Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk zulke buren..............ahum!

+3
Steep
Caroow
Caribbeanlover
7 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Caribbeanlover wo 29 mei 2013 - 22:42

Een tijd geleden ben ik bedreigd door een man hier in de buurt. Noemde mij een vuile buitenlander en dat terwijl hij een vriend heeft die nog donkerder dan hem is. Die vriend stond overigens op een afstand toen die eikel van alles op mij botvierde.
Mijn buren weten hier vanaf en blijven vrolijk naar die eikel zwaaien als hij voorbij loopt.
Na al die tijd ben ik ondanks dat dat mijn man die eikel erop aan heeft gesproken nog erg bang voor hem. Daarnet had ik de was opgehangen en dan hang ik ook altijd wat over de verwarming.
Zie ik de buren buiten bij de bushalte staan praten met die eikel! Ik dook weg omdat ik bang ben dat die man mij ziet. Hij weet waar ik woon, maar niet in welk huis aangezien het gebouw uit 5 woningen bestaat.

Als ik zou weten wie mijn buren bedreigd heeft, dan ga ik niet meer naar diegene zwaaien en al helemaal niet gezellig staan kletsen!
Ze mogen het zelf weten natuurlijk, maar ik vind het nogal raar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Caroow wo 29 mei 2013 - 22:46

Jaa ik wil ook klagen over mijn buren!

Zondag was de buurjongen ziek en heb ik hem de hele dag horen overgeven. En ik woon niet in een gehorig huis.

Gister ging hij timmeren, om 9 uur 's avonds. Arme Tjoekie helemaal van de leg, die lag lekker te pitten en hij gaat een plankje ophangen. Nu kan zoon wel wat hebben, die wordt niet zo snel wakker, maar hij timmerde met een melodie.

Tiktiktak BOEM Tiktiktak BOEM Tiktiktak BOEM Tiktiktak BOEM.

Hoe dan?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 22:50

CBL; Had die man je uitgescholden of bedreigd? En wat was de aanleiding? Je buren zijn niet je beste vrienden of familie, dus ik vind het niet heel gek dat ze nog een praatje maken met die man. Als mijn buurvrouw ruzie heeft met iemand anders wil dat nog niet zeggen dat ik het niet kan vinden met die persoon.

Caroow; Dat is balen, maar ik denk niet dat ze het bewust doen. Overgeven natuurlijk sowieso niet en dat timmeren vast ook niet. Maar wel irritant natuurlijk!

Ik heb niet zo veel te klagen over mijn buren, ze zijn wel ok.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Caribbeanlover wo 29 mei 2013 - 23:08

Beide, maar dat zei ik toch Wink.
Er was geen aanleiding. Die eikel heeft 3 honden, wij 1 en die mogen elkaar niet. Alleen omdat onze hond blaft naar zijn honden was hij het op een keer blijkbaar zat. Het is niet fair, hij is een man dus sterker en heeft 3 honden.
Nog niet zolang geleden ging mijn man onze hond s'avonds uitlaten en toen zag hij die man in de verte. Die man zag mijn man ook. Die man liep al een bepaalde kant, maar is puur om mijn man te treiteren zo terug gelopen zodat hij mijn man tegen kwam.
Mijn man is toen tegen hem uitgevallen dat hij eens op moest houden en gewoon zo liep om te etteren. Kort daarna liet hij ineens samen met zijn vriend de honden uit en dat terwijl als ik hem zie hij altijd alleen is. Het is gewoon een zielig ventje!
Toen nog langer geleden na die bedreiging kwam mijn man hem een keer tegen en zei ''kan je wel tegen een vrouw''.
Ik heb meerdere mensen gesproken en dan weten ze gelijk over wie ik het heb. Niemand is te spreken over hem.
Een van zijn 3 honden heeft een vrouw hier verderop gebeten. Het bloedde niet, maar ze had een blauwe plek. Toen ze er wat van zei tegen die man zei hij niks terug en een sorry kon er geen eens vanaf, laat staan vragen hoe het met haar ging.
Ik ben bij haar langs geweest om te vragen hoe het zat vandaar dat ik dat dus weet.
Weer iemand anders die ook een hond heeft werdt ook afgesnauwd door hem. Diegene had zijn hond los en die eikel beveelde hem op een botte toon dat hij zijn hond moest aanlijnen.
Meerdere mensen lopen met een bocht om die eikel heen. Dus je kan je misschien voorstellen wat voor man het is.
Die eikel loopt puur om ons te treiteren langs ons huis.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Caribbeanlover wo 29 mei 2013 - 23:16

Mijn buren zijn prima mensen hoor. We zijn zelfs uitgenodigd op hun bruiloft en volgens mij waren wij naast de andere 2 in dit gebouw de enige die s'avonds mee mochten eten dus dat zegt wel wat.
We vertrouwen ze, ze hebben de sleutel en pakken de post als wij op vakantie zijn. Een keer gingen we op vakantie en toen hebben we zelfs aangeboden dat als ze een film wilde kijken gerust ons huis mochten binnen gaan en kijken of ze een leuke film konden vinden in het dvd rek.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Steep wo 29 mei 2013 - 23:20

Vervelend CBL probeer je er niet teveel van aan te trekken. Voordat mensen je iets aandoen moet er over het algemeen wel heel wat gebeuren. Wat de situatie niet minder naar en eng maakt hoor, ik snap dat je bang bent!

Met klusgeluid overlast heb ik meestal geen moeite, bij ons mag er herrie gemaakt worden tot 22 uur en soms ontkom je er niet aan of wil je ff het laatste plankje ophangen. Zolang het niet een half uur aanhoudend is, heb ik er geen moeite mee.

Onze buurman from hell is al een tijdje verhuist. Het laatste wat ik hoorde was dat hij zijn vriendin in elkaar aan het meppen was. Ik wilde de politie bellen maar toen hoorde ik hun voordeur en zag haar vertrekken. De dag erna was hij weg.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Angela_1986 wo 29 mei 2013 - 23:41

Misschien zwaaien en praten ze juist wel met hem omdat hij niet zo aardig is Question Hier in de buurt wonen ook een beetje vreemde mensen, paar behoorlijke aso's die ook zo tekeer kunnen gaan. Nou, die hou ik liever te vriend door m'n hand op te steken als ik ze tegen kom en vriendelijk 'hallo' terug te zeggen of evt. een "koetjes en kalfjes"-gesprek te houden wanneer ze dat aanknopen dan dat ik ze ga negeren.

Wel heel vervelend dat je zo bang van hem bent, dat lijkt me niet prettig!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 0:08

Maar je buren mogen toch zelf wel uitmaken met wie ze contact hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Caribbeanlover do 30 mei 2013 - 1:01

Angela_1986 schreef:Misschien zwaaien en praten ze juist wel met hem omdat hij niet zo aardig is Question Hier in de buurt wonen ook een beetje vreemde mensen, paar behoorlijke aso's die ook zo tekeer kunnen gaan. Nou, die hou ik liever te vriend door m'n hand op te steken als ik ze tegen kom en vriendelijk 'hallo' terug te zeggen of evt. een "koetjes en kalfjes"-gesprek te houden wanneer ze dat aanknopen dan dat ik ze ga negeren.

Wel heel vervelend dat je zo bang van hem bent, dat lijkt me niet prettig!

Ik stond een keer met mijn buurman te praten in zijn voortuin en toen kwam die eikel dus langs fietsen. Buurman zwaaide naar hem en toen zei hij dat hij en zijn man dachten dat die eikel niet kon lachen omdat hij altijd zo boos kijkt (dat zei mijn buurman niet, maar zo kijkt die eikel).
Denk dat mijn buren geen hekel aan hem hebben aangezien ze aan het praten waren alsof ze goede vrienden ofzo waren.
Ik heb een kastje voor het raam staan waar ik vaak spullen pak, zo lak ik mijn nagels ook daar omdat het vanwege de hoogte handig is vind ik. Als ik in mijn ooghoeken iemand voorbij zie lopen (mijn kamer zit aan de voorkant), dan kijk ik altijd naar buiten omdat hij het kan zijn.
Een keer liep hij daar dus en was dus snel weg bij het raam zodat hij mij niet kon zien. Zo is mijn reactie op hem dus. Tijdens het uitlaten van de hond kijk ik ook continu om mij heen voor het geval hij ineens achter mij loopt.
Die ene keer dat hij mij bedreigd heeft wist hij niet dat ik een man had. Nu hij dat weet past hij wel op aangezien mijn man hem erop aan heeft gesproken. Het is een schijterd en weet dat als hij mij weer wat flikt dat hij met mijn man krijgt te maken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Caribbeanlover do 30 mei 2013 - 1:01

Lennox schreef:Maar je buren mogen toch zelf wel uitmaken met wie ze contact hebben?
Tuurlijk en dat zei ik al als je had kunnen lezen. Het is gewoon niet leuk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 1:28

Caribbeanlover schreef:
Ik stond een keer met mijn buurman te praten in zijn voortuin en toen kwam die eikel dus langs fietsen. Buurman zwaaide naar hem en toen zei hij dat hij en zijn man dachten dat die eikel niet kon lachen omdat hij altijd zo boos kijkt (dat zei mijn buurman niet, maar zo kijkt die eikel).
Denk dat mijn buren geen hekel aan hem hebben aangezien ze aan het praten waren alsof ze goede vrienden ofzo waren.
Je lijkt veel voor je buurman in te vullen. Misschien denkt/vindt hij dat wel niet, maar vul jij dat voor hem in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Caribbeanlover do 30 mei 2013 - 2:15

Lees jij niet? Ik zeg toch zelf dat hij zei dat ze dachten dat die eikel in niet kon lachen, dan is het toch meer dan duidelijk dat zij hem ook niet blij/aardig ed vinden kijken!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 5:08

Caribbeanlover schreef:
Lennox schreef:Maar je buren mogen toch zelf wel uitmaken met wie ze contact hebben?
Tuurlijk en dat zei ik al als je had kunnen lezen. Het is gewoon niet leuk.
Dat je het niet leuk vindt, dat snap ik. Maar het komt op mij een beetje ver alsof ze partij moeten kiezen van jou. Maar dat ze een praatje maken betekent natuurlijk nog niet dat ze dikke vrienden zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Puggle do 30 mei 2013 - 6:59

Waar maak je je druk om! Het zijn je buren die hebben ook gewoon een eigen leven en hoeven echt niet naar jouw pijpen te dansen hoor. Lijkt me maar zwaar voor de mensen dat ze naast jouw wonen zucht.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Jerry vr 31 mei 2013 - 21:18

Caribbeanlover schreef:Lees jij niet? Ik zeg toch zelf dat hij zei dat ze dachten dat die eikel in niet kon lachen, dan is het toch meer dan duidelijk dat zij hem ook niet blij/aardig ed vinden kijken!

Wat reageer jij meteen fel. Het staat er onduidelijk, je zegt dat hij het zei en daarna zeg je hij zei het niet. Misschien zelf je eigen teksten teruglezen?

Hoe heeft die man je bedreigd dan? Ik zou niet angstig voor het raam wegduiken als hij langs loopt, zo houd je het alleen maar in stand denk ik. Ik zou me als de wijste gedragen en me normaal gedragen en hem negeren. Uit wat ik lees, blijven jullie het ook voeren...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 21:22

Ik zou het trouwens niet tof vinden als mijn vriend de persoon die mij bedreigd heeft, aan zou spreken op z'n gedrag. Als zo'n man daadwerkelijk mensen bedreigt dan heb ik liever dat mijn vriend zo ver mogelijk uit z'n buurt blijft. Veel te bang dat hem wat overkomt.

Was het echt bedreigen? Of meer een dosis loze uitspraken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  luisa vr 31 mei 2013 - 22:06

Lennox schreef:Ik zou het trouwens niet tof vinden als mijn vriend de persoon die mij bedreigd heeft, aan zou spreken op z'n gedrag. Als zo'n man daadwerkelijk mensen bedreigt dan heb ik liever dat mijn vriend zo ver mogelijk uit z'n buurt blijft. Veel te bang dat hem wat overkomt.

Was het echt bedreigen? Of meer een dosis loze uitspraken?

Meen je dat? Ik zou juist wel willen dat mijn man er wat van zegt. Waarschijnlijk zou ik er zelf ook wel wat van zeggen, maar dat hangt natuurlijk van de situatie op dat moment af. IK zou overigens ook wel proberen die vent te vermijden, maar niet me laten wegjagen. En of iets een bedreiging is of een loze uitspraak, tja daar kom je natuurlijk pas achter als er echt iets gebeurt (of niets).
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:23

Ja, dat meen ik. Als het een daadwerkelijke bedreiging is, dan ga ik het niet verder opzoeken, en wil ik ook niet dat mijn vriend er wat van gaat zeggen. Voor mijn gevoel zou dat het alleen maar erger maken. Ik zal niet met een enorme boog om hem heen lopen of wegduiken achter een raam, maar ik ga niet bewust een confrontatie aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk zulke buren..............ahum! Empty Re: Leuk zulke buren..............ahum!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum