Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat deden jullie tijdens je verlof?

+24
Ella
*Lookie*
M-G
Parel
Printje
sanne-84
snoezel
Jezzie
Snoes
Silke
LDJ
Aimee
SarahKey
Shisha
Dikkie Dik
M@niek
kwak
Slakje
Laurientje
Ayla
Annemie
Happydobby
Star007
Caroow
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? - Pagina 2 Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  *Lookie* do 6 jun 2013 - 23:46

Ik was nog maar net met verlof toen mijn bloeddruk ineens heel erg steeg (is uiteindelijk ook op zwangerschapsvergiftiging uitgelopen). Ik moest dus rust houden, jammer want ik had allerlei plannen (knuffeltjes naaien, shoppen etc). Uiteindelijk dus alleen licht huishoudelijke klusjes en ik keek tv of las een boek. Mijn zoon werd ook al heel snel geboren toen, 2,5 wk voor de uitgerekende datum. Ik heb daardoor na de bevalling nog wel lekker lang verlof gehad en dus wel goed van mijn zoontje en de kraamtijd kunnen genieten.

Maar om even wat activiteiten te bedenken: filmpje, zwemmen, familiebezoek, babykleertjes wassen, ziekenhuistas inpakken, iets knutselen voor je kindje, lekker uitgebreid koken voor je man/vriend, lezen.. Voel je je nog fit genoeg om het een en ander te ondernemen?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? - Pagina 2 Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Ella vr 7 jun 2013 - 22:32

Veel geslapen, de laatste dingen in orde maken, veel nog naar vrienden geweest, lekker relaxen, filmpjes kijken
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? - Pagina 2 Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Silver vr 7 jun 2013 - 22:35

Mijn 'verlof' is al begonnen. Nouja ik zit met 30 weken al thuis. (WW) ik sport veel, onderneem veel met vriendinnen die wel toevallig vrij zijn op een doordeweekse dag. Heb gister toevallig alle babywas aan de kant gewerkt. En probeer mezelf te vermaken door te lezen enzo, al moet ik zeggen dat ik daar 9 van de 10 keer ook slaperig van wordt dus niet veel verder kom. Ik zal de rest van de tips ook eens doorlezen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? - Pagina 2 Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Zenna za 8 jun 2013 - 2:04

Silver schreef:Mijn 'verlof' is al begonnen. Nouja ik zit met 30 weken al thuis. (WW) ik sport veel, onderneem veel met vriendinnen die wel toevallig vrij zijn op een doordeweekse dag. Heb gister toevallig alle babywas aan de kant gewerkt. En probeer mezelf te vermaken door te lezen enzo, al moet ik zeggen dat ik daar 9 van de 10 keer ook slaperig van wordt dus niet veel verder kom. Ik zal de rest van de tips ook eens doorlezen.

Pff ja sporten moet ik echt niet meer aan denken! En verder lees ik ook veel en doe wat dingetjes in het huishouden. Het idee van een spelletjesverslaving op te bouwen (van snoezel?) Vond ik ook wel een hele goeie! Ik denk dat ik dat maar eens moet gaan doen.. :-D
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? - Pagina 2 Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Teddyaapje za 8 jun 2013 - 2:26

Geniet zoveel je kan van je verlof! Ik besef me nu pas hoe relaxed ik het toen eigenlijk had! Nu heb ik vanaf volgende week ook verlof, maar dan ben ik wel bezig met T. Waarschijnlijk is een werkdag minder vermoeiend Very Happy

Ga er zoveel mogelijk uit, als je dat nog kan. Want die vrijheid om te gaan en staan waar je wil is straks voor een groot deel weg.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? - Pagina 2 Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Silver za 8 jun 2013 - 3:14

Zenna schreef:
Silver schreef:Mijn 'verlof' is al begonnen. Nouja ik zit met 30 weken al thuis. (WW) ik sport veel, onderneem veel met vriendinnen die wel toevallig vrij zijn op een doordeweekse dag. Heb gister toevallig alle babywas aan de kant gewerkt. En probeer mezelf te vermaken door te lezen enzo, al moet ik zeggen dat ik daar 9 van de 10 keer ook slaperig van wordt dus niet veel verder kom. Ik zal de rest van de tips ook eens doorlezen.

Pff ja sporten moet ik echt niet meer aan denken! En verder lees ik ook veel en doe wat dingetjes in het huishouden. Het idee van een spelletjesverslaving op te bouwen (van snoezel?) Vond ik ook wel een hele goeie! Ik denk dat ik dat maar eens moet gaan doen.. :-D

Nu mijn buik (eindeljk!) wat dikker wordt sport ik ook niet elke dag meer. En die spelletjesverslaving is idd wel een goeie. Ik heb nu bijv vanmiddag niet ook niet de babywas gestreken maar heerlijk in het zonnetje gelegen. Oftewel slapen haha..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? - Pagina 2 Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Filoria za 8 jun 2013 - 6:53

Oh ja, je vervelen... hoe voelt dat ookalweer? Laughing
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? - Pagina 2 Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Zenna za 8 jun 2013 - 8:42

Filoria schreef:Oh ja, je vervelen... hoe voelt dat ookalweer? Laughing

Héél saai! smile
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? - Pagina 2 Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum