Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantiepark met kinderen voor dit weekend

+6
May
Sterrin_
Razz
xxjojootjexx
TukTuk
Happydobby
10 plaatsers

Ga naar beneden

Vakantiepark met kinderen voor dit weekend Empty Vakantiepark met kinderen voor dit weekend

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 23:31

We willen voor dit weekend nog een last minute boeken, eentje die niet te duur is (max. 200 euro) en niet te ver (max. uurtje rijden). Heeft iemand nog leuke suggesties voor parken, anders dan roompot, landal en centerparcs in de omgeving van overijssel/drenthe/gelderland?

Qua accomodatie maakt het niet zoveel uit, zolang er maar een toilet in de accomodatie zit. Qua facaliteiten op het park willen we wel graag een binnenzwembad of grote (binnen)speeltuin of kinderboerderij oid.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantiepark met kinderen voor dit weekend Empty Re: Vakantiepark met kinderen voor dit weekend

Bericht  Happydobby wo 29 mei 2013 - 23:40

Wij zijn vorig jaar naar Landal Aederholt geweest. We hadden een 6 persoonshuisje met z'n 3en. De kamer die we overhadden stonden de tassen en de kinderwagen. Alles zat erbij kwa gemak, box, bedje en stoel.
Er was een overdekt simpel zwembad, een indoorspeeltuin voor kids van 0 tot 12. Verder is het een mooie omgeving, wij zijn naar Dierenpark Emmen geweest, openluchtmuseum en het hunnebed museum. Wij vonden het zeer geslaagd.

Je wil niet naar Landal, waarom niet?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Vakantiepark met kinderen voor dit weekend Empty Re: Vakantiepark met kinderen voor dit weekend

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 23:43

Die parken heb ik al bekeken, ik wil juist wat ideetjes opdoen voor andere leuke parken. Aerderholt is buiten ons budget.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 29 mei 2013 - 23:44

Hier gingen wij vroeger altijd heen: (Holten)

http://www.bungalowparkdelindenberg.nl/

Geen idee of het aan al je eisen voldoet, maar wij hebben het er altijd erg naar ons zin gehad! Heeft onderandere een subtropisch zwembad en indoor speeltuin

En hier gaan we in juli heen, nog geen ervaring mee, maar er is een binnen en buitenzwembad en een dierenhoeve en speeltuin.

http://www.besthmenerberg.nl (Ommen)

Laatst aangepast door AngelNyn op wo 29 mei 2013 - 23:51; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  xxjojootjexx wo 29 mei 2013 - 23:47

Hogenboom Lunsbergen?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  xxjojootjexx wo 29 mei 2013 - 23:48

Via bungalows.nl kun je zoeken per provincie en dan ook op aankomstdatum 31-05.
Vind er een aantal onder de 200,-

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Razz wo 29 mei 2013 - 23:55

Rejoy heb je al op vakantieveilingen gekeken? Vorig jaar heb ik daar een weekendje naar Roompot gewonnen voor 53 euro. We hadden een chaletje en er was een grote indoor speeltuin, zwembad enz.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Sterrin_ wo 29 mei 2013 - 23:59

Marveld in Groenlo, al is dat ws. wel duurder. Erg schoon park en leuk voor kinderen.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 0:02

Sterrin_ schreef:Marveld in Groenlo, al is dat ws. wel duurder. Erg schoon park en leuk voor kinderen.

dat begint bij 300 euro Sad Ellendige van die zoek&boek prijzen, is dat er vaak voor zo 100 euro extra kosten bijkomen aan reserveringskosten e.d.

Vakantieveiligen heb ik ook al gekeken, maar daarvoor zijn we net te laat, dat is allemaal voor de aankomstdatum van 7 juni

Gast
Gast

Bericht  May do 30 mei 2013 - 0:10

't Kuierpadtien in Wezuperbrug misschien?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 0:13

May schreef:'t Kuierpadtien in Wezuperbrug misschien?

Die had ik idd ook al gezien! Die kost 201 euro, alleen wel in een oude stacaravan. T park is wel heel mooi, dus die behoort tot de opties

Gast
Gast

Bericht  Floor do 30 mei 2013 - 0:20

En als je zoekt op bungalowspecials.nl, misschien staat daar nog een mooi park tussen, ik krijg in elk geval wel parken te zien voor komend weekend.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 0:22

Ik heb nu riviere beach gevonden in biddinghuizen voor 161 euro op een park met een grote binnenspeeltuin en subtropisch zwembad.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 0:34

We hebben dit park geboekt:

http://www.vakantieparkriviera.nl/

Gast
Gast

Bericht  Floor do 30 mei 2013 - 0:39

ziet er leuk uit. Veel plezier!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Luce do 30 mei 2013 - 1:09

Kun je zondag mooi nog even naar de kerk in Elburg Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  xxjojootjexx do 30 mei 2013 - 1:10

Rejoy. schreef:We hebben dit park geboekt:

http://www.vakantieparkriviera.nl/

Gezellig, zwaai je even als je hier langs rijdt morgen? Laughing
Fijn weekend!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan do 30 mei 2013 - 1:13

Oh, daar hebben mijn oom en tante vroeger een vaste plek gehad en dat is echt zoooo'n leuke camping, ik heb daar geweldige weekends en vakanties doorgebracht. Echt heel leuk. Ik heb daar geweldige herinneringen aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 1:52

Ik ben heel benieuwd, de recenties op zoover zijn erg wisselend.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 30 mei 2013 - 2:52

Oh ja, dat zijn de recensies van het park waar mijn ouders een eigen huisje hebben ook.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Razz do 30 mei 2013 - 3:18

Ziet er leuk uit! Veel plezier alvast!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Tsjip do 30 mei 2013 - 4:52

Ik ben toen ik een jaar of 15 was in dit park geweest. Ik heb mij er prima vermaakt. Ik was daar met mijn zusje, neefjes, oom en tante. Wij zijn er in de zomer geweest dus hebben heerlijk gebruik gemaakt van het strandje.

Wel is het park erg groot dus het is een best stuk lopen naar alle faciliteiten. Aan de andere kant, je hebt vakantie dus alle tijd! En voor die tijd was het een heel luxe park vond ik.

Fijn weekend!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: