buik na zwangerschap van tweeling, schrikbarend?
+8
Charles
Mamsie
Coco
_Lana_
Aoi
studiebol
Slakje
MamaCa
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
buik na zwangerschap van tweeling, schrikbarend?
Hoi hoi!
Ben ik de enige hier die bang is voor striemen en huidoverschot, na de zwangerschap?? heb al 2 kindjes en mn buik is redelijk normaal gebleven. Wel iets uitgerekt en wat dikker maar niet storend vind ik zelf.
Nu ben ik zwanger van een tweeling en mn buik groeit heel hard, en ben nog maar op de helft. Ben bang hoe het aan het eind vd zwangerschap moet zijn...!
Wat kan ik allemaal uit voorzorg doen om mn buik zo mooi mogelijk te houden?? creme's zoals bio oil, helpt dat echt? en sporten? ik denk aan zwemmen moet alleen nog n leuke tankini vinden. Zal dit ook bijdragen?
Mama's met tweelingen; hoe was jullie buik na de zwangerschap??
Groetjes!
Ben ik de enige hier die bang is voor striemen en huidoverschot, na de zwangerschap?? heb al 2 kindjes en mn buik is redelijk normaal gebleven. Wel iets uitgerekt en wat dikker maar niet storend vind ik zelf.
Nu ben ik zwanger van een tweeling en mn buik groeit heel hard, en ben nog maar op de helft. Ben bang hoe het aan het eind vd zwangerschap moet zijn...!
Wat kan ik allemaal uit voorzorg doen om mn buik zo mooi mogelijk te houden?? creme's zoals bio oil, helpt dat echt? en sporten? ik denk aan zwemmen moet alleen nog n leuke tankini vinden. Zal dit ook bijdragen?
Mama's met tweelingen; hoe was jullie buik na de zwangerschap??
Groetjes!
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10
Re: buik na zwangerschap van tweeling, schrikbarend?
Cremes helpen weinig tegen striemen. Ze zijn goed om je huid te hydrateren, maar meer ook niet. Het krijgen van striemen is genetisch bepaald. En zwemmen is sowieso goed voor je. Lekker ontspannend!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik ben al niet echt slank van mezelf dus had al een buikje. En nu id die eigenlijk hetzelfde als voor de zwangerschap.
Ik had geen striae gekregen maar tijdens het persen is er een klein stukje huid waar je dat op ziet. Ik ga er vanuit dat het door het persen komt want s'ochtends zat het er nog niet:-)
Ik had geen striae gekregen maar tijdens het persen is er een klein stukje huid waar je dat op ziet. Ik ga er vanuit dat het door het persen komt want s'ochtends zat het er nog niet:-)
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Bij mij scheurde het bij mijn tweede flink (veel grotere buik). Ik heb nooit gesmeerd, geloof er niet in eigenlijk.
Weet je al welke geslacht(en) jullie tweeling heeft?
Weet je al welke geslacht(en) jullie tweeling heeft?
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
studiebol schreef:Ik ben al niet echt slank van mezelf dus had al een buikje. En nu id die eigenlijk hetzelfde als voor de zwangerschap.
Dit zijn echt helemaal mijn woorden.
Hier echt precies hetzelfde!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wil je het echt weten?
Ik ben bevallen met 38+3 en ben met 27 of 28 weken door de gyn er al voor gewaarschuwd zodat ik er psygisch op voorbereid was dat het niet zo fraai zou zijn...
Ik ben bevallen met 38+3 en ben met 27 of 28 weken door de gyn er al voor gewaarschuwd zodat ik er psygisch op voorbereid was dat het niet zo fraai zou zijn...
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik had dan wel geen tweeling maar bij de laatste wel de omvang van een tweeling buik. Ja ik heb wat striemen en vel over maar verder valt het erg mee. Ik denk dat aanleg ook heel bepalend is.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Hey! Ik heb ook twins van nu 10 maanden en was ruim 40 kilo aangekomen. Maar mijn buik valt eigenlijk wel mee. Ik heb geen striemen, een klein stukje heeft wat witte streepjes maar dat zie je alleen als je heel goed kijkt. Ik heb wel als ik buk 'rimpelvel'. Maar ik had veeeel erger verwacht en geef hij vooral tijd!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Jennifer lopez heeft destijds toch ook een tweeling gekregen, zie je niks meer van.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had een enorme buik (met 35+6 bevallen en ze waren 5 en 6 pond, en ivm diabetes had de ene enorm veel vruchtwater), en dat komt ook nooit meer goed. Huidoverschot door de scheuren, daar doe je niks aan (behalve een operatie), trainen of smeren helpt helaas echt niet.
Gast- Gast
Striae had ik al bij de eerste, bij de tweede en de tweeling kon dat al bijna niet meer erger worden. Ook niet gebeurd verder, alleen heel iets verder naar boven toe gescheurd. Ik heb hele dikke strepen dus ook echt vel teveel, maar ben ook al wat steviger dus het valt niet extreem op ofzo.
Dat veloverschot is weinig aan te doen, op een correctie na dan. Toen ii na de tweeling ruim 10 kilo minder woog dan nu had ik uiteraard ook nog een buikje door dat veloverschot.
Dat veloverschot is weinig aan te doen, op een correctie na dan. Toen ii na de tweeling ruim 10 kilo minder woog dan nu had ik uiteraard ook nog een buikje door dat veloverschot.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ppffff oke, dus bij iedereen heel verschillend, ik ben zelf klein en slank van mezelf en ben nu al best heel dik, mn buik staat echt al gespannen. Nouja kan niks meer doen dan afwachten haha.
Coco als ik jouw verhaal lees, moet het bij jouw wel heel erg zijn. Zit je er erg mee? of heb je zoiets van; nouja toe maar maakt niet uit?
Kijk het maakt me niet heel veel uit want je krijgt er iets heel moois voor terug maar toch...
ik krijg trouwens 2 meiden! leuk, want heb al 2 boys:)
Coco als ik jouw verhaal lees, moet het bij jouw wel heel erg zijn. Zit je er erg mee? of heb je zoiets van; nouja toe maar maakt niet uit?
Kijk het maakt me niet heel veel uit want je krijgt er iets heel moois voor terug maar toch...
ik krijg trouwens 2 meiden! leuk, want heb al 2 boys:)
MamaCa- Fluisteraar
Ik stoor mij altijd een beetje aan het "je hebt er wat moois voor terug". Veel verklaren mij voor gek, maar ik ga wel voor een buikwandcorrectie. Mijn tijgerprint boeit mij echt niet, maar die huid wel en dat verrimpelde. Ik ben 28, geen 78. Buiten dat het gewoon lelijk is jeukt het ook enorm en heb ik regelmatig wondjes. Ik word er niet gelukkig van en kan ook niet denken "ik heb er wat moois" voor terug. Ik wil alleen nog graag 1 of 2 keer zwanger zijn. Na de laatste keer ga ik zodra de bv voorbij is onder het mes.
Wellicht komt het omdat ik altijd al wat te zwaar was dat ik er moeite mee heb. Het jaar voor mijn zwangerschap was ik juist topfit en goed in vorm en zoveel gelukkig dan alle jaren ervoor en voel ik mij weer terug bij af.
Wellicht komt het omdat ik altijd al wat te zwaar was dat ik er moeite mee heb. Het jaar voor mijn zwangerschap was ik juist topfit en goed in vorm en zoveel gelukkig dan alle jaren ervoor en voel ik mij weer terug bij af.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Dames, is dit een mooi moment om de tweelingdraagzak/wisseltrofee verder te geven?
Charles- Kletskop
Ik snap je hoor coco! Ik baal ook best/ben onzeker. En menen zeggen goedbedoeld Direct: gewoon die bikini aan, niks van anderen aantrekken. Maar IK voel me niet prettig, die anderen daar kan ik nog wel mee leven. Geef je dus groot gelijk!
Charles- Kletskop
Mamaca, leuk zeg! Twee meiden!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik herken je angst maar al te goed.. Ik ben nu 29 kilo aangekomen met bijna 32 weken van een drieling
Mijn buik is echt enorm, helaas! Maar alleen nog strepen aan de zijkant gelukkig. De vorige keren sprong ik weer redelijk terug in model maar nu moet ik het ook maar afwachten..
Leuk 2 meisjes! Zo heb je van beide geslachten 2
Mijn buik is echt enorm, helaas! Maar alleen nog strepen aan de zijkant gelukkig. De vorige keren sprong ik weer redelijk terug in model maar nu moet ik het ook maar afwachten..
Leuk 2 meisjes! Zo heb je van beide geslachten 2
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben gelukkig dus niet de enige die er echt wel mee zou zitten... ik wil gewoon me fijn voelen in mn lichaam en gewoon naar het strand enzo kunnen. De striemen vind ik ook niet zo erg, maar idd de rimpels! ben nu met de bio oil begonnen, ben 21 wkn en heb er al best veel... balen maar ja. Weet niet of het helpt maar baat het niet schaadt het niet.
Ja 2 meiden vind ik ook leuk! voor de afwisseling, moet nog erg wennen aan al het roze wat ik krijg:) even omschakelen he?
Bloempjuh: jeetje jij 5 straks... was je niet enorm geschrokken 3ling? pffff weet nog hoe ik schrok bij n tweeling in het begin, twijfels over wel of geen 3e, komt er ook n 4e. Bij jouw is het van 2 naar 5.. Kreeg jij nu n echte meidengezin? of haal ik je met iemand door de war?
Ja 2 meiden vind ik ook leuk! voor de afwisseling, moet nog erg wennen aan al het roze wat ik krijg:) even omschakelen he?
Bloempjuh: jeetje jij 5 straks... was je niet enorm geschrokken 3ling? pffff weet nog hoe ik schrok bij n tweeling in het begin, twijfels over wel of geen 3e, komt er ook n 4e. Bij jouw is het van 2 naar 5.. Kreeg jij nu n echte meidengezin? of haal ik je met iemand door de war?
MamaCa- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Je buik bij tweede zwangerschap
» keiharde buik (geen zwangerschap)
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Wanneer zwangerschapsreportage bij een tweeling?
» Kraamcadeau tweeling
» keiharde buik (geen zwangerschap)
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Wanneer zwangerschapsreportage bij een tweeling?
» Kraamcadeau tweeling
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: