Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

+9
lente
Papillio
Coccinelle
Kalishi
Pink!
meisjesmama
Sun88
Twellie
Printje
13 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Printje zo 5 mei 2013 - 8:14

Wij willen in de zomer toch graag nog op vakantie, het liefste naar Duitsland omdat we oa daar willen gaan geocachen en ik wil met N nog echt niet gaan vliegen, vandaar wat dicht bij huis nog.

Weet iemand een leuk vakantiepark voor met kinderen? ( het liefste in Duitsland dus, maar andere tips zijn altijd welkom natuurlijk)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Twellie zo 5 mei 2013 - 8:17

Misschien dat je eens op vakantieveilingen zou kunnen kijken? Een paar maand geleden zat ik daar veel op en toen zag ik wel Duitse vakantieparken voorbij komen, volgens mij onder andere in de Eiffel.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Printje zo 5 mei 2013 - 8:20

Oke dank je wel! Ik ga het eens in de gaten houden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Sun88 zo 5 mei 2013 - 8:21

Hochsauerland van center parcs.vind ik erg leuk park. Is wel 3u rijden vanaf arnhem, weet niet of dat erg is?
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Printje zo 5 mei 2013 - 8:23

Sun, nee dat is niet erg. Eventueel stoppen we gewoon wat vaker als het verder rijden is. Ik wil alleen niet vliegen en liever ook geen camping ( ik vind campings/tenten en alles eromheen vreselijk Embarassed Of zoals man zegt een verwend strontje die alleen in een hotel wil angel ) Maar met een bungalow kan ik ook heel goed leven;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  meisjesmama zo 5 mei 2013 - 8:46

Wij gaan binnenkort voor de 2de keer naar Badbentheim van Roompot. Net over de grens bij Enschede.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Pink! zo 5 mei 2013 - 8:52

Wij zijn in een park van landal geweest. Zoon had heel veel plezier gehad. Er was een zwembad, binnenspeeltuin, buiten speeltuinen enzv. Mooi huisje met van alle gemak voorzien.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Kalishi zo 5 mei 2013 - 9:36

Prntje ik kan je landal Sonneberg aanraden! Mooi stuk van duitsland met leuke dingen om te doen en zien in de omgeving. Ben er zelf vroeger vaak heengeweest en wij gaan er in de zomer ook een weekje heen. Althans midden op de berg in een huisje prive. Landal sonneberg logt mooi bovenop de berg. Halveweg de berg zit een prachtig zwembad . In de buurt ook nog een meer waar van alles te doen is.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Printje zo 5 mei 2013 - 9:37

Bedankt oor al jullie tips, ga morgen weer verder speuren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Pink! zo 5 mei 2013 - 17:05

Kalishi schreef:Prntje ik kan je landal Sonneberg aanraden! Mooi stuk van duitsland met leuke dingen om te doen en zien in de omgeving. Ben er zelf vroeger vaak heengeweest en wij gaan er in de zomer ook een weekje heen. Althans midden op de berg in een huisje prive. Landal sonneberg logt mooi bovenop de berg. Halveweg de berg zit een prachtig zwembad . In de buurt ook nog een meer waar van alles te doen is.

Ja daar waren wij ook geweest idd.
Dat zwembad halverwege de berg hoort niet bij t park en is een buitenbad. Je hebt op het park zelf een binnenbad.
Liggen ook wat mooie geocachjes in de buurt.
En je kan een uitstapje maken naar Trier, hele mooie stad.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Coccinelle zo 5 mei 2013 - 17:53

Wij zijn een keer in park Eifel van centerparcs geweest. Leuk park, een mooie omgeving en niet heel ver rijden.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Papillio zo 5 mei 2013 - 18:27

Ferienresort Cochem, is van Roompot.

Ligt bovenop een berg, met onderaan de berg het stadje Cochem. Geweldige, schilderachtige omgeving.
Maar ik weet niet of je er kunt geocoachen.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  lente zo 5 mei 2013 - 20:27

We gaan van de zomer een weekje naar Landal Warsberg (ligt in Saarburg, onder Trier).
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  piertje zo 5 mei 2013 - 20:48

Wij zijn afgelopen zomer ook in Landal Warsberg geweest.
Was erg leuk! Genoeg te doen in de omgeving en met de kabelbaan naar beneden! (kan ook met auto hoor Very Happy )
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Bimbam zo 5 mei 2013 - 23:20

Pink! schreef:
Kalishi schreef:Prntje ik kan je landal Sonneberg aanraden! Mooi stuk van duitsland met leuke dingen om te doen en zien in de omgeving. Ben er zelf vroeger vaak heengeweest en wij gaan er in de zomer ook een weekje heen. Althans midden op de berg in een huisje prive. Landal sonneberg logt mooi bovenop de berg. Halveweg de berg zit een prachtig zwembad . In de buurt ook nog een meer waar van alles te doen is.

Ja daar waren wij ook geweest idd.
Dat zwembad halverwege de berg hoort niet bij t park en is een buitenbad. Je hebt op het park zelf een binnenbad.
Liggen ook wat mooie geocachjes in de buurt.
En je kan een uitstapje maken naar Trier, hele mooie stad.

Wij zijn hier afgelopen november geweest, ik vind het echt een aanrader!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Supertalentje zo 5 mei 2013 - 23:26

piertje schreef:Wij zijn afgelopen zomer ook in Landal Warsberg geweest.
Was erg leuk! Genoeg te doen in de omgeving en met de kabelbaan naar beneden! (kan ook met auto hoor Very Happy )

Wij zijn hier vroeger weleens geweest, 15 jaar geleden ofzo. Was erg leuk, van Landal. Je zit echt dichtbij leuke steden, mooie omgeving en er was ook veel animatie/activiteiten op het park zelf.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  lente ma 6 mei 2013 - 1:21

Supertalentje schreef:
piertje schreef:Wij zijn afgelopen zomer ook in Landal Warsberg geweest.
Was erg leuk! Genoeg te doen in de omgeving en met de kabelbaan naar beneden! (kan ook met auto hoor Very Happy )

Wij zijn hier vroeger weleens geweest, 15 jaar geleden ofzo. Was erg leuk, van Landal. Je zit echt dichtbij leuke steden, mooie omgeving en er was ook veel animatie/activiteiten op het park zelf.

Goed om te horen Very Happy ! Nog maar 17 weken wachten laughcry :cheering:
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Liadan ma 6 mei 2013 - 5:37

Wij zijn vroeger vaak naar landalparken geweest in Duitsland, ik heb er alleen maar positieve herinneringen aan. De huisjes zijn prima, in de omgeving is genoeg te doen, je kan veel wandelen en wij zagen dan altijd veel salamanders. Er is animatie voor de kinderen, speeltuintjes en volgens mij in al die parken een zwembad.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen? Empty Re: Leuk vakantiepark in Duitsland voor met kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum