Laat jij veel geld liggen...?
+20
Moira
TukTuk
Green_Pepper
Happinaz
Sarah1985
Rouxxxe
Tsjip
Slakje
Rush
Melis_je
Kalishi
Ella
RiLiJu
ellibre
Luce
PapillonRose
Zininzon
rapa nui
Nyx
Flower_L
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Laat jij veel geld liggen...?
Lennox schreef:Oh, nee, ik heb echt geen zin in overstapgezeik en blijf lekker waar ik zit. Ik zie dat ook niet als geld laten liggen, ik heb gewoon geen zin in dat uitzoeken, en in gezeur als het weer eens niet goed gaat, war in mijn ogen ook nog veel te vaak gebeurt. Ben tevreden over wat ik nu heb en dan betaal ik liever wat extra.
Dit.
En van energieleverancier zou ik nooit switchen. Ik zit lekker 'veilig' bij de NUON en er zullen vast en zeker ook succes verhalen te vinden zijn maar ik ken alleen maar drama's van mensen die zijn overgestapt naar Oxxi, NEM, en andere maatschappijen.
Zelfde geldt voor de overstap naar Ziggo, UPC etc. Nogmaals; er zijn vást ook succesverhalen maar ik durf het niet aan.
Dus daar zal ik zeker geld laten liggen.
Mijn aandachtspuntje is wél om mijn zorgrekeningen te declareren. Daarin laat ik geld liggen wat ik wel terug wil en moet vragen. Actiepuntje voor komend weekend.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Happinaz schreef:
Mijn aandachtspuntje is wél om mijn zorgrekeningen te declareren. Daarin laat ik geld liggen wat ik wel terug wil en moet vragen. Actiepuntje voor komend weekend.
Dat was ik ook vergeten, zo stom eigenlijk! Afgelopen weekend had ik ook geen tijd, maar mijn vriend wilde het wel even doen, super lief!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Green_Pepper schreef:Happinaz schreef:
Dat was ik ook vergeten, zo stom eigenlijk! Afgelopen weekend had ik ook geen tijd, maar mijn vriend wilde het wel even doen, super lief!
Volgens mij mag je die zelfs na een jaar of 2 jaar nog declareren.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
TukTuk schreef:Green_Pepper schreef:Happinaz schreef:
Volgens mij mag je die zelfs na een jaar of 2 jaar nog declareren.
Op de website stond dat binnen 12 maanden werd aangeraden, maar daarna mocht het inderdaad ook nog (wel met eventuele kosten er aan verbonden). Het was gelukkig nog maar 6 maanden geleden maar dan nog, echt zonde om niet te doen.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ja, ik laat hier en daar wel geld liggen. Maar zo zie ik dat helemaal niet. Ik houd er eerder van om te blijven bij een betrouwbare 'partner' en om duidelijkheid te hebben. Dat geswitch zou mij alleen maar meer chaos en onzekerheid opleveren. Trouwens, zo veel zal het ook weer niet schelen, en ik mis het niet ook. Het gaat nu goed met mijn financiën, daar ben ik al heel trots op.
Gast- Gast
Wij zijn al 4x overgestapt van energiemaatschappij en hebben nog nooit problemen gehad! Het kan dus ook goed gaan. Alleen die verhalen hoor je niet.
In totaal dus al zo'n 800 euro aan welkomstbonussen gehad!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Hoe zat het dan met een boete als je te vroeg vertrekt ergens? Dat heeft mij een hoop gedoe opgeleverd, ook al zei de nieuwe maatschappij die boete te betalen (niet dus).Tsjip schreef:Wij zijn al 4x overgestapt van energiemaatschappij en hebben nog nooit problemen gehad! Het kan dus ook goed gaan. Alleen die verhalen hoor je niet.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Hoe zat het dan met een boete als je te vroeg vertrekt ergens? Dat heeft mij een hoop gedoe opgeleverd, ook al zei de nieuwe maatschappij die boete te betalen (niet dus).Tsjip schreef:Wij zijn al 4x overgestapt van energiemaatschappij en hebben nog nooit problemen gehad! Het kan dus ook goed gaan. Alleen die verhalen hoor je niet.
Wij kiezen altijd voor een contract van een jaar. We hebben dus niets te maken met boetes of zo. Rond december beginnen we weer met vergelijken, keuze gemaakt vullen we alles in en de nieuwe maatschappij zegt alles bij de oude op. Het nieuwe contract gaat pas in op het moment dat de oude afloopt.
We hebben Nuon, Eon, Essent al gehad. We zitten nu bij de Nederlandse Energiemaatschappij.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik vergelijk ook regelmatig prijzen van onze abo's, boodschappen en nieuwe aankopen. Scheelt behoorlijk wat geld. Zo koop ik drogisterij artikelen alleen nog met een 1 + 1 gratis aanbieding. Dit scheelt wel een paar honderd euro per jaar! Kunnen we dat weer aan iets leuks uitgeven .
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
We wonen 6 jaar samen en zijn nog nooit overgestapt. We hebben het er laatst wel over gehad om alle verzekeringen onder 1 maatschappij onder te brengen, is overzichtelijker en misschien krijg je dan ook korting.
De persoon die zulke dingen regelt ben ik, als ik niks doe blijft het liggen....
Mijn man gaat aan het eind van het jaar van zorgverzekering veranderen. Zat eerst collectief maar toen hij ontslagen werd hield dat op en hij wilde toen over naar mijn collectieve verzekering. Helaas gaat dat niet in een lopend jaar en betaalt hij nu ineens een stuk meer.
De persoon die zulke dingen regelt ben ik, als ik niks doe blijft het liggen....
Mijn man gaat aan het eind van het jaar van zorgverzekering veranderen. Zat eerst collectief maar toen hij ontslagen werd hield dat op en hij wilde toen over naar mijn collectieve verzekering. Helaas gaat dat niet in een lopend jaar en betaalt hij nu ineens een stuk meer.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Wij betaalde eerst alles inclusief een huurprijs, maar nu we gekocht hebben, hebben we wel kritisch gekeken naar welke aanbieders we genomen hebben.
Of we ook jaarlijks gaan overstappen van energiemaatschappij weet ik nog niet maar ik vind het wel echt iets om naar te kijken. Verder hebben wij alle verzekeringen rondom het huis ondergebracht bij mijn werk en dat is erg aantrekkelijk met personeelskorting. Qua televisie en internet aanbieders waren wij vrij beperkt, omdat het een nieuwbouw huis is en KPN blijkbaar de aansluitingen heeft gedaan konden we het eerste jaar maar heel beperkt kiezen uit aanbieders, uiteindelijk hebben we Tele2 genomen omdat dat wel een stuk voordeliger was dan KPN.
Wij hebben beide een mobiele telefoon gekocht en een sim only abonement voor 15 euro, een vaste telefoon hebben we niet. Ik heb mijn abonement via Simyo waar ik prima te spreken over ben, mijn man wilde ook overstappen naar Simyo en belde Hi om zijn simkaart code op te vragen (was eraf geknipt i.v.m I-phone met microsim) en toen bood HI hem hetzelfde abonement aan omdat hij al jaren vaste klant was, ook prima dus.
Ik ben een paar jaar geleden al overgestapt qua zorgverzekering, elk jaar check ik het even maar dit is toch wel elke keer 1 van de voordeligste voor mij. Mijn man is afgelopen jaar wel overgestapt, hij was altijd nog via zijn vaders werk verzekerd omdat dat voordelig zou zijn en maakte het geld dan over naar zijn vader, maar we hebben gekeken en het was helemaal niet meer voordelig en ook gewoon irritant dat het via zijn vader geregeld was, dus hij is ook over gestapt.
Door kritisch te kijken naar telefonie, televisie en zorgverzekering besparen wij zo'n 100 euro per maand. Dat is op jaarbasis toch bijna 1.5 maand hypotheek voor ons bijvoorbeeld, het is dus echt de moeite om er naar te kijken.
Of we ook jaarlijks gaan overstappen van energiemaatschappij weet ik nog niet maar ik vind het wel echt iets om naar te kijken. Verder hebben wij alle verzekeringen rondom het huis ondergebracht bij mijn werk en dat is erg aantrekkelijk met personeelskorting. Qua televisie en internet aanbieders waren wij vrij beperkt, omdat het een nieuwbouw huis is en KPN blijkbaar de aansluitingen heeft gedaan konden we het eerste jaar maar heel beperkt kiezen uit aanbieders, uiteindelijk hebben we Tele2 genomen omdat dat wel een stuk voordeliger was dan KPN.
Wij hebben beide een mobiele telefoon gekocht en een sim only abonement voor 15 euro, een vaste telefoon hebben we niet. Ik heb mijn abonement via Simyo waar ik prima te spreken over ben, mijn man wilde ook overstappen naar Simyo en belde Hi om zijn simkaart code op te vragen (was eraf geknipt i.v.m I-phone met microsim) en toen bood HI hem hetzelfde abonement aan omdat hij al jaren vaste klant was, ook prima dus.
Ik ben een paar jaar geleden al overgestapt qua zorgverzekering, elk jaar check ik het even maar dit is toch wel elke keer 1 van de voordeligste voor mij. Mijn man is afgelopen jaar wel overgestapt, hij was altijd nog via zijn vaders werk verzekerd omdat dat voordelig zou zijn en maakte het geld dan over naar zijn vader, maar we hebben gekeken en het was helemaal niet meer voordelig en ook gewoon irritant dat het via zijn vader geregeld was, dus hij is ook over gestapt.
Door kritisch te kijken naar telefonie, televisie en zorgverzekering besparen wij zo'n 100 euro per maand. Dat is op jaarbasis toch bijna 1.5 maand hypotheek voor ons bijvoorbeeld, het is dus echt de moeite om er naar te kijken.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
ik denk niet dat ik goedkoper kan leven dan ik nu al doe, al zou het altijd goedkoper mogen
maarja geen internet en tv is geen optie meer voor mij dat hoort er gewoon bij
maarja geen internet en tv is geen optie meer voor mij dat hoort er gewoon bij
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Nee ik kijk daar eigenlijk nooit naar. Kost me veel te veel tijd aan iets wat ik niet zo ineressant vind. Dan maar liever wat meer betalen.
Gast- Gast
Ik laat vast ook geld liggen maar aan de andere kant bespraar ik weer op andere dingen. (O.a. door Collectiviteitskorting ziektekosten/geen internetabbo op mijn telefoon maar wel bijna altijd internet hebben i.v.m. wifi en een sim only abbo en meer van dat soort dingen) Via mijn werk en het werk van mijn vriend kunnen we ook weer op dingen besparen die best interessant zijn.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Veel te laat in slaap vallen..
» moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Wat blijft er bij jullie liggen?
» moeite om veel geld aan kinderkleding uit te geven
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Wat blijft er bij jullie liggen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: