Iemand ervaring met de Bondolino van Hoppediz?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met de Bondolino van Hoppediz?
Wij hebben de Bondolino van Hoppediz. In het begin deed ik mijn dochtertje met haar beentjes in de draagzak, maar dat vind ze nu echt niet meer fijn. Het lukt me alleen niet om haar beentjes erbuiten te laten, want het zitvlak lijkt te breed te zijn. Volgens mij is m'n dochtertje vrij smal. Het lijkt haast of ik haar beentjes forceer als ik het toch probeer. Ze zet het dan ook op een huilen.
Heeft iemand toevallig ervaring met de Bondolino? Ligt het aan mij dat het zitje vrij breed lijkt? Of ben ik te voorzichtig?
Heeft iemand toevallig ervaring met de Bondolino? Ligt het aan mij dat het zitje vrij breed lijkt? Of ben ik te voorzichtig?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Iemand ervaring met de Bondolino van Hoppediz?
Wij hebben ook een bondolino en ik snap wel wat je bedoelt. Onze zoon deed ik wel eens in de bondolino vanaf 2 maanden ongeveer en dat ging bij onze zoon net met de beentjes gespreid. En onze zoon is groot en breed gebouwd. Ik kan me dus voorstellen dat het bij je dochtertje nog niet heel fijn zit.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Dan moet ik nog maar even geduld hebben denk ik. Ik heb het vanavond weer even geprobeerd, maar het was geen succes. Toen de draagdoek gebruikt en daarin viel ze vrijwel meteen in slaap. Het is dus niet zo dat ze het dragen zelf niet fijn vindt. Misschien dat het over een maand of 2 wel lukt dan, het is dan vooral mijn vriend die even moet wachten met dragen, ik pak tot die tijd de draagdoek wel.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
volgens mij hebben alle draagzakken die vanaf het begin geschikt zijn een moment dat het op beide manieren niet lekker zit. De baby is dan te groot om op de newborn manier in de drager te zitten, maar nog te klein om op de normale manier te zitten.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:volgens mij hebben alle draagzakken die vanaf het begin geschikt zijn een moment dat het op beide manieren niet lekker zit. De baby is dan te groot om op de newborn manier in de drager te zitten, maar nog te klein om op de normale manier te zitten.
Ja dat 'probleem' hebben wij nu ook met de Beco. Met de babyinzet zit niet meer te lekker, daar is ze nu wel echt te groot voor. En met de gewone manier zitten haar beentjes nog wel erg ver gespreid en dat vindt ze dan ook niet prettig. Over een paar weekjes gaat het wel weer lukken denk ik.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met dit bed?
» Iemand ervaring met HG - Kalkweg?
» Iemand ervaring met geitenmelk?
» Iemand ervaring met Flexibath?
» Last van eierstokken, iemand ervaring?
» Iemand ervaring met HG - Kalkweg?
» Iemand ervaring met geitenmelk?
» Iemand ervaring met Flexibath?
» Last van eierstokken, iemand ervaring?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: