Vraag over draagzak Manduca of Bondolino
+2
Flower_L
Isa
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag over draagzak Manduca of Bondolino
Ik weet dat er een topic bestaat over draagdoeken en draagzakken alleen krijg in die nu even niet gevonden.
Ik wil een ergonomische draagzak kopen die gebruikt kan worden vanaf de geboorte. Ik heb al een elastische draagdoek alleen blijf ik dat maar moeilijk vinden om te knopen vandaar dat ik een draagzak wil kopen, maar welke van deze draagzakken Manduca of Bondolino is nu het fijnst?
Bedankt
Ik wil een ergonomische draagzak kopen die gebruikt kan worden vanaf de geboorte. Ik heb al een elastische draagdoek alleen blijf ik dat maar moeilijk vinden om te knopen vandaar dat ik een draagzak wil kopen, maar welke van deze draagzakken Manduca of Bondolino is nu het fijnst?
Bedankt
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Re: Vraag over draagzak Manduca of Bondolino
heb zelf een manduca. Voor kleintjes vind ik de drager minder geschikt. Wij hebben de drager voor de oudste gekocht een jaar geleden, ivm een reis die we toen hebben gemaakt. En omdat mijn vriend deze wel ok vond, gezien hij ook draagt. De oudste zat prima in dat ding!
we dragen beide de jongste nu in de drager, maar ik ga wel een doek erbij aanschaffen.
we dragen beide de jongste nu in de drager, maar ik ga wel een doek erbij aanschaffen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb alleen ervaring met de Bondolino. Fijn eraan vind ik dat er geen gespen aan zitten. Je legt alleen een knoop in de schouderbanden en dan ben je klaar. Hij is daardoor erg makkelijk uitwisselbaar tussen meerdere mensen.
Je kunt hem vanaf de geboorte tot 3 jaar gebruiken. Dat is wel afhankelijk van de lengte van je kind. Mijn dochter is lang en ik denk niet dat we 3 jaar gaan halen. We gebruiken hem nu ruim 14 maanden. Ik vind het nog wat lastig om mijn dochter op mijn rug te krijgen in de goede houding, maar met hulp van mijn vriend lukt dat wel. Ze heeft er heerlijk in geslapen gisteren, zo gezellig
Je kunt hem vanaf de geboorte tot 3 jaar gebruiken. Dat is wel afhankelijk van de lengte van je kind. Mijn dochter is lang en ik denk niet dat we 3 jaar gaan halen. We gebruiken hem nu ruim 14 maanden. Ik vind het nog wat lastig om mijn dochter op mijn rug te krijgen in de goede houding, maar met hulp van mijn vriend lukt dat wel. Ze heeft er heerlijk in geslapen gisteren, zo gezellig
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
de bondolino is te gebruiken vanaf de geboorte, de manduca vanaf een maand of 4/5. Ik heb de bondolino gehad en vond het een hele fijne drager, ik heb mijn dochter er 10 maanden in gedragen en ben toen over gegaan op een Mei tai omdat ik het rugpand te kort vond worden en daardoor het dragen wat zwaarder. Het enige minpuntje vond ik de dikke schouderbanden, als ik mijn zomerjasje er overheen droeg dan leek ik zo'n mislukte bodybuilder .
Voor nu heb ik de storchenwiege carrier klaarliggen en verder is bijvoorbeeld een Hop Tye ook vanaf de geboorte te gebruiken.
Voor nu heb ik de storchenwiege carrier klaarliggen en verder is bijvoorbeeld een Hop Tye ook vanaf de geboorte te gebruiken.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
ik vind idd de gespen van de manduuca minder prettig. Maargoed, vriend vond dat net iets mannelijker...ben allang blij dat hij ook draagt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Manduca is ook te gebruiken vanaf de geboorte volgens mij. Er zit in ieder geval een baby-insert in.
Maar ik zou ook eerst voor een Bondolino gaan. Een Manduca vond ik pas na zes maanden ofzo prettig dragen. En Elise is een grote baby, dus waarschijnlijk vinden de meesten het pas met een 8 maanden oude baby lekker dragen in een Manduca.
Maar ik zou ook eerst voor een Bondolino gaan. Een Manduca vond ik pas na zes maanden ofzo prettig dragen. En Elise is een grote baby, dus waarschijnlijk vinden de meesten het pas met een 8 maanden oude baby lekker dragen in een Manduca.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb de bondolino klaar liggen voor de baby. Ik denk dat ie tot 1,5 jaar te gebruiken is. Daarna wordt t rugpand te smal voor de beentjes.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met de Bondolino van Hoppediz?
» Voorgevormde drager: Boba / Manduca / Beco ?
» draagzak
» wat aantrekken in draagzak?
» 4 maanden draagzak
» Voorgevormde drager: Boba / Manduca / Beco ?
» draagzak
» wat aantrekken in draagzak?
» 4 maanden draagzak
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: