Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koopgedrag tijdens verlof

+12
Bimbam
CCC
Susan
Paper Crown
Puggle
smooch
kwak
Fearie
Flip Fluitketel
Sanne
Printje
Flower_L
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Flower_L ma 26 nov 2012 - 10:20

Kochten cq kopen jullie meer tijdens jullie verlof? Morgen komen hier vier schoendozen voor l binnen ( twee gaan retour ) en woensdag wat spul vd babydump....net besteld.

Het zijn geen onzinaankopen, maar kom er nu pas echt aan toe om leuke schoenen voor l uit te zoeken bijvoorbeeld.

Herkenbaar? Meer kopen tijdens verlof?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 10:23

Ik vrees dat het antwoord volmondig JA wordt hahaha. Moet toch iets doen hahaha en aangezien ik van jullie hier moet gaan winkelen geef ik bij manlief mooi het forum de schuld angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Sanne ma 26 nov 2012 - 10:24

Nee, dat viel wel mee. Ik heb alleen nog gekocht wat nog nodig was en verder niets. Sowieso had ik geen zin om naar de winkels te gaan en uren in m'n uppie door de stad te zwerven. Mijn koopgedrag valt altijd wel mee, zeker wat kleding betreft. Als ik zie hoeveel kleren de meeste kinderen hier hebben, dan heeft mijn dochter wel pech met mij als moeder haha. Ik moet binnen een week toch echt wassen, anders heeft dochter geen schone kleren. Maar dat even terzijde...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Flip Fluitketel ma 26 nov 2012 - 10:28

Nee, valt wel mee eigenlijk. Nou moet ik ook zeggen dat zowel J. als de baby genoeg kleren hebben. En door onverwachte uitgaven de laatste maanden was het ook niet echt mogelijk. Maar zit voorlopig nog in mijn verlof dus nog genoeg tijd om geld uit te geven.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Fearie ma 26 nov 2012 - 10:30

Nee, want ik was veel te moe om te winkelen en lette wel erg op de uitgaven (nu nog steeds). Dus heb echt alleen veel hoog nodig spul gekocht.

@Sanne , hier hetzelfde hoor qua kleding. D heeft niet veel kleding, maar wel genoeg. Ik was 1x in de week voor hem en daar red ik het tot nu toe prima mee.
Vind het ook zonde om de kast vol te hebben liggen met dingen die hij amper, dan wel 1x aangehad heeft.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 10:33

mmmm volgens mij hoef ik een maand niet te wassen en zelfs dan heeft R nog (boven)kleding Embarassed Embarassed Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  kwak ma 26 nov 2012 - 10:43

ik moet me aan mijn weekbudget houden Koopgedrag tijdens verlof 1270000679haha...
dus extreem veel shoppen zou het wel niet worden maar dat deed ik bij D. ook niet. Ik was meer van het lange uitslapen en het niksen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 10:44

Mmm lang uitslapen zie ik met R niet gebeuren....sowieso mag mijn verlof echt heel heel anders zijn als bij R.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  smooch ma 26 nov 2012 - 10:45

Jaa het is echt heel erg, ik blijf geld uitgeven. Ik heb sowieso een gat in m'n hand en dat is tijdens mijn verlof alleen maar erger geworden. Moet wat te doen hebben he haha
Ik denk als ik straks weer ga werken het minder wordt want dan heb ik minder tijd.
Maja dan heb je altijd nog shoppnline smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Puggle ma 26 nov 2012 - 10:47

smooch schreef:Jaa het is echt heel erg, ik blijf geld uitgeven. Ik heb sowieso een gat in m'n hand en dat is tijdens mijn verlof alleen maar erger geworden. Moet wat te doen hebben he haha
Ik denk als ik straks weer ga werken het minder wordt want dan heb ik minder tijd.
Maja dan heb je altijd nog shoppnline smile

Helemaal +1 Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Paper Crown ma 26 nov 2012 - 10:48

Ik zou niet weten wát ik nog meer zou kunnen kopen. Als laatste op 't lijstje stonden luiers en ook die zijn binnen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Flower_L ma 26 nov 2012 - 10:50

Gaat ook niet enkel om babyspul. Meer of je de tijd die je nu extra hebt, meer gebruikt om dingen te kopen...voor baby jezelf man huis konijn etc.


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  kwak ma 26 nov 2012 - 10:51

Printje schreef:Mmm lang uitslapen zie ik met R niet gebeuren....sowieso mag mijn verlof echt heel heel anders zijn als bij R.

o, ja hier word het ook zeker anders! kan alleen nog maar op dinsdag even lang slapen en bijkomen want dan gaat D. de hele dag naar de gastouder. Ik kleed haar wel aan en dan brengt mijn man haar weg en dan duik ik mijn nest weer in haha!

ik denk dat ik nu veel met D. weg ga. Vandaag hebben we bij de hema geluncht want je moet toch wat he, als je thuis zit en je verveelt Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 10:55

hahahha Kwak

Hier is het zelfs zo erg, en dan heb ik nog niet eens verlof...dat wanneer ik zeg we gaan even naar het winkelcentrum R roept jaaaaaaaaa de hema cakejes eten angel angel angel

manlief denkt volgens mij dat ik serieus iedere dins en woensdag daar te vinden ben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Paper Crown ma 26 nov 2012 - 10:55

Flower_L schreef:Gaat ook niet enkel om babyspul. Meer of je de tijd die je nu extra hebt, meer gebruikt om dingen te kopen...voor baby jezelf man huis konijn etc.


O,zo! Nou in dat geval.. Ik heb vandaag zelfs kleding voor mijn man besteld! Ik ging uit frustratie bij mannen kijken, hij is dus een winterjas en trui van Replay rijker smile
Dus ja! Als ik trouwens niet online wil shoppen geef ik onze rabo readers mee met
mijn man. Werkt goed want ik kan me lastig beheersen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Susan ma 26 nov 2012 - 10:58

Paper Crown schreef:
Flower_L schreef:Gaat ook niet enkel om babyspul. Meer of je de tijd die je nu extra hebt, meer gebruikt om dingen te kopen...voor baby jezelf man huis konijn etc.


O,zo! Nou in dat geval.. Ik heb vandaag zelfs kleding voor mijn man besteld! Ik ging uit frustratie bij mannen kijken, hij is dus een winterjas en trui van Replay rijker Koopgedrag tijdens verlof 561177
Dus ja! Als ik trouwens niet online wil shoppen geef ik onze rabo readers mee met
mijn man. Werkt goed want ik kan me lastig beheersen.

Ik zie nu voor me dat je man tijdens zijn werk stiekem online gaat shoppen en zijn pakjes op zijn werk laat bezorgen en als jij slaapt uit de auto gaat halen. En jij je maar afvragen of je last hebt van zwangerschapsdementie omdat je je al die kleren niet kunt herinneren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  kwak ma 26 nov 2012 - 10:59

haha, slimme R! D. riep vandaag heel blij toen ik zei dat we bij de hema gingen eten "joepie, snoepjes eten'!!
zij krijgt altijd een versierpannekoek daar en een flesje fristi en madammeke is helemaal gelukkig.

ik moet trouwens wel eerlijk toegeven dat als ik straks verlof heb mijn nesteldrang ook gaat komen dus dan verzin ik vast nog dingen die ik MOET hebben omdat dat handig is.
Ik zit nu steeds te denken om een vis te kopen omdat D. dat zo leuk vind, ik denk alleen dat onze kat er ook blij mee is Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 11:00

hahahaha ik wil ook een vis voor R al denk ik dat het hem weinig gaat boeien hahahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  kwak ma 26 nov 2012 - 11:01

ach, het staat toch ook leuk z'n vaas met wat groen en een oranje vis Koopgedrag tijdens verlof 827601
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 11:04

kwak schreef:ach, het staat toch ook leuk z'n vaas met wat groen en een oranje vis Koopgedrag tijdens verlof 827601

hahaha ja dat een beetje heen en weer zwemt. Hebben onze katten ook weer wat afleiding hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  kwak ma 26 nov 2012 - 11:06

ja, hebben die beestjes ook wat te doen! en printje om de dag weer een nieuwe vis kopen... haha
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 11:09

kwak schreef:ja, hebben die beestjes ook wat te doen! en printje om de dag weer een nieuwe vis kopen... haha

Precies en weer een activiteit erbij voor in mijn verlof hahahahaha dankzij jullie hier ga ik het helemaal overleven hahahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Paper Crown ma 26 nov 2012 - 11:14

Susan schreef:
Paper Crown schreef:
Flower_L schreef:Gaat ook niet enkel om babyspul. Meer of je de tijd die je nu extra hebt, meer gebruikt om dingen te kopen...voor baby jezelf man huis konijn etc.


O,zo! Nou in dat geval.. Ik heb vandaag zelfs kleding voor mijn man besteld! Ik ging uit frustratie bij mannen kijken, hij is dus een winterjas en trui van Replay rijker Koopgedrag tijdens verlof 561177
Dus ja! Als ik trouwens niet online wil shoppen geef ik onze rabo readers mee met
mijn man. Werkt goed want ik kan me lastig beheersen.

Ik zie nu voor me dat je man tijdens zijn werk stiekem online gaat shoppen en zijn pakjes op zijn werk laat bezorgen en als jij slaapt uit de auto gaat halen. En jij je maar afvragen of je last hebt van zwangerschapsdementie omdat je je al die kleren niet kunt herinneren.
Haha nee J. heeft een hekel aan online shoppen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  kwak ma 26 nov 2012 - 11:14

je verlof vliegt zo voorbij... ik zou persoonlijk wel steeds een andere dierenwinkel zoeken want 4 week lang om de dag bij dezelfde winkel aan komen zetten voor een nieuwe vis zou ik niet meer durven na 3x Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 11:15

kwak schreef:je verlof vliegt zo voorbij... ik zou persoonlijk wel steeds een andere dierenwinkel zoeken want 4 week lang om de dag bij dezelfde winkel aan komen zetten voor een nieuwe vis zou ik niet meer durven na 3x Wink

hahaha das een goeie tip haha...arme visjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koopgedrag tijdens verlof Empty Re: Koopgedrag tijdens verlof

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum