzus gaat over een maand ook trouwen, en ik ben er nog niet over uit wat we gaan geven. Ze willen geld, maar ik vind alleen geld ook zo suf. Ik denk wel dat ze het zelf niet erg vind om alleen maar geld te krijgen ipv minder geld en een cadeau..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  blondje1313 do 3 mei 2012 - 0:53

Wij hebben schoonzus en man geld gegeven, want dat hadden ze het liefst. Van hen hebben we ook geld terug gekregen op onze eigen bruiloft.

Van mijn broers en hun vriendinnen hebben we een weekendje weg met zijn 6'en gehad, erg gezellig!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  ChocoChip do 3 mei 2012 - 0:57

Mijn zusje wou ook geen geld geven, wij zelf hadden niets te wensen, dus heeft ze op een creatieve manier laten weten dat we op haar kosten naar een privé sauna mogen incl hapjes en drankjes.
Zelf waren we ook niet van de enveloppen en hoefden we ook echt niets,maar toch geven mensen envelop en hebben daar iets tastbaars van gekocht. Geen feest mee afbetaald.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Sarah1985 do 3 mei 2012 - 1:05

wij hadden de broer van mijn man geld gegeven dat wouden ze graag.

Wij hadden van mijn broers een zonnewijzer gekregen
en van mijn ouders een mooie klok
schoonouders nachtkastjes
Broer man het trouwalbum
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum