Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat deden jullie tijdens je verlof?

+24
Ella
*Lookie*
M-G
Parel
Printje
sanne-84
snoezel
Jezzie
Snoes
Silke
LDJ
Aimee
SarahKey
Shisha
Dikkie Dik
M@niek
kwak
Slakje
Laurientje
Ayla
Annemie
Happydobby
Star007
Caroow
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Zenna wo 5 jun 2013 - 20:31

Zoals de titel al zegt: wat deden jullie tijdens je verlof toen je nog zwanger was en dan bedoel ik vooral van de eerste.
Ik heb het vreselijk druk gehad met mijn opleiding en verlangde verschrikkelijk naar vrije tijd. Sinds afgelopen vrijdag heb ik dan eindelijk verlof ingepland. Het is heerlijk weer dus dat lijkt ideaal maar.... Ik verveel me kapot! Iedereen is aan het werk en de stad ben ik nu al zoveel geweest.. daarom ben ik benieuwd wat jullie zoal deden!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Caroow wo 5 jun 2013 - 20:36

Van week 33 tot 37 mocht ik niks doen, toen heb ik veel gepuzzeld en spelletjes op de laptop gedaan. Toen ik weer wat mocht doen poetste ik dagelijks het hele huis. Het was echt koud buiten dus ik ging niet naar de stad ofzo, ik mocht niet meer fietsen van mijn vriend en moeder omdat het zo glad was steeds.

En toen was het al heel snel de uitgerekende datum en was ik heel chagrijnig omdat ik me zo verveelde en ik vast nog zo lang moest wachten. 24 uur later is hij geboren.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Star007 wo 5 jun 2013 - 20:48

Slapen, bankhangen, tv kijken, bij mijn moeder op visite, laptoppen, nog maar een dutje...
Maar ook alles poetsen en de was bijhouden.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Happydobby wo 5 jun 2013 - 21:02

Films kijken, het huishouden, en gewoon rustig aandoen vanwege mijn bekken. Ik heb me in elk geval niet verveeld.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Annemie wo 5 jun 2013 - 21:02

Ik ben met 36 weken met verlof gegaan en met 37 weken bevallen. Ik heb toen een beetje gelezen, huishouden gedaan en ik was van plan de enveloppen voor de geboortekaartjes te schrijven, maar daar is toen niks meer van gekomen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Ayla wo 5 jun 2013 - 21:11

Hier ook gewoon rustig aan gedaan, alles in orde maken voor de baby (wassen en strijken enz.). En ook gewoon het huishouden doen. Kan me niet herinneren dat ik.me verveelt heb.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Laurientje wo 5 jun 2013 - 21:12

Bankhangen, fietsen met de hond, koffie drinken her en der, schoonmaken voor zover dat nog ging, was bij houden, shoppen veel shoppen..maar dan vooral online omdat lopen niet zo meer ging. Embarassed
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Slakje wo 5 jun 2013 - 21:13

Alles in orde maken voor de baby, huishouden hier en daar, televisie kijken, overdag ook veel slaap inhalen.

Nu houd ik mij veel bezig met forummen, breien, films kijken en spelen met Louise. Als ik een goede dag heb durf ik ook even de stad in te gaan. Vandaag ga ik ook een terrasje doen met een vriendin die verlofuren opneemt en morgenavond heb ik afgesproken met iemand van het d&vforum.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  kwak wo 5 jun 2013 - 21:15

ik deed boodschappen in fases, half uur boodschappen, terug naar huis, uur bijkomen en weer op pad. was zo vreselijk moe op het eind. dus zo vulde ik al een halve dag. deed altihd een muddag dutje en beetje huishouden en internetten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Zenna wo 5 jun 2013 - 21:23

Oké, dat was ook wel een beetje wat ik allemaal al had bedacht.. bedankt voor jullie antwoorden!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  M@niek wo 5 jun 2013 - 21:25

Veel slapen, huishouden, genieten van de zon, shoppen. Ik vond het heerlijk!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Dikkie Dik wo 5 jun 2013 - 21:53

Veel hangen en slapen. Het huishouden, internetten, lezen. Babykleertjes wassen.
Ik kon gewoon niet zo veel. Ik ging begin januari met verlof..en het was alleen maar koud, sneeuw en glad. Ik durfde ook niet zo goed naar buiten, veel te bang uit te glijden. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet zo de behoefte had om naar buiten te gaan.
In het weekend "liet" mijn man mij dan even "uit" dan gingen we een stukje wandelen..een half uur trok ik al bijna niet..zeker op het laatst..
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Shisha wo 5 jun 2013 - 22:05

Ik ben begonnen met de babykleertjes wassen, kast inrichten, shoppen, laaste dingetjes halen etc. Toen dat allemaal klaar was heb ik mijn eigen kledingkast weer eens uitgemest, ik heb 2 seizoenen Criminal minds gekeken, stuk of 3 boeken gelezen, beetje forummen, tv kijken, spelletjes spelen op de xbox/computer.
Inmiddels ben ik daar allemaal wel op uitgekeken en kan ik mij ook bijna nergens meer op concentreren. Ik verveel mij nu dan ook best wel. Momenteel slaap ik uit, ga ik 's middags vaak uitgebreid in bad, doe een dutje op de bank, doe lichte dingen in het huishouden, beetje forummen en doe samen met mijn man de boodschappen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  SarahKey wo 5 jun 2013 - 22:24

Ik had verlof midden in de winter en mocht niet meer lopen. Fietsen kon ik ook niet meer ivm gladheid. Dus ik zat echt aan huis gekluisterd. Heb eindeloos zitten puzzelen. Puzzels van 1000 stukjes. En ik heb een naaimachine toen aangeschaft en zelf dingen gemaakt voor de baby. Naamslinger etc. En een canvasdoek gemaakt met zijn naam erop en dat soort knutseldingen.
En scrappen/kaarten maken/films kijken/boeken gelezen/150 keer alle babykleertjes opnieuw opgevouwen. Gelukkig ben ik met 39 weken bevallen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Aimee wo 5 jun 2013 - 23:12

Slapen, slapen en nog een beetje slapen Sad
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  LDJ wo 5 jun 2013 - 23:50

Veel slapen. Het huishouden, zorgen dat alles in orde kwam voor de baby.
Op bezoek bij ouders, vriendinnen of hun hier uitnodigen.
Vooral veel tijd voor mijzelf ook.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Silke do 6 jun 2013 - 0:09

Ik heb de eerste keer vooraf geen verlof gehad. De tweede keer heb ik het vooral in het ziekenhuis doorgebracht, en daar verveelde ik me behoorlijk.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Zenna do 6 jun 2013 - 0:47

Ja ik doe ongeveer wel dezelfde dingen hoor. Het probleem id dat ik gewoon nog goed in mijn energie zit.. als ik overdag ga slapen ben ik 's nachts wakker. Helaas ontbreekt bij mij elk spoor van nesteldrang dus is het huishouden een vervelende verplichting. En voor baby ligt alles gewassen én gestreken klaar. Ik heb geen tuin dus kan niet in de zon gaan zitten..
Ha ha wat een zeikerd ben ik toch.. ik lees wel héél veel. Heerlijk!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Snoes do 6 jun 2013 - 1:33

Ik voelde me ook nog prima toen ik met zwangerschapsverlof ging. Heb dan ook zowat elke dag het huis gepoetst en andere klusjes gedaan. Ik verveelde me nooit, wist me altijd wel te vermaken en vond mijn verlof ook supersnel gaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Jezzie do 6 jun 2013 - 1:54

Mijn verlof was midden in de zomer. Ik heb veel in de tuin zitten lezen.
Vaak deed ik 's ochtends een beetje huishouden of boodschappen en dan 's middags lekker zitten lezen of binnen tv kijken.
Of ik ging even bij mijn ouders langs.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  snoezel do 6 jun 2013 - 5:30

Haha, ben blij te lezen dat ik niet de enige ben geweest die veel geslapen heeft in die periode.
Ik weet nog heel goed de eerste dag van mijn verlof, ik wist van narigheid niet wat ik moest doen. Ik had er echt naar uitgekeken, maar op het moment suprême, voelde ik me zo doelloos. Alles wat ik vandaag niet deed, zou morgen ook kunnen, of de dag daarna, of de dag daarna... Brr...
Uiteindelijk me prima vermaakt. Babywas gedaan en veeellll geklust en gehobbied. Veel geknutseld voor in het babykamertje, gordijntjes, lampjes, hemeltje... Ik was zwanger met 30', dus verder veel in de tuin gehangen, in het zwembadje gezeten om af te koelen, wat boeken gelezen en een spelletje op de game-boy uit zitten spelen... Laughing
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  sanne-84 do 6 jun 2013 - 9:44

Planning was om lekker rustig aan te doen (candy crush smile had wat filmpjes en series in huis) met de hond te wandelen, alles in huis grote beurt geven
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Printje do 6 jun 2013 - 9:49

hahha me dood vervelen, forummen en op reep met R. En bij R had ik vooral in de planning dat ik lekker ging winkelen, films kijken etc maar toen werd man doodziek en bestond mijn verlof uit van en naar het ziekenhuis gaan.


Je zult wel herinneren hoe blij ik was met de start van het 'gewone' leven. Ik ben geen verlofmens hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Parel do 6 jun 2013 - 9:54

Zo min mogelijk Laughing
Op het laatst (laatste week) stond ik wel om 21 uur m'n badkamer in de bleek te zetten en een was van 3 maanden weg te strijken. En zorgde elke dag dat alles op orde was, want 'het kon maar zo gebeuren'. Ben zelfs een dag voor m'n bevalling nog urenlang gaan shoppen Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  M-G do 6 jun 2013 - 11:05

Mijn vader geholpen in het huishouden, eten koken voor het hele gezin, boodschappen doen, de administratie van mijn vader bijwerken, veel dingen opruimen en uitzoeken bij mijn vader (mijn moeder was net ongeveer een maand ervoor overleden toen ik verlof kreeg). Ik heb er heel veel afleiding uit gehaald en moest gewoon bezig zijn. Stil zitten was niet aan mij besteed.
Verder thuis schoonmaken, poetsen en boenen op de meest vreemde tijdstippen. De laatste dingen in orde maken op zijn kamertje. Veel op pad geweest met mijn vriend (die zat toen in de ziektewet thuis, hij was niet huisgebonden dus mocht wel op weg) Helaas had ik verlof in november en niet in de zomer (anders was ik waarschijnlijk niet uit het zwembad / de zon gekomen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat deden jullie tijdens je verlof? Empty Re: wat deden jullie tijdens je verlof?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum