Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

+8
M@niek
Curious
Tiara
liesje
loesje
PiP
Kruidkoek
Annemie
12 plaatsers

Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 20:47

We hebben onverwacht nog 2 weekjes vrij deze bouwvak. Wat is nou een ontzettend leuk peuter- en dreumesvriendelijk vakantiepark? Wat maak het zo leuk voor de kids? En niet geheel onbelangrijk, wat hebben jullie betaald?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Annemie zo 10 jun 2012 - 20:51

Ik lees mee... Ben ook wel beniewd..ja centerparcs en landal is erg leuk..maarja veels te duur.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Kruidkoek zo 10 jun 2012 - 20:57

Op vakantieveilingen staan vaak leuke parken (ook in België) en ik heb een paar keer een week in zo'n park voor 5 of 12 euro weg zien gaan. Dus misschien is het een idee om daar eens te kijken?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  PiP zo 10 jun 2012 - 21:05

Je geeft aan dat je wilt weten wat het gekost heeft, is dat ter informatie of moet het "goedkoop" zijn?

Wij zijn vorig jaar naar een CenterParcs park in Frankrijk geweest echt superleuk, maar wel prijzig... Wij waren dacht ik eind augustus 1200/1400,- kwijt, weet het niet meer precies.
Verder is Marveld in Groenlo leuk! Ben er zelf 1 keer geweest, toen nog zonder kinderen, maar het ziet er erg leuk uit.

Mocht je meer over Frankrijk willen horen, dan hoor ik het wel Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? 561177 Maar geloof dat zoiets niet de bedoeling is!?Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? 561177

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 21:11

PiP schreef:Je geeft aan dat je wilt weten wat het gekost heeft, is dat ter informatie of moet het "goedkoop" zijn?

Wij zijn vorig jaar naar een CenterParcs park in Frankrijk geweest echt superleuk, maar wel prijzig... Wij waren dacht ik eind augustus 1200/1400,- kwijt, weet het niet meer precies.
Verder is Marveld in Groenlo leuk! Ben er zelf 1 keer geweest, toen nog zonder kinderen, maar het ziet er erg leuk uit.

Mocht je meer over Frankrijk willen horen, dan hoor ik het wel Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? 561177 Maar geloof dat zoiets niet de bedoeling is!?Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? 561177

Hoi hoi, het hoeft niet goedkoop maar ik ben gewoon nog zoekende in gezinsvakanties. Het moet vooral leuk voor de kids zijn en ik ben benieuwd wat het zo leuk maakte (het grote zwembad, entertainment, groene omgeving, strandje, gave tent, mooi huisje oid dus alles kan Wink ) , daarnaast ben ik benieuwd wat het ongeveer heeft gekost zodat ik een en ander kan afwegen Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? 561177 Ik denk nu dat we een huisje op in Beekse Bergen bij Libema gaan boeken maar als er nog leukere dingen zijn (kan gewoon in Europa) dan nog beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  loesje zo 10 jun 2012 - 21:22

roompot beach resort is erg leuk voor kleine kids
http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552324/roompot-beach-resort/facilities.html
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Annemie zo 10 jun 2012 - 21:35

loesje schreef:roompot beach resort is erg leuk voor kleine kids
http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552324/roompot-beach-resort/facilities.html

Daar kun je alleen maar een week in de bouwvak..jammer.
Marveld is ook leuk ja,ik woon er 10 min. vandaan,wij gaan daar altijd zwemmen..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  PiP zo 10 jun 2012 - 21:39

Dit is het park http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/les_trois_forets?ref=nl_google_brand&gclid=CLP1rKzgxbACFcVJ3godbF9zWA
Heb het fotoalbum op Hyves even op openbaar gezet. http://janneke-1986.hyves.nl/album/67009699/Frankrijk_2011/Eaon/?token=z93I6He86hMTk=S3_kf

Het zwembad is supermooi, er zijn veel baden, waaronder een kinderbad met een zandbak erin, een heeel groot speeltoestel.
Een erg leuke Baluba, daar waren ballorigachtige klimtoestellen, een heel groot houten klimgebeuren waar je ook met zachte ballen kon schieten.
Hier konden de kleinere samen met papa/mama wel wat klimmen, maar was eigenlijk voor de wat ouderen (vanaf 3 jaar) en een autobaan voor de kleintje en 1 voor de groten.
Er zijn maar 2 speeltuinen buiten, maar wel meteen erg leuke en een hele mooi kinderboerderij.
Voor de oudere kinderen/volwassenen zijn er ook leuke dingen te doen zoals een heel survivalparcour in het bos en watervoertuigen.
Huisjes waren ook erg netjes en nog maar een paar jaar oud, wij hadden premium, maar al het nodige zat erin. Zelfs een vaatwasser.
Comfort of Vip is echt niet nodig (zegt een zeur wbt luxe en hygiene).

Het rijden er naartoe viel erg mee, wij deden er dacht ik 7 uur over met 15 min pause op de terugweg.
Heen 8 uur met een uur pause.

Alleen die Fransen, daar zal ik het maar niet over hebben scratch
Maargoed, ik kan dan zelf ook bijna geen engels of duits. Engels red ik me wel mee, maar dat spreken hun weer niet.

Het is wel een ERG GROOT park en wij zaten behoorlijk achteraan. Het was een half uur lopen naar het centrum, met een kind, 30 graden en een heuvelachtig park was dat geen pretje en hebben we een golfkarrertje gehuurd. Hier moet je wel snel bij wezen, want ze zijn erg populair en het stikt dan ook van die dingen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  liesje ma 11 jun 2012 - 2:17

Rabbit hill van landal. is een niet te groot park en een overdekte speeltuin is er. wij gaan er binnenkort weer heen.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Tiara ma 11 jun 2012 - 2:19

Leuk om je reactie te lezen Pip, wij willen hier ws ook naar toe gaan. Het lijkt ons een erg leuk park toe. Hadden jullie een 4-persoonshuisje? Het 'lijkt' op je foto's wat klein vandaar!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Curious ma 11 jun 2012 - 3:00

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Jungle2

Ik ben eens bij aquadelta geweest van hogendoorn vakantieparken in Zeeland (bruinisse geloof ik?).
Daar hebben ze zo'n indoorspeeltuintje met allemaal van die zachte dingen, ballenbakken en glijbanen (zoiets als op de fotos). Het is maar klein, maar het is er ook niet druk, dus gewoon lekker overzichtelijk. Ook is er een zwembad binnen en zijn de huisjes ook leuk en goed.
Ik heb dan wel geen kinderen, maar als ik op vakantie zou willen, niet te duur en met de mogelijkheid om ook met slecht weer veel te kunnen met de kinderen, dan zou ik hier heen gaan denk ik!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  M@niek ma 11 jun 2012 - 6:34

weerterbergen is ook erg leuk, geloof van de roompot.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  M@niek ma 11 jun 2012 - 6:36

pien, heb even gespiekt op je hyves. Ziet er echt super leuk uit!!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Jasmine ma 11 jun 2012 - 6:52

M@niek schreef:weerterbergen is ook erg leuk, geloof van de roompot.

Daar gaan wij over twee weken ook naartoe. Hebben daar een kindercottage, ideaal. Ben wel benieuwd hoe het daar is, hebben dit park nl. echt voor J. uitgezocht. Hadden als voorwaarde een binnenspeeltuin en een binnenzwembad met peuterbad, zodat we ook bij slecht weer een geslaagde vakantie kunnen hebben.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  M@niek ma 11 jun 2012 - 6:57

Jasmine schreef:
M@niek schreef:weerterbergen is ook erg leuk, geloof van de roompot.

Daar gaan wij over twee weken ook naartoe. Hebben daar een kindercottage, ideaal. Ben wel benieuwd hoe het daar is, hebben dit park nl. echt voor J. uitgezocht. Hadden als voorwaarde een binnenspeeltuin en een binnenzwembad met peuterbad, zodat we ook bij slecht weer een geslaagde vakantie kunnen hebben.

onze buurtjes zijn er een midweekje geweest die waren echt super enthousiast!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  sabje ma 11 jun 2012 - 6:58

Wij zijn net terug van een weekendje Land van Bartje (landal). We zaten in een kinderboerderij. Zwembad was erg leuk voor de kleintjes en de speeltuinen ook. Er was ook een binnenspeeltuin. Ook vanuit het park kan je leuke uitstapjes maken. We hebben het hier goed naar ons zin gehad.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Pien ma 11 jun 2012 - 7:02

M@niek schreef:
Jasmine schreef:
M@niek schreef:weerterbergen is ook erg leuk, geloof van de roompot.

Daar gaan wij over twee weken ook naartoe. Hebben daar een kindercottage, ideaal. Ben wel benieuwd hoe het daar is, hebben dit park nl. echt voor J. uitgezocht. Hadden als voorwaarde een binnenspeeltuin en een binnenzwembad met peuterbad, zodat we ook bij slecht weer een geslaagde vakantie kunnen hebben.

onze buurtjes zijn er een midweekje geweest die waren echt super enthousiast!

Wij gaan daar volgende week heen! Eigenlijk met dezelfde reden als Jasmine, wilden een leuke vakantie met goed én met slecht weer! We hoeven vrij weinig rekening nog met E te houden en vinden een vakantie voor ons zelf ook erg belangrijk, hebben dus gekozen voor een luxe huisje met box, kinderstoel, peuterbed en babybad!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  PiP ma 11 jun 2012 - 7:22

aanitaa schreef:Leuk om je reactie te lezen Pip, wij willen hier ws ook naar toe gaan. Het lijkt ons een erg leuk park toe. Hadden jullie een 4-persoonshuisje? Het 'lijkt' op je foto's wat klein vandaar!

Klopt is een 4 persoonshuisje, wij waren met 2 volwassenen en onze dochter van anderhalf.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Tiara di 12 jun 2012 - 7:34

Dankje, wij willen met 3 volwassenen en 2 kinderen gaan, dan is een 6-persoonshuisje misschien een beter idee.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Mizzie di 12 jun 2012 - 7:37

Anita: Mogen R en ik ook mee?? Dat is lief van je :cheering:
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Tiara di 12 jun 2012 - 7:57

Mizzie schreef:Anita: Mogen R en ik ook mee?? Dat is lief van je :cheering:

Verassing!! lol!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allerleukste vakantiepark voor de kids?? Empty Re: Het allerleukste vakantiepark voor de kids??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum