vraag aan clomid gebruiksters
+4
Annie24
Aardbei
Filoria
ShallY
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraag aan clomid gebruiksters
Ik ben dus helaas ongesteld geworden vanavond maar kan ik dit nu nog tellen als dag 1? Ik weet namelijk niet of het veel uitmaakt als ik eventueel morgen pas als dag 1 zal tellen en dan pas maandag begin met clomid.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: vraag aan clomid gebruiksters
In principe is vandaag dag 1, maar ik zou me niet heel druk maken want het verschilt soms per gyn op welke dagen je zou moeten slikken, dus een dag eerder of later zal voor de werkimg niet veel uitmaken denk ik.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Nee hoor, maakt niet zoveel uit. Ik ben ook een keer een dag 'te laat' begonnen omdat ik op de dag dat ik moest beginnen heel ziek was en steeds moest overgeven. Ok..... ik had een kater
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ik moest beginnen op de dag dat ik helder rood bloed verloor.
Meestal begon het 's avonds bij mij met bruine troep en dan zette het de volgende dag goed door. Die dag telde ik dus als dag 1.
Ik denk ook niet dat het heel erg veel uitmaakt hoor. Niet iedereen slikt de clomid ook op dezelfde dagen, daar zit ook nog verschil in, dus je startdag zal ook niet afhangen van 1 dag denk ik.
Meestal begon het 's avonds bij mij met bruine troep en dan zette het de volgende dag goed door. Die dag telde ik dus als dag 1.
Ik denk ook niet dat het heel erg veel uitmaakt hoor. Niet iedereen slikt de clomid ook op dezelfde dagen, daar zit ook nog verschil in, dus je startdag zal ook niet afhangen van 1 dag denk ik.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Shally, wat balen dat je ongesteld bent geworden!
OT: ik kan me aansluiten bij de rest, het maakt niet echt uit. Ik zou vandaag als dag 1 tellen. Welke dagen moet jij de clomid gebruiken? Ik van dag 5 t/m 9.
OT: ik kan me aansluiten bij de rest, het maakt niet echt uit. Ik zou vandaag als dag 1 tellen. Welke dagen moet jij de clomid gebruiken? Ik van dag 5 t/m 9.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
mouette schreef:Shally, wat balen dat je ongesteld bent geworden!
Kijk, dit bedoelde ik dus. Ik moest van dag 3 tm 7 slikken.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Thnx!
Mouette: ik moet van dag 3 tot 7 clomid slikken. Maar dan moet jij ook later voor een echo?
Ik moet namelijk voor een eerste echo op dag 10 (of die moet in het weekend vallen, dan dag 11). Dus er zal zeker wel verschil zijn wbt naar het ziekenhuis moeten voor de eerste echo.
Ik heb even zitten rekenen en als ik het als vandaag reken zou ik op een zondag voor een echo moeten maar dan zijn ze er niet dus wordt het maandag. En als ik morgen als dag 1 reken dan wordt het ook maandag, dus dan zit ik of op dag 10 of dag 11, dus maakt inderdaad niet veel uit. Dan reken ik gewoon vanaf vandaag.
Mouette: ik moet van dag 3 tot 7 clomid slikken. Maar dan moet jij ook later voor een echo?
Ik moet namelijk voor een eerste echo op dag 10 (of die moet in het weekend vallen, dan dag 11). Dus er zal zeker wel verschil zijn wbt naar het ziekenhuis moeten voor de eerste echo.
Ik heb even zitten rekenen en als ik het als vandaag reken zou ik op een zondag voor een echo moeten maar dan zijn ze er niet dus wordt het maandag. En als ik morgen als dag 1 reken dan wordt het ook maandag, dus dan zit ik of op dag 10 of dag 11, dus maakt inderdaad niet veel uit. Dan reken ik gewoon vanaf vandaag.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ik rekende zelf altijd vanaf de dag dat ik helderrood bloedverlies had. De ene keer begon dat 's avonds om 23u, dat heb ik toen niet als eerste dag gerekend. Een andere keer was dat 19u 's avonds en dat rekende ik dan wel als eerste dag.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijne ene gynaecoloog zei bij de eerste druppel is dag 1 en de andere rekende de volgende dag pas dag 1 als ik s avonds ongesteld werd.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik moest ook beginnen op de dag dat ik helderrood bloed verloor. En dan dag 3 t/m 7 slikken en ik kreeg helemaal geen echo's.
Shally: wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden, op naar een nieuwe ronde met een nieuwe kans.
Shally: wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden, op naar een nieuwe ronde met een nieuwe kans.
ShallY schreef:Thnx!
Hier ook in principe geen echo's, deze eerste cyclus met clomid eenmalig wel omdat mijn gyn (in opleiding) nieuwsgierig was. Ik had een echo op dag 22. Vanaf komende keer heb ik elke cyclus op of rond dag 21 een afspraak om te kijken naar mijn BTC curve.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: