voortekenen bevalling
+8
Slakje
Puggle
Zonneschijn
Linda
Ella
Muppetje
Shisha
maiadebij
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
voortekenen bevalling
Vandaag ben ik 39 weken zwanger en ben erg benieuwd wanneer en hoe het allemaal zal gaan! Bij N en J braken mijn vliezen dus was het duidelijk dat het ging beginnen, bij beide verder niet echt noemenswaardige voortekenen.
Deze keer voel ik echt dat het tegen het einde loopt. Ik ben enorm moe, mijn lijf doet zeer (bekken, rug, benen) meerdere harde buiken. Maar dit alles zegt niks natuurlijk, het kan net zo goed nog 3 weken duren!
Hoe ging het bij jullie? Hadden jullie echt duidelijke tekenen voor de bevalling? En hoe lang erna begon de bevalling ook echt?
Deze keer voel ik echt dat het tegen het einde loopt. Ik ben enorm moe, mijn lijf doet zeer (bekken, rug, benen) meerdere harde buiken. Maar dit alles zegt niks natuurlijk, het kan net zo goed nog 3 weken duren!
Hoe ging het bij jullie? Hadden jullie echt duidelijke tekenen voor de bevalling? En hoe lang erna begon de bevalling ook echt?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: voortekenen bevalling
Ik ben ook wel benieuwd! Ik heb de afgelopen 2 weken ook meer last van harde buiken/voorweeën maar het wil helaas nog steeds niet doorzetten.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
spannend he?? J kwam met 38+6 en N met 39+6 toen was ik er helemaal niet zo mee bezig en kon ik me niet goed voorstellen dat het zou beginnen. Deze keer ben ik er veel meer mee bezig.
maiadebij- Kletskop
Ja best wel! Ik ben er vanaf week 39 toch wel veel mee bezig. Ben zo nieuwschierig naar dat kleintje in mijn buik. Van mij mag het nu wel!
Shisha- Ratel
Hier helemaal nergens last van gehad.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
ik ben ook heel erg benieuwd! Enige wat we kunnen doen is afwachten elke avond stap ik mijn bed in met het idee "zal het vannacht gebeuren??"
maiadebij- Kletskop
Haha ja dat denk ik dus ook. En dat vind ik ook best moeilijk af en toe. Hij had er al 3 weken kunnen zijn, nu kan het in principe ieder moment gebeuren maar het kan ook nog bijna 2 weken duren... Ik kan niet zo goed tegen die onzekerheid en het afwachten.
Ik merk ook gewoon dat ik er zo klaar voor ben. Ik heb verder nergens meer zin in en ik kan mij ook nergens meer op concentreren en ik ben de laatste dagen ook erg rusteloos.
Ik merk ook gewoon dat ik er zo klaar voor ben. Ik heb verder nergens meer zin in en ik kan mij ook nergens meer op concentreren en ik ben de laatste dagen ook erg rusteloos.
Shisha- Ratel
Spannend he, ik kon me niet eens voorstellen dat ik misschien die dag wel zou bevallen. Ik was er ook nog helemaal niet klaar mee. Bij mij begon het met het breken van de vliezen. Toen kon ik het ook nog niet eens geloven.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Hier helemaal nergens last van gehad.
Ik ook niet. We waren nog aan het winkelen die dag.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is het ook begonnen met het breken van de vliezen, 20 minuten later begonnen de weeen. Heb nergens last van gehad daarvoor.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Hier ook geen voortekenen gehad.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik ben er ook benieuwd naar! Bij Louise na veel voorweeën (die wel hun effect hadden, had 5 cm ontsluiting) ingeleid. Ik hoop dat het nu uit zichzelf begint... En dat mijn lichaam mij niet eerst doodmoe maakt...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik had bij beide geen voortekenen.
Ik ging ook elke avond slapen met het idee dat het misschien wel vannacht ging beginnen.
Heb wel vooorweeen gehad bij J maar dat leverde niks op behalve slapeloze nachten.
Ik ben bij beide gestript.
Ik ging ook elke avond slapen met het idee dat het misschien wel vannacht ging beginnen.
Heb wel vooorweeen gehad bij J maar dat leverde niks op behalve slapeloze nachten.
Ik ben bij beide gestript.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ben ingeleid dus geen idee hoe een bevalling normaal gesproken begint. Wel spannend zeg Maia!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
heel herkenbaar, maia en shisha!
ik heb niet het idee dat er de komende dagen wat gaat gebeuren, maar hoop het wel en daarbij had ik bij t. ook niet echt 'voortekenen'
dus ik weet ook dat het zomaar kan beginnen.. sinds de afgelopen dagen ben ik steeds meer aan het 'wachten' voor mijn gevoel.
t. was nu al 2 weken oud, vind het best raar dat deze baby nog in mijn buik zit, haha..
ik heb niet het idee dat er de komende dagen wat gaat gebeuren, maar hoop het wel en daarbij had ik bij t. ook niet echt 'voortekenen'
dus ik weet ook dat het zomaar kan beginnen.. sinds de afgelopen dagen ben ik steeds meer aan het 'wachten' voor mijn gevoel.
t. was nu al 2 weken oud, vind het best raar dat deze baby nog in mijn buik zit, haha..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
J was er ook al met deze termijn, ik heb vandaag veel harde buiken maar voel me lichamelijk beter als de afgelopen dagen. Ben op de fiets naar de stad geweest, gedweild, was gedaan.
Konijntje ik had gedroomd dat jij een topic geopend had dat je bevallen was
Konijntje ik had gedroomd dat jij een topic geopend had dat je bevallen was
maiadebij- Kletskop
kijk, lekker bezig geweest! wie weet helpt het.. ik heb laatst ook nog een stuk met t. gefietst,
krijg wel wat energie van het mooie weer, maar het is wel vermoeiend, ben echt een slak!
hier zit de baby echt nogsteeds in mijn buik, wie weet morgen niet meer... maar ik denk het wel, haha..
krijg wel wat energie van het mooie weer, maar het is wel vermoeiend, ben echt een slak!
hier zit de baby echt nogsteeds in mijn buik, wie weet morgen niet meer... maar ik denk het wel, haha..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
"s ochtends kreeg ik harde buiken en veel slijmverlies en na het middageten kreeg ik lichte weeen. Zo licht dat ik eerst dacht dat ik buikgriep zou krijgen. Om 16:30 bij de gyn bleek ik al 3-4 cm ontsluiting te hebben. Na het avondeten begonnen de echte weeen (18:30) en om 01:36 uur bevallen.
De dagen ervoor hield ik opeens erg veel vocht vast.
De dagen ervoor hield ik opeens erg veel vocht vast.
Soortgelijke onderwerpen
» Wie bij de bevalling?
» De bevalling....
» In bad na bevalling
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
» De bevalling....
» In bad na bevalling
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: